FNelu
- Mesaje scrise: 7
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Mai 2019
- Mesaj Privat
- ney
- ****
- 1,059 mesaje
- din 24 Aug 2010
- Astra 2014 A14NET
- Prahova
ney
- Mesaje scrise: 1,059
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2014 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2010
- Mesaj Privat
FNelu
- Mesaje scrise: 7
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Mai 2019
- Mesaj Privat
FNelu
- Mesaje scrise: 7
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Mai 2019
- Mesaj Privat
- ney
- ****
- 1,059 mesaje
- din 24 Aug 2010
- Astra 2014 A14NET
- Prahova
ney
- Mesaje scrise: 1,059
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2014 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2010
- Mesaj Privat
Salut!
Voltajul trebuie sa fie cu motorul pornit cat este pe baterie
Si cu motorul oprit cat este pe baterie
Cauta releul pompei de benzina ai daca la iesire are voltajul corect atunci pe traseu exista o nada sau o mufa care eate oxidata! DAR Atentie! Trebuie sa verifici ce lipseste de la mufa pompei, masa sau plusul !
Este posibil sa vina curent( +) cat trebuie si masa sa fie cea oxidata
Masoara pe rand , adica cu plus din mufa si minus de pe caroserie si pasul 2 minus din mufa si plus de pe borna de plus a bateriei
1.Considerand ca ,,, caroseria are minus bun inseamna ca e faza cu releul ( adica nu vine plus suficient
2.fiind siguri ca plus vine( fiind luat de pe borna) inseamna ca minusul este oxidat pe undeva
Ca si rezolvare , daca , atunci cand pui contactul se comanda plusul la pompa si de vina ar fi minusul, se poate da o masa de pe caroserie, dar daca de unde vine acest minus "defect" se duce si la alti consumatori se poate sa ai si alte defecte, deci rezolvarea pornirii pompei nu repara ai celelalte defecte
Ideal ar fi gasirea oxidarii oriunde ar fi ia.
Voltajul trebuie sa fie cu motorul pornit cat este pe baterie
Si cu motorul oprit cat este pe baterie
Cauta releul pompei de benzina ai daca la iesire are voltajul corect atunci pe traseu exista o nada sau o mufa care eate oxidata! DAR Atentie! Trebuie sa verifici ce lipseste de la mufa pompei, masa sau plusul !
Este posibil sa vina curent( +) cat trebuie si masa sa fie cea oxidata
Masoara pe rand , adica cu plus din mufa si minus de pe caroserie si pasul 2 minus din mufa si plus de pe borna de plus a bateriei
1.Considerand ca ,,, caroseria are minus bun inseamna ca e faza cu releul ( adica nu vine plus suficient
2.fiind siguri ca plus vine( fiind luat de pe borna) inseamna ca minusul este oxidat pe undeva
Ca si rezolvare , daca , atunci cand pui contactul se comanda plusul la pompa si de vina ar fi minusul, se poate da o masa de pe caroserie, dar daca de unde vine acest minus "defect" se duce si la alti consumatori se poate sa ai si alte defecte, deci rezolvarea pornirii pompei nu repara ai celelalte defecte
Ideal ar fi gasirea oxidarii oriunde ar fi ia.
- ney
- ****
- 1,059 mesaje
- din 24 Aug 2010
- Astra 2014 A14NET
- Prahova
ney
- Mesaje scrise: 1,059
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2014 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2010
- Mesaj Privat
- ney
- ****
- 1,059 mesaje
- din 24 Aug 2010
- Astra 2014 A14NET
- Prahova
ney
- Mesaje scrise: 1,059
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2014 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2010
- Mesaj Privat