Oski27
- Mesaje scrise: 97
- Locatie: Baia Mare
- Masina: Meriva 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Mar 2007
- Mesaj Privat
buna, azi dupa cateva ture in oras, motorul cald, pornesc dintro parcare dau 1-a, 2-a schimb si a 3-a parca face un zvac si gata mort. scot la liber trag pe margine si nu mai vrea pornire. citesc codurile 1191, 0340, 1093, 1191 (din nou). care poate fi buba? la cod 0340 imi da ca ar fi defect senzorul de pozitie ax cu cama. sa fie doar atat sau ceva mult mai dificil. astept cateva sfaturi, maine incerc sa gasesc ceva "mecanici" care sa isi bage nasul in motor... pana atunci incerc si eu sa ma documentez. multumesc
MODEL: Meriva 2006
MOTOR: 1.3 cdti, dtj
MODEL: Meriva 2006
MOTOR: 1.3 cdti, dtj
- iulian1971
- *******
- 7,066 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,066
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
- george_slz
- ***
- 536 mesaje
- din 29 Jul 2006
- Astra 2007 z13dth
- Buftea
george_slz
- Mesaje scrise: 536
- Locatie: Buftea
- Masina: Astra 2007 z13dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2006
- Mesaj Privat
Pare lant de distributie rupt. Nu o mai porni. Desfa surubul torx-capac din dreptul distributiei,ca sa vezi daca se misca roata dintata din dreptul surubului. Bagi masina in viteza 1 si impingi usor de ea(daca e rupta distributia, se va opune miscarii, va fi infranata pt ca se imping pistoanele in valve, asa ca nu exagera cu impinsul, las-o in pace). Daca nu se misca roata dintata, e rupt lantul.
Oski27
- Mesaje scrise: 97
- Locatie: Baia Mare
- Masina: Meriva 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Mar 2007
- Mesaj Privat
Oski27
- Mesaje scrise: 97
- Locatie: Baia Mare
- Masina: Meriva 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Mar 2007
- Mesaj Privat
Buna, am revenit pe drumuri, am comandat piesele, garnitura chiuloasa, garnitura capac culbutori, culbutori si kit de distributie. 700 au fost cu tot cu transport. Am improvizat o "trusa de cale" din 2 suruburi de 16x1,5 si un ax de 6 mm. Am montat totul la loc si la a 3-a cheie a si pornit. SUCCES. Intradevar si lantul de distributie se schimba, nu cum zic samsarii prin pietele auto ca ar fi pe viata, mda pe viata motorului mai exact pana se rupe. ca si simptome inainte de ruperea lantului: motor zgomotos (desi eu puneam asta in seama uleiului, urma sa-l schimb), dimineatza la prima cheie scotea un "puff" alb pe esapament (nu stiu daca are legatura cu ce am patit). Acum dupa inlocuire distributie zgomotul s-a diminuat mult iar prima pornire de dimineata nu mai scoate nimic pe esapament, ma rog am curatat cam tot ce am dat jos sau era la indemana, EGR, injectoare, ...etc. Recomand celor care detin asemenea motoare cu distributie pe lant sa verifice si sa inlocuiasca distributia la nr de km recomandat in carte, sau pe unde o fi specificat.