- DrKerrigan
- OP
- 1 mesaje
- din 08 Mai 2019
- Astra 2008 Z16XEP
- Bucuresti
DrKerrigan
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2019
- Mesaj Privat
Buna ziua,
Este vorba de un motor Z16XEP pe un Opel Astra G Caravan, 110000km. Se aprinde becul de eroare motor in bord iar cu aplicatia Torque conectata la OBD am gasit urmatoarele erori.
Current Fault Log
------------------
P0300: Random/Multiple Cylinder Misfire Detected
P0301: Cylinder 1 Misfire Detected
P0302: Cylinder 2 Misfire Detected
P0303: Cylinder 3 Misfire Detected
P0304: Cylinder 4 Misfire Detected
Historic Fault Log
------------------
ECU reports no historic faults
Other discovered fault codes (possibly pending, current or manufacturer specific)
----------------------------------------------------
B1103: Unknown code - More information may be available on the web
B3091: Unknown code - More information may be available on the web
B3A91: Unknown code - More information may be available on the web
P01B0: Unknown code - More information may be available on the web
P04B0: Unknown code - More information may be available on the web
U1903: Unknown code - More information may be available on the web
Dupa un timp scurt de la aprinderea lampii MIL, motorul incepe sa mearga in trei cilindri.
Daca sterg toate codurile cu aplicatia Torque, motorul merge bine (mi se pare ciudat ca nu mai merge in trei cilindri) inca o vreme, dupa care toate erorile reapar. Daca nu sunt coduri, masina merge bine, accelereaza normal.
Problema este ca am fost la mai multe service-uri si se pare ca am reusit sa gasesc pe cineva sa imi spuna care e problema, si, mai mult, sa o si rezolve.
Mi s-a recomandat si am si schimbat bujiile, bobina de inductie, mi s-a verificat si computerul (ECU) si mi-au zis ca nu e defect.
La primul service la care am schimbat bujiile si bobina de inductie am schimbat si distributia (nu stiu, poate are sau nu vreo legatura).
Am cautat pe net dar fara succes informatii despre codurile cu B si cu U, nu imi dau seama daca sunt legate (eventual chiar sa fie cauza) pentru codurile tip P legate de aprindere defectuoasa.
As dori niste informatii despre care ar putea fi problema si daca se poate rezolva. Eventual (daca nu se considera reclama) ar fi utile si informatie despre service-uri dispuse sa faca o diagnoza si reparatia defectului.
Multumesc anticipat.
MODEL: Astra 2008
MOTOR: Z16XEP
Este vorba de un motor Z16XEP pe un Opel Astra G Caravan, 110000km. Se aprinde becul de eroare motor in bord iar cu aplicatia Torque conectata la OBD am gasit urmatoarele erori.
Current Fault Log
------------------
P0300: Random/Multiple Cylinder Misfire Detected
P0301: Cylinder 1 Misfire Detected
P0302: Cylinder 2 Misfire Detected
P0303: Cylinder 3 Misfire Detected
P0304: Cylinder 4 Misfire Detected
Historic Fault Log
------------------
ECU reports no historic faults
Other discovered fault codes (possibly pending, current or manufacturer specific)
----------------------------------------------------
B1103: Unknown code - More information may be available on the web
B3091: Unknown code - More information may be available on the web
B3A91: Unknown code - More information may be available on the web
P01B0: Unknown code - More information may be available on the web
P04B0: Unknown code - More information may be available on the web
U1903: Unknown code - More information may be available on the web
Dupa un timp scurt de la aprinderea lampii MIL, motorul incepe sa mearga in trei cilindri.
Daca sterg toate codurile cu aplicatia Torque, motorul merge bine (mi se pare ciudat ca nu mai merge in trei cilindri) inca o vreme, dupa care toate erorile reapar. Daca nu sunt coduri, masina merge bine, accelereaza normal.
Problema este ca am fost la mai multe service-uri si se pare ca am reusit sa gasesc pe cineva sa imi spuna care e problema, si, mai mult, sa o si rezolve.
Mi s-a recomandat si am si schimbat bujiile, bobina de inductie, mi s-a verificat si computerul (ECU) si mi-au zis ca nu e defect.
La primul service la care am schimbat bujiile si bobina de inductie am schimbat si distributia (nu stiu, poate are sau nu vreo legatura).
Am cautat pe net dar fara succes informatii despre codurile cu B si cu U, nu imi dau seama daca sunt legate (eventual chiar sa fie cauza) pentru codurile tip P legate de aprindere defectuoasa.
As dori niste informatii despre care ar putea fi problema si daca se poate rezolva. Eventual (daca nu se considera reclama) ar fi utile si informatie despre service-uri dispuse sa faca o diagnoza si reparatia defectului.
Multumesc anticipat.
MODEL: Astra 2008
MOTOR: Z16XEP
- MManuel965
- *
- 39 mesaje
- din 19 Mai 2019
- Vectra 2004 Z18xe
- Danemarca
MManuel965
- Mesaje scrise: 39
- Locatie: Danemarca
- Masina: Vectra 2004 Z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2019
- Mesaj Privat
didutu
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1997 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2011
- Mesaj Privat