OCazaciuc
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Botosani
- Masina: Meriva 2004 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Feb 2017
- Mesaj Privat
- iulian1971
- *******
- 7,066 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,066
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
OCazaciuc
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Botosani
- Masina: Meriva 2004 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Feb 2017
- Mesaj Privat
OCazaciuc
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Botosani
- Masina: Meriva 2004 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Feb 2017
- Mesaj Privat
- iulian1971
- *******
- 7,066 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,066
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
- NistorSpeed
- *
- 27 mesaje
- din 07 Jan 2019
- Meriva 2005
- Timis
NistorSpeed
- Mesaje scrise: 27
- Locatie: Timis
- Masina: Meriva 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jan 2019
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- NistorSpeed
- *
- 27 mesaje
- din 07 Jan 2019
- Meriva 2005
- Timis
NistorSpeed
- Mesaje scrise: 27
- Locatie: Timis
- Masina: Meriva 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jan 2019
- Mesaj Privat
- NistorSpeed
- *
- 27 mesaje
- din 07 Jan 2019
- Meriva 2005
- Timis
NistorSpeed
- Mesaje scrise: 27
- Locatie: Timis
- Masina: Meriva 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jan 2019
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- dan costea
- **
- 383 mesaje
- din 25 Nov 2010
- Astra 2008 x14xep
- Galati
dan costea
- Mesaje scrise: 383
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2008 x14xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Nov 2010
- Mesaj Privat
- NistorSpeed
- *
- 27 mesaje
- din 07 Jan 2019
- Meriva 2005
- Timis
NistorSpeed
- Mesaje scrise: 27
- Locatie: Timis
- Masina: Meriva 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jan 2019
- Mesaj Privat
Salutare,deci am montat tot kitul...masina merge perfect...doar ca la cantitatea injectata ccr sau ceva de genu imi apare 9
Normal cu celelalt kit era 4-5 la relanti
Am scris apoi codurile de la injectoarele mele,si imi da mai departe eroarea P0602
Dar masina nu are simptome ,merge perfect,rotund,arata in sfarsit km si nu mile
Sa ii fac totusi si o reprogamare la configuratie?
CRED CA TRADUCEREA IN ROMANA E AIUREA
Ultima modificare făcută de NistorSpeed la Mie 08 Mai, 2019 4:48 pm
Normal cu celelalt kit era 4-5 la relanti
Am scris apoi codurile de la injectoarele mele,si imi da mai departe eroarea P0602
Dar masina nu are simptome ,merge perfect,rotund,arata in sfarsit km si nu mile
Sa ii fac totusi si o reprogamare la configuratie?
CRED CA TRADUCEREA IN ROMANA E AIUREA
Ultima modificare făcută de NistorSpeed la Mie 08 Mai, 2019 4:48 pm
- NistorSpeed
- *
- 27 mesaje
- din 07 Jan 2019
- Meriva 2005
- Timis
NistorSpeed
- Mesaje scrise: 27
- Locatie: Timis
- Masina: Meriva 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jan 2019
- Mesaj Privat
Am facut o reprogramare inainte la celalalt kit si intradevar sa rezolvat problema consumului dar au aparut altele mai grave cu P0093 se oprea in mers sau nu pornea,decat la scoaterea mufei de la bateria sau ecu...nu era o regula.incercam ce mergea ca sa pot pleca mai departe
Nu as vrea la rescriere sa patesc si cu kitul asta la fel
Desi celalalt kit cred eu ca era de pe alt tip de motor 100% si de aceea nu a mers ok dupa rescriere
Nu as vrea la rescriere sa patesc si cu kitul asta la fel
Desi celalalt kit cred eu ca era de pe alt tip de motor 100% si de aceea nu a mers ok dupa rescriere
- NistorSpeed
- *
- 27 mesaje
- din 07 Jan 2019
- Meriva 2005
- Timis
NistorSpeed
- Mesaje scrise: 27
- Locatie: Timis
- Masina: Meriva 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jan 2019
- Mesaj Privat
AIonut750
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Oradea
- Masina: Astra Coupe 2005 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Aug 2023
- Mesaj Privat
Salutare am o problemã am si eu am un Opel astra h 1.7 80 cp cod Z17DTL si mi sa stricat imobilizerul am cumparat kit de pornire surpriza mia venit de Z17DTH erori peste 20 nu funcționeazã : sa inchid din cheie, nu merge treptele de la ventilatie , nu se tureaza peste 3000 .
Am untester opcom da nu stiu acuma ce ar trebui facut sa mearga masina ca inainte gen fara erori fara becuri aprinse in bord pom de carciun si si sa traga .
Daca mar putea ajuta si pe min cineva cu ce trebuie facut asi fi recunoscãtor nu dispun de multi bani sa o duc la cineva daca se poate face cu ce am eu acasa daca nu asta sfatuitima cu ceva?
Va mulțumesc!
Am untester opcom da nu stiu acuma ce ar trebui facut sa mearga masina ca inainte gen fara erori fara becuri aprinse in bord pom de carciun si si sa traga .
Daca mar putea ajuta si pe min cineva cu ce trebuie facut asi fi recunoscãtor nu dispun de multi bani sa o duc la cineva daca se poate face cu ce am eu acasa daca nu asta sfatuitima cu ceva?
Va mulțumesc!
- sebage
- ****
- 2,606 mesaje
- din 15 Jun 2019
- Alta tara
sebage
- Mesaje scrise: 2,606
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Online
- Cont inregistrat: 15 Jun 2019
- Mesaj Privat
AIonut750
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Oradea
- Masina: Astra Coupe 2005 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Aug 2023
- Mesaj Privat
De schimbat am schimbat asa ecu+ imobilaizerul + tablou sigurante fata spte +cheie cu contactul
Sintomele la cel vechi l facea figuri la pornire adica dadeam sa pornesc masina si imi palpaia becu acela cu masina si cheia scoteam cheia din contact si dadeam iar la automat si pornea dupa la sfarsit nu mai pornea puteam sa fac orice sa iau borna si multe am pus testerul si aveam 3 erori care persitau si nu le puteam sterge in legatura cu transponder chei nu mai stiu exact .
Sintomele la cel vechi l facea figuri la pornire adica dadeam sa pornesc masina si imi palpaia becu acela cu masina si cheia scoteam cheia din contact si dadeam iar la automat si pornea dupa la sfarsit nu mai pornea puteam sa fac orice sa iau borna si multe am pus testerul si aveam 3 erori care persitau si nu le puteam sterge in legatura cu transponder chei nu mai stiu exact .
- sebage
- ****
- 2,606 mesaje
- din 15 Jun 2019
- Alta tara
sebage
- Mesaje scrise: 2,606
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Online
- Cont inregistrat: 15 Jun 2019
- Mesaj Privat
Desi nu ai raspuns chiar concret ...
Inteleg ca "imobilizerul" ar fi CIM.
1. Cel mai simplu, ar fi fost incercarea de reparare a CIM original, nu este chiar o chestie complicata si ramaneai cu totul original pe masina.
2. In situatia prezenta, teoretic ar trebui ABSOLUT TOATE modulele schimbate, reprogramate pentru masina ta (nu dau detalii pentru ca nu vreau sa fiu raspunzator de eventuale pagube) si pentru ECU ar trebui cel putin clonat sau reprogramat cu softul corespunzator. O munca in zadar, din moment ce modulele tale originale sunt deja programate si functionale.
3. Astfel ca, eu as repune totul la loc, mai putin CIM si
- Pentru CIM, as incerca repararea celui original, daca nu se mai poate (nu mai ai modulul sau l-ai deteriorat la demontare) sau
- As reprograma modulul CIM din KIT, cu datele masinii tale.
Pentru ultima varianta, cred ca va trebui o cheie noua, programata.
P.S. Nu te sfatuiesc sa mai faci tu modificari, asteapta sa vezi daca te poate ajuta vreun coleg din zona ta, daca nu, ar trebui sa apelezi la cineva care a mai facut astfel de modificari.
P.P.S. Nu poti sa arunci pe masina ta, niste module programate pentru o alta masina cu o alta configuratie si cu alte dotari si sa te astepti sa functioneze in parametri.
Inteleg ca "imobilizerul" ar fi CIM.
1. Cel mai simplu, ar fi fost incercarea de reparare a CIM original, nu este chiar o chestie complicata si ramaneai cu totul original pe masina.
2. In situatia prezenta, teoretic ar trebui ABSOLUT TOATE modulele schimbate, reprogramate pentru masina ta (nu dau detalii pentru ca nu vreau sa fiu raspunzator de eventuale pagube) si pentru ECU ar trebui cel putin clonat sau reprogramat cu softul corespunzator. O munca in zadar, din moment ce modulele tale originale sunt deja programate si functionale.
3. Astfel ca, eu as repune totul la loc, mai putin CIM si
- Pentru CIM, as incerca repararea celui original, daca nu se mai poate (nu mai ai modulul sau l-ai deteriorat la demontare) sau
- As reprograma modulul CIM din KIT, cu datele masinii tale.
Pentru ultima varianta, cred ca va trebui o cheie noua, programata.
P.S. Nu te sfatuiesc sa mai faci tu modificari, asteapta sa vezi daca te poate ajuta vreun coleg din zona ta, daca nu, ar trebui sa apelezi la cineva care a mai facut astfel de modificari.
P.P.S. Nu poti sa arunci pe masina ta, niste module programate pentru o alta masina cu o alta configuratie si cu alte dotari si sa te astepti sa functioneze in parametri.
AIonut750
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Oradea
- Masina: Astra Coupe 2005 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Aug 2023
- Mesaj Privat
Mulțumesc de raspuns cam asta vroiam sa aud de la cineva mai am Cim vechi e intact o sa incerc reparatia lui la cineva care se pricepe daca gasesc sau daca e cineva pe aici prin grup din Bihor si ma poate ajuta cu reparatia Cim bine inteles conta cost ar fi ok .
Mulțumesc inca odata Sebage pentru ajutor si pentru raspuns !
Mulțumesc inca odata Sebage pentru ajutor si pentru raspuns !
- RFlorentin797
- *
- 1 mesaje
- din 26 Dec 2023
RFlorentin797
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Dec 2023
- Mesaj Privat