Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină
  • vali ASTRA H

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Dec 2015

  • Mesaj Privat
Am un Astra h , motor z16xep care consum ulei destul de mult. 
Am facut urmatoarele operatiuni: 
Schimbare capac motor - dupa parerile celor de pe forum. 
Am schimbat simeringurile la supape, garnitura capac motor, simeringuri axa came, garnitura chiuloasa la recomandarea mecaniculu. 
Am schimbat egr. 
Compresia este 16 piston 1 de langa distributie, piston 2- 14, piston 3 -13, piston 4-13. 
Este adevarat ca acest motor consuma ulei exagerat de mult? 
Masina nu scoate pic de fum dar consuma 1 litru la 1000 km. 

Va rog daca puteti sa ma ajutati cu o parere. 
Va multumesc!


MODEL: Astra 2005
MOTOR: Z16XEP
Skip ads

  • rhydin

  • Mesaje scrise: 1,369
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2013

  • Mesaj Privat
da da, pana nu segmentezi nu scapi de problema. Si eu aveam compresia buna, capac schimbat toooate schimbate, cand am zis, gata o segmentez deja consumase in 600km muult ulei, ma costase uleiul mai mult decat gpl-ul. Problema? erau segmentii coxati. Deci.............................. masina SH, masina cu problema.
  • vali ASTRA H

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Dec 2015

  • Mesaj Privat
Ce cod de motor ai? Tot z16xep?
  • rhydin

  • Mesaje scrise: 1,369
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2013

  • Mesaj Privat
Exact. Am fãcut tot ce se spunea pe forum de cãtre alți utilizatori, mai puțin de dancuciureanu.
Segmentarea a fost rezolvarea. Mașina încã o am și desigur aproape 80.000km de la intervenție.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Asta i-am spus si eu, demontat atata si nu te uiti la segmenti, macar curatati si pusi inapoi si garantat nu mai crapa ulei in el.
Acum aceeasi munca mai putin scos pistoane si iar garnitura, suruburi etc. Mecanic slab ce a gasit el...
  • rhydin

  • Mesaje scrise: 1,369
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2013

  • Mesaj Privat
Eu am ajuns la o concluzie, mașina sh, mașina cu probleme. De data asta am ales sa iau mașinã nouã, drept este autohtonã, dar în 6 luni am fãcut 10.000km și merg oriunde liniștit. Cel puțin 5 ani am scãpat de stres și gânduri ca cine știe pe unde ma lasã. Opelul îl folosesc la naveta și la hamalit, dar vârstã își spune cuvântul. Acum am schimbat etrier spate ca nu mai aveam frâne deloc. Arcuri spate și cere și evacuarea înlocuitã. Așadar cauta mecanic nu carpaci, și tine cont de un lucru toate șuruburile sa fie noi. Nu ca las ca merg. Ai asa șuruburi chiulasa, bolțuri biele, și cele de la fulii iarãși. Dacã scap unele scuze, oboseala își spune cuvântul.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Mai adaugi evacuare saxofon si catalizator ca le gasesti mancate.
Cu mentalitatea masina noua mai avem pana la nivelul celor din vest, Brucan a fost un mincinos. Bine ca schimbam un tel pe an...
  • rhydin

  • Mesaje scrise: 1,369
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2013

  • Mesaj Privat
Clar. Opelul vreau ca în 2 ani sã-l dau la rabla sa iau tot una nouã. Motor în 3 pistoane, 90cp 140nm turbo, consum mixt in 1400km de 6%. 70% din km fãcuți extraurban. Nu merita sa pun nici GPL la asa consum. Pe autostrada la 130 cam suge undeva la 8%,la 110 5,5%.
Ah, nu am treaba cu catalizatorul și nici cu saxofonul, is ok.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Vorbeam de piulite si suruburi la ele, mai crapa tabla de protectie termica dar nu este bai , saiba si gata.
Tce 90 este chiar reusit, nu si 120 care are un mister la crapat ulei.
  • rhydin

  • Mesaje scrise: 1,369
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2013

  • Mesaj Privat
Aaa da, alea crapã de fel. Efectiv toba intermediarã nu mai are scutul ala, este mâncat tot, țeavã deja începe sa între degetele prin ea, la finala sa nu mai zic pe lung a crãpat toatã. Norocul meu ca sã zic asa este ca acum soția nu maj merge un timp la serviciu și mașina sta trasã în parcare și pana la itp mai așteapta. O seara fãinã.
  • vali ASTRA H

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Dec 2015

  • Mesaj Privat
Si eu tot la masina noua ma gandesc.🙂
Imi supureaza putin ulei pe la baia de ulei,am fost la service si mi-a pus silicon la baia de ulei, problema e ca dupa 2 saptamani a reaparut urma de ulei.
Ce as putea sa fac sa nu mai curga ulei, cu ce pot sa lipesc sa nu mai curga?
  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,472
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2012 a14net
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Gen sa ii schimbi garnitura + silicon etansare? Eu inca stau si ma intreb de ce nu ai schimbat garnitura baie de ulei daca tot ai demontat-o.
PS: eu nu ma gandesc la masina noua, nu am de unde sa scot 7000 de euro de pe o zi pe alta. Eu sunt multumit de 1.9 si de fiabilitatea masinii dar se apropie vertiginos de cifra magica 300k
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,845
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Dacã baia etanșeazã pe garniturã, trebuie înlocuitã cu una nouã.
Dacã etanșeazã doar pe silicon, trebuie dat jos, curãțat și degradat, apoi refãcutã etanșarea cu silicon nou, special ptr operațiunea asta...pune ceva dedicat, de calitate: Würth, V.Reinz, etc.
  • rhydin

  • Mesaje scrise: 1,369
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2013

  • Mesaj Privat
Bunã dimineața. Nu este garniturã dedicata, dupã cum a spus colegul mai sus, se da jos Baia, se curata bine și se etanseaza din nou cu silicon. De recomandat cu VR (Victor reinz)
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR