Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • RCojocaru306

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Apr 2019

  • Mesaj Privat
Salutare ! Am tot cautat sfaturi pe internet si am ajuns la concluzia ca aici le voi gasi pe cele mai bune . Am 3 erori si anume : termostatul iar celelalte 2 legate de throttle si as vrea sa aflu cum se rezolva aceasta problema . Multumesc!
Skip ads

  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,066
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Mai intai completezi locatia la Profil, apoi stergi erorile si vezi daca reapar.
Prima eroare e clara, termostat blocat, iar celelalte sunt de la ECU.
  • dan costea

  • Mesaje scrise: 383
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2008 x14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2010

  • Mesaj Privat
@RCojocaru306 ,cum interpretezi tu chestia aia cu ,,Not present" pe care o scrie dupa erori?E pusa doar asa ,sa ne incurce,sau pentru design?
  • RCojocaru306

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Apr 2019

  • Mesaj Privat
Dan costea am cerut un sfat , aseara cand am mers sa imi faca diagnosticul am constat ca temperatura motorului ajunsese la 100 in stationare. Persoana respectiva s.a gandit sa deschida busonul la antigel si a inceput sa dea afara . Azi dimineata primesc un mesaj ca este de vina garnitura de chiuloasa ..
  • dmx4ever

  • Mesaje scrise: 64
  • Locatie: Salaj
  • Masina: Astra 2005 Z16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2015

  • Mesaj Privat
Cred ca mai bine mergi la cineva cu tech2 sau macar cu op-com si apoi vezi ce erori are... vei ramane uimit...parerea mea
  • Mihai.P

  • Mesaje scrise: 339
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2015

  • Mesaj Privat
RCojocaru306 a scris:Dan costea am cerut un sfat , aseara cand am mers sa imi faca diagnosticul am constat ca temperatura motorului ajunsese la 100 in stationare. Persoana respectiva s.a gandit sa deschida busonul la antigel si a inceput sa dea afara . Azi dimineata primesc un mesaj ca este de vina garnitura de chiuloasa ..


Scimba mecanicul. Cine l-a invatat oare ca busonul se deschide cu motorul cald? Si citeste pe form temperaturile de lucru ale motorului tau, 100 de grade este o temperatura absolut normala.
  • RCojocaru306

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Apr 2019

  • Mesaj Privat
Multumesc de reply . Tind sa cred ca totul pleaca de la termostatul defect . Maine o sa merg sa il schimb ai apoi voi vedea ce se intampla . Astazi mergeam bara la bara iar temperatura ajunsese la 108 grade
  • Mihai.P

  • Mesaje scrise: 339
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2015

  • Mesaj Privat
Inca o data cauta pe forum temperatura de lucru pentru motorul tau. Sistemul de racire este presurizat si are temperatura de fierbere mare, nici 108 grade nu cred ca este motiv de ingrijorare.
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,066
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
La motorul tau termostatul ar trebui sa deschida la 108 si electroventilatorul sa plece pe treapta 1 la 113 grade.
  • katalin.r

  • Mesaje scrise: 139
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Sep 2012

  • Mesaj Privat
Vezi ca la deschiderea capacului de la antigel in presiune sunt sanse mari sa distrugi garnitura de chiulasa, atunci cand se egalizeaza presiunile...nici cand e motorul oprit dar fierbinte nu e recomadat, ce sa mai zic in functonare...
  • scosmyn

  • Mesaje scrise: 258
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mar 2018

  • Mesaj Privat
E absolut normala temperatura . Dar dacã ai termostatul blocat cere schimbare .
Apropo.. pentru a vedea dacã garnitura de chiuloasa r pișcatã faci așa .
Cu motorul rece sau cãlduț ( nu când ajunge la temperatura luinde lucru cã e presiune prea mare și ți l da afarã z t mai și opãrești) scoți bușonul de la vasul de expansiune , pornești motorul , strangulezi retururile ( furtunele alea ,2 de sus ) cu 2 patenți și vezi daca îți bagã compresie ( daca îți scoate bule din vas) . Așa îmi zicea și mie dobitocul ãla de mecanic sa schimb chiuloasa (nici macar garnitura , el zicea direct chiuloasa ) și mașina nu ar nimic , am mai schimbat și termostatul,pompa de apa și rezistența termica de pe ventilator degeaba .
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR