Buna ziua.
Defect rezolvat. Dupa o spalare temeinica a motorului cu solutie curatare motor si turbojet cu apa calda,am realizat ca pierderea nu vine de sus.Din cauza drumurilor bune cu zapada din abundenta partea de mijloc a scutului motor nu mai exista.De aici pacaleala, de fapt uleiul curgea pe la imbinarea cutie motor si era aruncat la viteza pana sus in partea din spate.Dat jos cutie, volanta (la Z17DTL este volanta normala nu cu masa dubla producator Sachs scrie pe ea si Isuzu) ,acolo exista un capac unde vine simeringul de palier si curgea la imbinarea lui cu motorul.Etansat capac cu silicon Reinz, schimbat simering palier,dat jos ambele bai de ulei (are doua una mare una mica) etansat tot cu Reinz (rezista la +300 grade) si pierderea a disparut.Recomand la acest nr. de km inlocuirea kit ambreaj desi pare ok.Eu am gresit si am pus initial la loc amberajul original. Mare greseala deoarece rulmentul nu se mai aseaza la fel si chiar cu aerisire temeinica ambreajul a inceput sa patineze la 2800 ture a doua si 3000 a treia.Discul avea 7mm fara doua zecimi.Inainte de interventie nu a fost nici o problema cu patinatul dar dupa ..asta e.Am demontat din nou am inlocuit kit de ambreaj. Desi unele programe spun ca kitul este Luk nu cumpara-ti kit decat dupa demontare.Am gasit disc si placa pe care scrie Sachs Isuzu iar pe rulment doar Isuzu.Am montat disc si placa Sachs si rulment original Opel.Rulmentul pe care scrie Isuzu costa 1100 lei si vine intr-o luna, rulmentul original Opel GM a fost 470 lei si setul disc placa Sachs 380 lei.Din pacate am demontat de doua ori, asa ca daca umblati acolo sfatul meu este sa montati kit nou,este manopera multa si costa..In alta ordine pe siteul '7ZAP.com' exista o sectiune 'SEARCH BY VIN' acolo introduce-ti seria masinii din certificat si gasiti toate pozele motorului si coduri pentru piese.Pentru Opel 'VIN' este de forma 'WOLOT'..etc nu tastati 'O' in programele de cautare piese ci '0' deci 'W0L0T'...etc.
Despre manualul mentionat de mine 'Haynes 3797' am gasit cuprinsul lui si contine motorul Z17DTL, l-am gasit pe net in format carte pe Amazon si o sa-l comand.
Multumesc pentru sfaturi si interes sper sa foloseaca si altora aceasta experienta a mea
![](//s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](//s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](//s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)