Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • RTD

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Ilfov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2015

  • Mesaj Privat
Salutari colegi!
Am un Opel Astra H Z17DTL, iar de ceva timp imi porneste greu, cateodata dupa ce merg cu masina si o opresc, iar cateodata dimineata la prima cheie, dar are si momente cand nu are nici o problema.
Daca ii dau spray, porneste instant, fara nici o problema, si masina merge ok, dar cu putin fum.
Am facut un test de injectoare, atasez poza mai jos, facuta la cateva secunde dupa ce am pornit masina. Din poza reiese ca injectorul 4 da mult prea mult pe retur.
Intrebarea mea este: Este injectorul 4 defect? din cauza lui sa am probleme cu pornirea ?

Mentionez ca pe diagnoza nu am nici o eroare, din pacate nu am avut un opcom la indemana sa verific deviatia pe fiecare cilindru, tocmai de aia am facut acest test.
Va multumesc anticipat


MODEL: Astra H 2004
MOTOR: Z17DTL
Skip ads

  • svasile

  • Mesaje scrise: 1,693
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra 2006 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Daca testul a fost facut corect, cam toate injectoarele sunt duse.
  • RTD

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Ilfov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2015

  • Mesaj Privat
In medie da, si eu am observat asta, dar cel mai defect, iar cauza problemelor, este injectorul 4, cel cu ce-a mai mare cantitate pe retur, nu ?
  • svasile

  • Mesaje scrise: 1,693
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra 2006 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Da, un injector defect poate cauza o pornire greoaie si poate da fum.
  • RTD

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Ilfov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2015

  • Mesaj Privat
Am inteles, multumesc!
Ce recomandati, reconditionare sau schimbare ?
  • svasile

  • Mesaje scrise: 1,693
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra 2006 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Daca se pot reconditiona, recomand reconditionarea la toate care au probleme.
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,492
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
svasile a scris:Da, un injector defect poate cauza o pornire greoaie si poate da fum.
Pierderea de presiune(implicit combustibil) prin supapele de retur,in exces,duce la o pornire dificila,greoaie sau imposibila.Cand arderea este incompleta din cauza excesului de combustibil,cauza nu mai este la supapele de retur,cauza este la pulverizarea incorecta si lipsa de etanseitate a pulverizatorului,atunci cand injectorul nu este comandat.Referitor la testul cu eprubete,interpretarea rezultatelor se face citind cantitatea(volumul) de combustibil,functie de timpul testarii(secunde).In prezentarea testului nu a fost precizata nici o informatie privitoare la timpul exact al testului,iar testul se declanseaza atunci cind sunt toate furtunasele pline cu combustibil si eprubetele golite,in ideea de a pleca masura in acelasi timp pentru toate injectoarele,de la 0(zero)...! "Sa faci ce stii,dar sa stii ce faci!"
  • RTD

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Ilfov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2015

  • Mesaj Privat
Mersi de informatie colegu! Problema este ca atunci cand am dat la automat, masina nu a vrut sa porneasca, iar pe injectorul 4 aveam jumatate din cantintatea aceea pe retur, dupa 10 secunde de dat la automat fara sa porneasca, am ajutat-o cu spray, a pornit, am tinut-o inca 10 secunde pornita, iar cantitatea, este ce'a care se vede in poza.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR