cris24
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra OPC 2007 f163764
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Apr 2015
- Mesaj Privat
- prooff
- **
- 242 mesaje
- din 17 Jul 2011
- Vectra 2005 Z16XE
- Bucuresti
prooff
- Mesaje scrise: 242
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jul 2011
- Mesaj Privat
- mihai_costi
- *
- 11 mesaje
- din 14 Oct 2014
- Astra 2001
- Bucuresti
mihai_costi
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Oct 2014
- Mesaj Privat
am o Vectra C Z18XER si de cand cu atata apa arde siguranta F2/10A din compartimentu motor care raspunde de AC. pe caldurile alea nu am avut probleme cu ia. astazi am gasit-o arsa.si sa fiu sigur ca ia este de vina am pus un strap si a luat-o. pana la un magazin de piese am lasat-o acolo. problema a fost ca m-a prins acea ploaie si am avut nevoie de aer pt dezaburire si mi-a mai topit si putin locasul pe acolo. maine daca este frumos am sa scot acea placa si sa fac curat acolo.
acum.......are cineva o schema de la AC sa vedem ce anume protejeaza acea siguranta de se arde mereu?
a maipatit cineva ?
multumesc
- mihai_costi
- *
- 11 mesaje
- din 14 Oct 2014
- Astra 2001
- Bucuresti
mihai_costi
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Oct 2014
- Mesaj Privat
tadragos
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2008 1.9
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Oct 2018
- Mesaj Privat
Tata a zis ca isi baga el nasu sa vada daca poate sa il faca. O sa il pun sa se uite dupa asta:
"Scoti modulul de ventilatie. Il desfaci si daca ai un aparat de lipit scoti potentiometrul si il repari. Are 4 lamele care se deafac. Il cureti bine inauntru, indoi lamelele si reansamblezi. " - ce a postata mai sus un coleg.
Dar daca nu iese as cumpara unul SH. Problema e codul? Care e codul?
Al meu e cu 13212340, dar am gasit si cu 13128712 - si arata la fel. Si parca am gasit si cu alt cod. (codul asta e numarul cel mai ca format de pe spatele panoului de clima).
Deci il iau dupa cod sau sa arate la fel?

- jgyprime
- *******
- 9,953 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,953
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
tadragos
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2008 1.9
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Oct 2018
- Mesaj Privat
- jgyprime
- *******
- 9,953 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,953
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
tadragos
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2008 1.9
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Oct 2018
- Mesaj Privat
- Dragos Ene
- **
- 383 mesaje
- din 01 Oct 2014
- Zafira 2007 z19dt
- Bucuresti
Dragos Ene
- Mesaje scrise: 383
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2007 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Oct 2014
- Mesaj Privat
Poate te ajuta cu ceva asta
https://nemigaparts.com/cat_...c/opel/z02/c8/10/
https://opel.catalogs-parts.com/#{client:1;page:part;lang:en;category:car;catalog:z02;group:c;groupsub:8;subgroup:10-0}#detail=13212340#2
- jgyprime
- *******
- 9,953 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,953
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
- AlexDmi
- ***
- 522 mesaje
- din 25 Feb 2009
- Vectra 2007 Z20NET
- Bucuresti
AlexDmi
- Mesaje scrise: 522
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2007 Z20NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2009
- Mesaj Privat
tadragos
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2008 1.9
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Oct 2018
- Mesaj Privat
Dai cu spary (de contacte - am folosit eu) din abundenta pentru ca sistemul e incapsulat, dar pe langa tija care se invarte tot intra solutie.
Merge intrarea in meniu la primul clic. Sa vedem cat tine.
Recomand sa incercati asta prima, pentru ca asa cum a zis si @AlexDmi - posibil sa gasesti aceeasi problema si la SH.
BIftimie
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2008
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jul 2020
- Mesaj Privat
Exemple
http://ro.farnell.com/jsp/s...e+matchallpartial
http://www.bourns.com/data/global/pdfs/3315.pdf
La mine nu mai functiona din cauza lipiturilor reci la pinii de Enter de pe cablaj. Valeo a inceput sa dea numai rasoale in ultimii ani, ce sa zic, am 4 Signum in firma si dupa fix doi ani de zile radiatoarele de clima la trei din ele au crapat din senin fiind putrede, parca ar fi fost mancate de acid, toate Made in Poland by Valeo. Am comandat AVA.
Revenind , operatiunea de reparare sau chiar inlocuire a pieselor defecte este simpla pentru oricine are minime cunostinte tehnice.
:


Declipsati carcasa neagra din spate :

Declipsati placa electronica:


Refaceti lipiturile la toate padurile celor trei encodere :




Daca intravedar encoderul central este defect se poate interschimba cu cel de la zona pasagerului de exemplu .
Sper sa foloseasca si la altii....sa auzim de bine .
Ai o bere de la mine cand ai drum in Timisoara. Multumesc mult pentru rezolvare. Ar trebui sa-l muti in sectia tutorial. Aduc si eu o mica contributie. La potentiometru in partea cu 2 pini. Doar acolo trebuie refacuta lipitura in cazul in care nu intra in meniul climei cand apesi pe buton.
Sã-ți dea Dumnezeu sãnãtate și bucurii. La mine a mers perfect.
- ToX
- ****
- 1,266 mesaje
- din 17 Mai 2004
- Astra OPC 2013 A20NFT
- Bucuresti
ToX
- Mesaje scrise: 1,266
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2004
- Mesaj Privat
Acum sa introduc problema mea:
- dus masina in service, clima mergea perfect
- au facut distributia, schimbat articulatie fata spate, nimic la electronica sau fire.
Ma duc ieri sa iau masina, clima pe auto, orice viteza, ventilatorul de habitaclu nu face nimic. Am dat jos torpedoul, am aplicat romaneascul pumn, nimic.
Am tensiune pe pinii 1 si 4 care vin din modulul de clima
Ventilatorul l-am dat jos acum vreo luna, l-am curatat, am dat cu WD40 pe ax, am gresat bucsele de la ax, (scotea un suierat pe la viteza 1-2 si ma enerva.
Modulul de control care intra in baza ventilatorului nu are coroziune in interior , totul arata perfect
Daca a mai patit cineva asa ceva, as vrea sa stiu ce a fost, azi oricum imi vine un aparat de masura si incerc sa vad ce scoate modulul ala, ca sa stiu ce cumpar: modul + ventilator sau doar unul din ele
Ceva ciudat este ca atunci cand apas pe AC in meniu, nu se simte cuplarea/decuplarea compresorului, acum , din cate stiu pinul 2 sau 3 din mufa spre ventilatorul de habitaclu e ECC serial data, un fel de comunicatea de date intre ECC si modulul de la ventilator, daca modulul de clima nu detecteaza semnalul asta de la ventilator, e posibil sa nu porneasca compresorul ?
Multumesc
- sebage
- ****
- 2,629 mesaje
- din 15 Jun 2019
- Alta tara
sebage
- Mesaje scrise: 2,629
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2019
- Mesaj Privat
- ToX
- ****
- 1,266 mesaje
- din 17 Mai 2004
- Astra OPC 2013 A20NFT
- Bucuresti
ToX
- Mesaje scrise: 1,266
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2004
- Mesaj Privat
- sebage
- ****
- 2,629 mesaje
- din 15 Jun 2019
- Alta tara
sebage
- Mesaje scrise: 2,629
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2019
- Mesaj Privat
Daca inteleg eu bine, te referi la pinii 1 si 4 din mufa cu 4 pini. Daca este asa, problema ta este ca, pe pinul 1 din acea mufa (din mufa cu 4 pini), ar trebui sa ai 0 "zero" Volti, pentru ca ar trebui sa fie la masa.
Pe cealalta mufa, ai doar doua fire si ambele merg in electroventilator.

Modulul regulator de turatie este hașurat cu roșu. Stii deja, dar o mai spun eu pentru alti colegi, trebuie urmarit firul de pe pinul 1 al mufei cu 4 pini si vazut unde este intrerupt sau nu face contact cu masa (caroseria).
- ToX
- ****
- 1,266 mesaje
- din 17 Mai 2004
- Astra OPC 2013 A20NFT
- Bucuresti
ToX
- Mesaje scrise: 1,266
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2004
- Mesaj Privat
Apa n-am gasit in el, masina a stat in service vreo 2 saptamani si a fost doar cald, iar vreo saptamana a stat pe elevator. Filtrul de polent sta bine in locas, gaura de scurgere e libera. Presupun ca e varsta , Valeo , 2004 😊
My bad, am masurat intre firul rosu si cel maro, acolo am 12v (firul din siguranta 23 si masa). mai sunt 12v intre masa si pinul 2 parca (nu mai retin).
PS: ai cumva legenda de la schema aia, ce inseamna fiecare M si A ? Stiu ca K este releu, M e motor,A e ECU, dar cum se numesc toate?
Alea de jos presupun ca sunt clapetele de recirculare de la gurile de aerisire
Multumesc
adiz
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2008 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Mai 2011
- Mesaj Privat

Help! Butonul rotativ din imagine nu mai reactioneaza corect la "click" (adica merge, dar foarte greu si la o apasare mai lunga). Aveti careva o idee, se poate repara sau trebuie inlocuit, ceva?!
Salut !
Eu l-am demontat si i-am dat cu spray WD40 . Merge si cu spray curatat contacte .
Bagi pe langa ax. Mai apesi si mai rotesti si mai pui iar. Ideea e sa intre pe langa axul butonului .
Acum merge ca nou. Nu stiu cat o sa dureze . Oricum, si la 6 luni sau 1 an daca faci asta nu e o problema . Se demonteaza f usor .