Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J
  • IBosinceanu

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2019

  • Mesaj Privat
Salutare tuturor’ asta este prima mea postare si as vrea sa intru si eu in club la voi!
Dar dupa cum am scris si in titlu.. nu stiu ce alegere sa fac.. va spun detaliat intre ce am de ales!
- Opel Astra J 2012
Motor 1,7 diesel - 110 CP - 6+1 trepte de viteza(manuala)
110.000 KM
Si avand urmatoarele dotari :
-PILOT AUTOMAT
-COMPUTER DE BORD
-LIMITATOR DE VITEZA
-INTRARE AUXILIARÃ
-AER CONDITIONAT
-SENZORI DE PARCARE FATA-SPATE
-SENZORI DE PLOAIE , DE LUMINI , PRESIUNE A ROTILOR
-VOLAN PIELE MULTIFUNCTIONAL ( comenzi pe volan)
-ECHIPARE TELEFON
-ETC.
Pretul fiind de €5.650 negociabil
////////////
Urmatoarea optiune este :
- Opel Astra J sports tourer 2011
 Motor 1.3 95 de cai ecoflex , 5+1 trepte de viteza(manuala)
 140.000 KM

Avand urmatoarele dotari :
-Aer conditionat
-Sistem start stop
-Faruri automate
-Senzori parcare spate
-Cruise control
-Geamuri electrice fata
-Oglinzi electrice
-Comenzi pe volan
-Volan din piele
-Computer de bord
-Port usb
Pretul fiind de €4.700 negociabil

Acum ca stiti intre ce am de ales, vreau sa va spun ca nu urmaresc sa imi cumpar o masina de “raliu” si asa mai departe.. vreau o masina cu care sa fac KM in Bucuresti... vreau sa stiu de la voi.. care este mai ok?
Consum... fiabilitate... Vreau toate sfaturile voastre!
Las si 2-4 poze cu masinile respective! 1.3 este cea de culoare gri si cea neagra 1.7
Sper ca am postat bine aici.. si sper sa nu deranjez pe nimeni.. este prima data cand postez pe un forum!




MODEL: Opel Astra J 2012
MOTOR: 1.7
Skip ads

  • yodus

  • Mesaje scrise: 107
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2017 B16DTE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jan 2009

  • Mesaj Privat
eu as merge pe 1.7
  • IBosinceanu

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2019

  • Mesaj Privat
yodus, m-am gandit ca la 1.3 .. caroseria grea.. motorul mic.. poate consumul sa fie la fel ca la cel de 1.7 .. bine.. nu ma astept sa sar mai mult de 7 in oras.. dar pe langa cosnum.. este vorba si care este mai bun ca si motor.. fiabilitate.. iti multumesc!
  • yodus

  • Mesaje scrise: 107
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2017 B16DTE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Da, ziceai ca mergi mai mult prin oras insa gandeste-te ca pleci undeva extraurban, iei cu tine inca 4 persoane, mai pui pe ea si ceva bagaje.Am un prieten care are acest tip de motor 1.3 pe una scurta nu lunga si zice ca acest motor e o gluma proasta iar consumul e imens.Ca principiu daca tot consum macar sa am si cu ce urca o panta cu masina plina sau sa pot face o depasire cat de cat in siguranta.
  • svasile

  • Mesaje scrise: 1,693
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra 2006 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Eu am astra h 1.3 caravan, consumul mediu este 5,4 vara si 5,7 iarna. La drum intins trage foarte bine, in vitezele 1 si 2 nu prea se infige de la a 3-a merge foarte bine. Eu am 6 trepte. Ca problema la acest motor, se infunda egr-ul destul de des, dar se poate curata.
Cauta pe forum,, probleme motor 1.3"si,, probleme motor 1.7(si codul motorului daca il sti) ".
  • fratie

  • Mesaje scrise: 135
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2018 B14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Eu aș alege 1,7 / cu 6 + 1 trepte / 110 cai. Vei avea nevoie de cai, îți zic sigur.
  • Tai-Pan

  • Mesaje scrise: 2,956
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2017 B14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2017

  • Mesaj Privat
Piata e plina de masini sh.
Pentru Bucuresti e indicat motorul pe benzina si o caroserie ceva mai usoara.
Eventual, um motor pe care se poate pune GPL. Adica un motor pe care producatorul a pus GPL.
  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,416
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Am astra j 1,7 110 cp , consumul in oras nu il scoti sub 8 , este undeva la 8.5 , iarna poate mai mult , adta din cauza ca masina este f.grea , aproape 1600 kg. La cel de 1,3 nici nu vreau sa aud , parerea mea, mai ales daca este break.
Ii dau dreptate colegului de mai sus , mergi pe benzinar , un 1,4 turbo si ii pui gaz , poate nu stii ,dar cele 2 masini pe care ai pus ochii au filtre de particule care sunt extrem de scumpe si care se infunda in regim de oras si mai este si ilegal sa le anulezi.
Cea de 1,7 110 cp zici ca are 110000km , eu unul nu prea as crede si parca nici cealalta nu prea cred care 140000 km.
Acum faci cum crezi , tu alegi , eu vreau sa o vand si sa imi iau benzinar cu gaz ,sau ii pun eu.Bafta in alegere.
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,745
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Online
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Tai-Pan a scris:[...]Eventual, um motor pe care se poate pune GPL. Adica un motor pe care producatorul a pus GPL.

Multumesc de sfat, e bine de stiut !
  • IBosinceanu

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2019

  • Mesaj Privat
Va multumesc tuturor pentru raspuns! Astept in continuare alte pareri
  • paul2004

  • Mesaje scrise: 397
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2013

  • Mesaj Privat
Daca vrei un raspuns de la cineva care are motorul de 1.7..125cp...te sfatuiesc ca pt Bucuresti sau oras in general sa te orientezi catre benzina.
Nu o sa ai dureri de cap.
Este un sfat cat se poate de sincer.
  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,416
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Astra j 1,7 cdti , 110 cp , 81kw .
Probleme:
Etrieri frana ,fata spate .
Amortizoare.
Regulator presiune (relantiu fluctuant ). original este scump , mai ieftin nu tine.
AFL-ul la cele cu xenon , se defecteaza , un far ff.scump.
In bord cateodata are buguri de sistem , gen raman luminile consolei aprinse , si altele .
Cutie viteze M32 6+1 , probleme cu rulmentii.
Stratul de lac de pe vopsea f. prost , se zgarie repede , eu am culoarea negru saphir. si sub vopsea are grund alb , daca se zgarie se vedel albul de sub vopsea.( deranjant ).
Senzori parcare , cei din fata pornrsc cand vor ei ,sau deloc , trebuie sa apesi butonul din bord.
Masina ff. grea aproape 1600 kg, eu am hachback , brekul cred ca este si mai grea.
Consumul destul de mare , am spus mai sus , iar in afara nu o scoti sub 6 , decat daca mergi cu 100 km/ora.Cu un rezervor de cam 60 l are , mergi ca 700 km. In oras cred ca mai putin.
Fitrul de particule este extrem de scump pe original , cred ca sare de 2000 € , AM mai ieftin nu cred ca tine , in oras il infunzi repede si trebuie sa ai grija sa nu ratezi regenerarile care nu sunt anuntate in bord si nu trebuie oprit motorul .
Pro.
Este placuta la condus , volan usor full electric.
Masina arata super misto , mie unul imi place mult.
Eu am varianta Cosmo full , semi piele si crom pe marginea geamurilor , arata misto.
Sunetul motorului f. misto .
Am aproape 200000 km si nu consuma ulei, nu stiu daca sunt reali , masina adusa din Olanda.
Motorul trage bine , mai putin in turatii mai mici , cred ca motorul de 125 cp , ar fi mai ok.
Interior f. misto , eu am si navigatie mare color.
Ce am spus aici este despre masina mea pe care o am de 2,5 ani .
La motorul de 1,3 ce stiu eu este ca consuma mult fiind mic pt caroseria asta, suna ca un tractoras , are 2 injectoare cu senzor de presiune si care sunt f. scumpe. Mai multe nu stiu , poate altcineva ne spune mai multe.
  • svasile

  • Mesaje scrise: 1,693
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra 2006 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Despre 1.3 nu stii mai nimic, tot ce spui este gresit. Faza cu caroseria grea o tot aud, oare cei de la opel nu mai au ingineri care sa analizeze?
Consumul mediu este de 5,4 vara si 5,7 iarna, eu nu conduc sportiv, iar km ii fac si urban si extra. Motorul suna foarte bine, merge rotund fara alte batai. Nu are niciun injector cu senzori.
  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,416
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Ai zis ca ai astra h , care este mult mai usoara decat astra j , injectoare poate nu ai tu cu senzor , dar altele au , motorul este fiat si se foloseste si pe alte masini.
  • svasile

  • Mesaje scrise: 1,693
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra 2006 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2014

  • Mesaj Privat
E primul lucru corect, motorul este de fiat. De unde stii ca astra j pe care a gasit-o are,, injectoare cu senzor". Diferenta de greutate la astra h intre combi si hatchback este de 50 kg. Eu vorbesc despre masina pe care o cunosc foarte bine, nu despre ce am auzit. Eu as alege masina care are km mai putini si a fost mai bine ingrijita, eventual as face si un test la service.
  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,416
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Da colegu , ai dreptate , ce vreau sa mai adaug , pt. colegul nostru , este ca toate problemele care le-am insirat mai sus sunt rezolvabile si poate ca masina care vrea sa o achizitioneze nu le are , sa nu inteleaga gresit , singurul ghimpe in coasta ar fi DPF-ul .
  • svasile

  • Mesaje scrise: 1,693
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra 2006 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Exact pdf-ul la ambele modele si egr-ul la 1.3, restul tine de modul de exploatare si de ingrijire al masini.
  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,416
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Egr-ul nu este o problema prea mare la 1,3 , dar dpf-urile da , egr-ul la 1,7 se da jos in doi timpi si trei miscari si se demonteaza f. usor , la fel se si curata.
  • svasile

  • Mesaje scrise: 1,693
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra 2006 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Ai dreptate la 1.7 este deasupra, la 1.3 este in spatele motorului si pozitia este destul de grea. Eu l-am dat jos de doua ori si am muncit ceva.
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,852
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
RADU FLORIAN a scris:injectoare poate nu ai tu cu senzor , dar altele au , motorul este fiat si se foloseste si pe alte masini.

Este vorba despre bujii cu senzor.
Unele au, unele nu: nu schimbi în fiecare zi sa conteze atât de mult.

Dacã sunt îngrijite, chiar nu conteazã pe care o alegi.
Verifica temeinic înainte sa dai banii.
La ambele o sa îți dorești ceva mai multa putere: sa nu ai pretenții de sportivitate.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR