MAldea
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Germania
- Masina: Zafira Tourer 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2017
- Mesaj Privat
MAldea
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Germania
- Masina: Zafira Tourer 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2017
- Mesaj Privat
- omega y22dth
- ***
- 586 mesaje
- din 17 Nov 2006
- Zafira 2017 1.6DTJ
- Bucuresti
omega y22dth
- Mesaje scrise: 586
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2017 1.6DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Nov 2006
- Mesaj Privat
- THRUSTMASTER
- **
- 83 mesaje
- din 07 Feb 2020
- Zafira Tourer 2013 B16DTH
- Bucuresti
THRUSTMASTER
- Mesaje scrise: 83
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira Tourer 2013 B16DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Feb 2020
- Mesaj Privat
Salutare.
Nu a mai scris nimeni pe aici de ceva timp si am zis ca e un moment bun sa invioram lucrurile.
De cand am luat masina (Zafirac C 1.6 136 Hp) de aproape 1 an si jumatate a tot avut reprize ca la relantiu sa mearga sacadat, cum era expresia cu daciile 1300 adica sa mearga in 3, asa urat se auzea. Am tot citit pe forumuri, am schimbat locul de unde alimentam si am introdus si aditiv. Mai nou dupa ultimele 10-15 regenerari statea la relantiu pe la 0.8-0.9 si tremura grav , uneori aparea in bord sumbarinul galben iar diagnoza zicea ceva de injectorul 3 compensation (traducere infundat ) iar in trafic la semafor trebuia sa dau drumul la AC ca sa stea mai turata ca sa nu mai tremure.
Tot la ceva timp iar facea. Intr-un final am ajuns la o formula care se pare ca e cea castigatoare pentru mine, poate nu pentru toata lumea.
1. Alimentat de la OMV (nu fac reclama)
2. Aditiv motorina LiquiMoly pentru curatat sistemul de alimentare cu carburant (nu fac reclama)
https://www.emag.ro/aditiv-c...earch-Action=view
3. Schimbat vitezele dupa 2500 ture.
Masina la relantiu sta la 0.5 fix. Motorul ai impresia ca e oprit (eu dezactivez mereu functia start/stop).
Drumuri bune sa aveti !
Nu a mai scris nimeni pe aici de ceva timp si am zis ca e un moment bun sa invioram lucrurile.
De cand am luat masina (Zafirac C 1.6 136 Hp) de aproape 1 an si jumatate a tot avut reprize ca la relantiu sa mearga sacadat, cum era expresia cu daciile 1300 adica sa mearga in 3, asa urat se auzea. Am tot citit pe forumuri, am schimbat locul de unde alimentam si am introdus si aditiv. Mai nou dupa ultimele 10-15 regenerari statea la relantiu pe la 0.8-0.9 si tremura grav , uneori aparea in bord sumbarinul galben iar diagnoza zicea ceva de injectorul 3 compensation (traducere infundat ) iar in trafic la semafor trebuia sa dau drumul la AC ca sa stea mai turata ca sa nu mai tremure.
Tot la ceva timp iar facea. Intr-un final am ajuns la o formula care se pare ca e cea castigatoare pentru mine, poate nu pentru toata lumea.
1. Alimentat de la OMV (nu fac reclama)
2. Aditiv motorina LiquiMoly pentru curatat sistemul de alimentare cu carburant (nu fac reclama)
https://www.emag.ro/aditiv-c...earch-Action=view
3. Schimbat vitezele dupa 2500 ture.
Masina la relantiu sta la 0.5 fix. Motorul ai impresia ca e oprit (eu dezactivez mereu functia start/stop).
Drumuri bune sa aveti !