Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • RLaurentiu719

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2019

  • Mesaj Privat
Buna seara,
Detin un Opel Astra G din 2000 si de vreo 3 luni intampin o problema care mi-a dat mari batai de cap atat mie cat si mecanicilor la care am fost cu masina (5 mecanici + reprezentanta Kia fiindca la noi nu avem reprezentanta Opel. Problema suna in felul urmator:
Pur si simplu cand mergla un moment dat nu mai am pedala deloc, nu se mai tureaza in nici o viteza, nu creste mai mult de 1000-1500 turatii si in unele cazuri se opreste si motorul, daca astept o perioada de timp fie cu motoruk oprit fie pornit isi revine la normal ca si cum nu s-a intamplat nimic si merge absolut normal. In momentul in care mi s-a luat pedala nu mai pot pleca fiindca nu pot tura masina. Nici in viteza si nici pe liber nu merge turata. Pe tester (au fost mai multe) nu indica nici o eroare si am schimbat urmatoarele piese degeaba:
-Pedala cu senzor acceleratie,
-Capac cu tot cu carcasa pentru filtrul de motorina,
-Senzor galerie admisie
-Debitmetru
-Calculator pompa injectie refacut
-Pompa injectie schimbata acum 3 ani
-Senzor arbore cotit
-Supapa EGR anulata
-Sorb curatat
-Bujiile
-Schimbat filtru motorina si aer

Am ajuns la capatul rabdarii, nu stiu ce sa mai fac si va cer ajutorul. Masina se manifeste in felul urmator
asa face cand o turez si nici la relantii nu merge in parametri iar dupa cateva minute se comporta normal

Va rog sa ma indrumati ce sa mai fac dar fara sa bag iarasi bani aiurea, multumesc!


MODEL: Opel Astra G 2000
MOTOR: 1.7 DTI, 75cp 55kw
Skip ads

  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,416
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Calculatorul central Ecu si calcularorul pompei de injectie Edu ,au fost verificate ? motorina in una din mufele Ecu ?
  • RLaurentiu719

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2019

  • Mesaj Privat
Am verificat ecu central si nu este pic de motorinã si nici un pin rupt iar cel de pe pompã i-au fost fãcute lipiturile din nou si nimic.
  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,416
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Sunt curios cum ai anulat egr-ul , doar fizic sau si din soft, stiu ca la y17dt nu se poate anula egr din soft.
  • RLaurentiu719

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2019

  • Mesaj Privat
L-am anulat la mecanic, cel mai probabil a fost anulat fizic, nu sunt sigur daca si din soft.
  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,416
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
S-a discutat mult aici pe forum , problema asta si stiu ca cei care l-au anulat doar fizic ,dupa un timp apare eroare p0400 parca.
  • RLaurentiu719

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2019

  • Mesaj Privat
Oricum, dupã pãrerea mea nu pare sa fie de la EGR fiindca si inainte si dupa ce l-am anulat, la fel a facut.
  • svasile

  • Mesaje scrise: 1,693
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra 2006 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Nu cunosc prea bine bordul de astra g, becurile care nu se sting, de la ce sunt?
  • RLaurentiu719

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2019

  • Mesaj Privat
Nu se stinge martorul de la airbag fiindca nu e cuplat, restul se sting.
  • marin70

  • Mesaje scrise: 517
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2002 y17dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Ai citit din discutiile de pe acest forum? Poate te inspira vreuna.
De ex:
https://www.clubopel.com/vie...asc&start=160
Sau; citez un coleg (copy/paste): EU AM AVUT ACEIASI PROBLEMA.AM SCHIMBAT TOATE FURTUNELE DE LA VACUUM SI AM DESCOPERIT UN FURTUNAS CRAPAT.DUPA UN TIMP IAR IMI FACEA PROBLEME SI AM VERIFICAT IAR VACUM-UL--FUNCTIONA.DAR NOROCUL ESTE CA AM OBSERVAT CA FURTUNUL ALA GROS DINTRE EGR SI INTERCULAR ERA SPART.L-AM SCHIMBAT SI ACUM FUGE DE RUPE.O sã va ajute sigur ce am postat.😎
  • RLaurentiu719

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2019

  • Mesaj Privat
M-am uitat asa peste topicul respectiv dar ideea e ca la mine are momente cand nu face asa si merge absolut normal ca si cand nu ar avea nimic.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR