- deleted-123364
- OP
- 5 mesaje
- din 10 Dec 2017
deleted-123364
- Mesaje scrise: 5
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2017
- Mesaj Privat
Va salut din nou , de data asta revin cu o completare la ce am scris in postarea anterioara.
Deci ce am constatat in bord cele doua motoare...la punerea contactului la cea 1.7 dti se aprind cca 8 martori, pe cand la cea 1.7 cdti doar 4...atasez si cateva poze. Poate cineva ma lamureste si pe mn care este diferenta sau la care dintre cele doua e ceva in neregula , multumesc anticipat !!
Deci ce am constatat in bord cele doua motoare...la punerea contactului la cea 1.7 dti se aprind cca 8 martori, pe cand la cea 1.7 cdti doar 4...atasez si cateva poze. Poate cineva ma lamureste si pe mn care este diferenta sau la care dintre cele doua e ceva in neregula , multumesc anticipat !!
- AndreiFanOpel
- ***
- 525 mesaje
- din 01 Mai 2015
- Zafira 2006 Z19DT
- Bihor
AndreiFanOpel
- Mesaje scrise: 525
- Locatie: Bihor
- Masina: Zafira 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2015
- Mesaj Privat
SMirica
- Mesaje scrise: 33
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Dec 2017
- Mesaj Privat
- AndreiFanOpel
- ***
- 525 mesaje
- din 01 Mai 2015
- Zafira 2006 Z19DT
- Bihor
AndreiFanOpel
- Mesaje scrise: 525
- Locatie: Bihor
- Masina: Zafira 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2015
- Mesaj Privat
Daca e defect da, trebuie schimbat, dar mai bine faci tu un test pseudo agrafa si postezi aici codul sau codurile de eroare si iti spunem si noi cam ce ar fi problema.
EGR-ul are rolul de a recircula gazele (noxele emise de motor in urma arderii combustibilului) pentru o mai buna functionare a motorului si pentru a reducere emisiile de CO2.
Testul pseudo agrafa il faci astfel:
Pe masinile cu cutie manuala:
1. Bagati cheia in contact
2. Cu motorul oprit (cheia in pozitia I), apasati simultan si tineti apasate pedalele de frina si acceleratie
3. Rotiti cheia in pozitia II
4. Becul "masinuta cu cheita" va incepe sa clipeasca semnalizind codurile de eroare
Pe masinile cu cutie automata:
1. Bagati cheia in contact
2. Rotiti cheia in pozitia II (nu porniti motorul)
3. Apasati si tineti apasata pedala de frina
4. Mutati selectorul in pozitia "D" (Drive)
5. Rotiti cheia in pozitia I si dati drumul la pedala de frina
6. Apasati simultan si tineti apasate pedalele de frina si acceleratie
7. Rotiti cheia in pozitia II (nu porniti motorul)
8. Becul "masinuta cu cheita" va incepe sa clipeasca semnalizind codurile de eroare
Codurile de eroare sint din 4 cifre. Fiecare cod e afisat o singura data. Intre fiecare cifra a codului e o mica pauza. Intre coduri e o pauza mai lunga. Dupa ce se ajunge la capatul listei de coduri, beculetul ramine aprins si nu mai clipeste. Cifra zero e reprezentata de 10 flash-uri.
Un exemplu:
"*" - martor aprins - flash
"_" - martor stins - pauza
**********_***_****_********** (10 flash-uri pauza 3 flash-uri pauza 4 flash-uri pauza 10 flash-uri -> cod 0340)
Daca nu sint stocate coduri de eroare, beculetul arde continuu/clipeste incontinuu/se stinge.
Asteptam vesti de la tine, sper eu ca bune .
EGR-ul are rolul de a recircula gazele (noxele emise de motor in urma arderii combustibilului) pentru o mai buna functionare a motorului si pentru a reducere emisiile de CO2.
Testul pseudo agrafa il faci astfel:
Pe masinile cu cutie manuala:
1. Bagati cheia in contact
2. Cu motorul oprit (cheia in pozitia I), apasati simultan si tineti apasate pedalele de frina si acceleratie
3. Rotiti cheia in pozitia II
4. Becul "masinuta cu cheita" va incepe sa clipeasca semnalizind codurile de eroare
Pe masinile cu cutie automata:
1. Bagati cheia in contact
2. Rotiti cheia in pozitia II (nu porniti motorul)
3. Apasati si tineti apasata pedala de frina
4. Mutati selectorul in pozitia "D" (Drive)
5. Rotiti cheia in pozitia I si dati drumul la pedala de frina
6. Apasati simultan si tineti apasate pedalele de frina si acceleratie
7. Rotiti cheia in pozitia II (nu porniti motorul)
8. Becul "masinuta cu cheita" va incepe sa clipeasca semnalizind codurile de eroare
Codurile de eroare sint din 4 cifre. Fiecare cod e afisat o singura data. Intre fiecare cifra a codului e o mica pauza. Intre coduri e o pauza mai lunga. Dupa ce se ajunge la capatul listei de coduri, beculetul ramine aprins si nu mai clipeste. Cifra zero e reprezentata de 10 flash-uri.
Un exemplu:
"*" - martor aprins - flash
"_" - martor stins - pauza
**********_***_****_********** (10 flash-uri pauza 3 flash-uri pauza 4 flash-uri pauza 10 flash-uri -> cod 0340)
Daca nu sint stocate coduri de eroare, beculetul arde continuu/clipeste incontinuu/se stinge.
Asteptam vesti de la tine, sper eu ca bune .
dudulanu
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2006 17cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Feb 2019
- Mesaj Privat
dudulanu
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2006 17cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Feb 2019
- Mesaj Privat
- PTraianNicolae
- *
- 1 mesaje
- din 07 Nov 2018
PTraianNicolae
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2018
- Mesaj Privat
- AndreiFanOpel
- ***
- 525 mesaje
- din 01 Mai 2015
- Zafira 2006 Z19DT
- Bihor
AndreiFanOpel
- Mesaje scrise: 525
- Locatie: Bihor
- Masina: Zafira 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2015
- Mesaj Privat
dudulanu
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2006 17cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Feb 2019
- Mesaj Privat
- AndreiFanOpel
- ***
- 525 mesaje
- din 01 Mai 2015
- Zafira 2006 Z19DT
- Bihor
AndreiFanOpel
- Mesaje scrise: 525
- Locatie: Bihor
- Masina: Zafira 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2015
- Mesaj Privat