Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa D
  • R93

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Timis
  • Masina: Corsa 2014 A12XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2019

  • Mesaj Privat
Salut,

La un Corsa D 2014 (facelift) A12XER nu mai cupleaza compresorul AC.
L-am dus la o diagnoza si a reiesit ca e din cauza unei electrovalve din/de la compresor. Crying or Very sad Fiind prima mea masina cu AC nu pot sa zic ca am foarte multe cunostinte despre asta.

Cei de la service au luat legatura cu furnizorii cu care lucreaza, dar niciunul nu vinde electrovalva separat, doar compresor nou.

In incercarea de a nu cheltui prea multi bani va intreb daca stiti pe cineva care poate sa repare/reconditioneze compresorul sau daca stiti de unde as putea achizitiona aceasta piesa. Am incercat sa caut pe ebay/amazon/aliexpres, dar nu stiu numele exact in engleza.
Am inteles ca in Bucuresti ar fi niste baieti care se ocupa cu asta. Eu sunt din Timisoara, dar nu ma deranjeaza sa trimit prin curier.

Multumesc.


MODEL: Corsa D 2014
MOTOR: A12XER
Skip ads

  • marius3113

  • Mesaje scrise: 219
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2007 Z13DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2016

  • Mesaj Privat
Salut, ar fi indicat sa verifice si daca ajunge tensiune la compresor sa nu fie întrerupt cablul , eu am pãțit la fel ceva similar ,doar ca a fost cablul ros de șobolani si cand am urcat masina pe elevator totul pãrea intact si am stat 8 luni fara ac, pana cand am schimbat distribuția si angrenajul si atunci am vãzut cablul ros si am mers la experți si au spus , e dus compresorul, dar era doar firul ros si astfel am rezolvat problema cu 30 lei atât a costat o mufa din dezmembrari. Nu cade asa usor o electrovalva sau compresorul doar daca nu ai agent frigorifice in instalație si nu isi mai face ungerea atunci e reala problema.
Succes
  • R93

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Timis
  • Masina: Corsa 2014 A12XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2019

  • Mesaj Privat
Am verificat, dar era ok cablul.

Am comandat unul reconditionat, costul a fost de 800 lei + compresorul vechi la schimb.
Vreau sa schimb si radiatorul de la AC. Nu e necesar, dar pt linistea mea.
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,845
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Online
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Foarte bunã decizia de schimbare a radiatorului. La fel de bine ar fi sã schimbi și dezumidificatorul. Nu e o avere...
  • marius3113

  • Mesaje scrise: 219
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2007 Z13DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2016

  • Mesaj Privat
Dezumidificatorul e incorporat in radiator,cel puțin așa e la mine. Radiatorul vine la pachet cu dezumidificator.
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,845
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Online
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Ah, Ok, nu știam configurația la tine...m-am referit la modul general.
  • R93

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Timis
  • Masina: Corsa 2014 A12XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2019

  • Mesaj Privat
Intr-adevar, dezumidificatorul este incorporat in radiator.
Am terminat cu tot ce tine de AC: inlocuit compresor + radiator.

Baietii de la service au avut probleme la montarea compresorului, mai exact pe fulie era un capac care tot sarea. L-au strans cat au putut, dar totusi l-am pierdut in mers dupa vreo 2 zile; nu l-am mai gasit. Desi am 2 ani garantie, am preferat momentan sa nu il trimit inapoi deoarece am nevoie de masina in perioada asta. Am luat legatura cu cei de la care am cumparat compresorul, mi-au spus ca e prima data cand aud de asa ceva, dar ca il repara punand o piesa noua fara nicio problema.



Alta problema pe care am observat-o imediat dupa: cand dau in marsarier sau plec cu a I-a, chiar la plecare se aude un zgomot metalic din zona motorului, un huruit ca si cum freaca o tabla pe alta. Doar la plecarea de pe loc (fata sau marsarier), apoi dispare. Daca opresc AC nu mai aud niciun zgomot.
Nu se aude din compresor ci parca de undeva din zona motorului de prin spate, cred ca de pe la rola intinzatoare. Oricum trebuia sa o schimb vara aceasta sau in toamna, vedem dupa daca persista zgomotul.

Desi nu a mers totul ca pe roate, dar asta si din cauza starii masinii, recomand atat serviceul din TM unde am facut schimbul cat si firma din B de unde am cumparat compresorul. Numele le zic in mesaj privat sa nu fac reclama aici.
  • barbute46

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Astra 1996 X17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Buna ziua,
Am si eu o problema cu AC-ul in sensul ca, in momentul cand bag mufa in electrovalva se arde siguranta din compartimenmtul motor responsabila cu AC-ul.
Am schimbat aceasta electrovalva de 2 ori si in final si compresorul de AC.
Am achizitionat un compresor de AC de pe ebay Anglia cu garantie 90 zile de la cumparator, am inrodus freon pe instalatie, totul ok...
Face acelasi lucru, cand bag mufa in electrovalva de pe compresor arde instantaneu siguranta de AC din compartimentul motor (am incercat si cu sigurante de 20, 30 - le arde si pe acestea)
Ma poate ajuta cineva cu un electrician sau cu un service specializat pe verificarea instalatiei de AC?
I-mi este foarte greu sa cred ca si acest compresor sa fie cu probleme!
Multumesc!
  • deleted-113970

  • Mesaje scrise: 137
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Nov 2016

  • Mesaj Privat
Cam departe Valcea... barbute46... Da-mi un mesaj in PM, iti dau un nr de telefon al unui prieten cu service din RM Valcea. In principal, inlocuirea acelor bobine de cuplare AC cu ambreaj cu faimoasele electrovalve au creat destul de multe probleme. Imi dau seama ca e o problema de natura electrica...
  • R93

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Timis
  • Masina: Corsa 2014 A12XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2019

  • Mesaj Privat
R93 a scris:...

Revin cu feedback.
Zgomotul era de la rulmentul pompei de apa. Am schimbat-o si a disparut.
Dar pentru ca totul ar fi fost prea frumos sa ramana asa, de putin timp AC nu mai baga aer rece.
Cand am dat jos compresorul am vazut ca era rupta fulia si plasticele usor topite.
L-am trimis in garantie, aici alta problema. Cei de la Bucuresti vor sa anuleze garantia pe motiv ca prezinta urme de lovituri, dar l-am trimis cu mana mea si nu avea nimic. Am insistat totusi sa ajunga in fabrica lor din Polonia si sa primesc de acolo un raspuns ... vedem ce se intampla.
Intre-timp, pentru ca am nevoie de masina neaparat, am pus unul nou Denso.
  • barbute46

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Astra 1996 X17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Daca nu mai am deloc tensiune in tabloul de sigurante (compartiment motor) in locul unde vine siguranta raspunzatoare de AC, ce trebuie verificat? Releu, fire..... sau .....
Pana acum i-mi ardea acea siguranta (deci aveam tensiune), acum nu mai vine deloc tensiune...
Multumesc!
  • BFlorinBogdan

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Aug 2019

  • Mesaj Privat
Buna seara,
Am si eu nevoie de ajutorul vostru. Am un corsa d din 2007 z13dtj, am schimbat compresorul cu unul nou denso, radiator, electroventilatorul, releul de la ac din tablul electric, sigurante verificate si ac ul tot nu functioneaza , practic releul nu primeste comanda, am anulat releul si l-am pus pe direct, asa functioneaza ac ul. Daca ma ajutati sa-mi spuneti ce trebuie sa mai verific, de ce nu primeste comanda?
Multumesc anticipat
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa D

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR