Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Trenul de rulare
  • km54

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Combo 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Sunt fan Opel si, in 2016, am schimbat un Ford Focus C-max cu o Astra Notchback pe benzina, motor simplu de 1.6, fara turbo (Fordul l-am luat nou cu 22.500 euro si l-am dat la pret de Rabla ca aveam permanent probleme cu turbosuflanta si, de aceea, am vrut o masina fara turbo). Anul trecut pe autostrada in Austria, dupa ce am mers cu 130 km/h am auzit un zgomot parca se ciocneau intre ele doua vase de ceramica (apropiat de zgomotul de clopotei). Am zis ca e vreo tablita si am continuat dar, zgomotul crescand in intensitate, am tras pe dreapta. Roata dreapta spate frigea de la distanta si mirosea a ferodou incins. Aveam garantie internationala, am sunat la nr de telefon dar nu raspundea nimeni. Am mers la 3 service-uri dar nu m-a luat nimeni ca imi trebuia programare (la noi sunt mult mai intelegatori in astfel de situatii).Si astfel a trebuit sa merg pana in Scotia si inapoi; cand auzeam inceputul zgomotului, opream imediat, bateam in suportul placutelor si se deblocau placutele. Pana am observat ca, daca mergeam cu max. 94-95 km/h nu prea mai aparea fenomenul. In schimb, aveam probleme mari ca rulam pe prima banda si incurcam tiristii. Cand am ajuns in tara, am mers la service, au facut o verificare amanuntita: etrierul si culisele erau in stare perfecta, am schimbat doar placutele. Am pus TRW. Mi-au spus ca, din cauza mizeriei, se bloca placuta in sania de tabla si nu mai culisa. Dupa aceea a continuat acelasi fenomen. Numai cand ajung la 110-120 km/h se blocheaza; daca merg cu 94-95 km/h, nicio problema. NU STIU CARE POATE FI CAUZA !? Rog frumos daca ma poate ajuta cineva. Multumesc anticipat !


MODEL: Astra Notchback
MOTOR: 1.6 benzina 115cp
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,734
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
ce descri tu este cam ciudat as spune... eu as tinde mai repede sa cred ca este un rulment decat o placuta blocata. Poate etrierul sa se blocheze dar atunci o face la orice viteza nu doar peste acea viteza. singurul care sa zic ar avea legatura as spune ca este rulmentul si care din cauza frecarii se incinge puternic si astfel transmite caldura prin disc. Cand au fost schimbate placutele au verificat etrierul daca functioneaza corect? au verificat ghidajele? au verificat bataia discului de frana (la franare nu simti vibratie in pedala?) au verificat cablul la frana de mana sau sistemul de actionare daca ai electrica frana de mana?
Cum de ai mers atata cu ea dupa ce aveai problemele acelea? trebuia sa suni la ADAC sau la un dealer Opel sau chiar in tara la Opel sau la Opel Austria si sa iti rezolve problema. Faceam un balamuc in locul tau (daca masina ai luat-o noua) de venea si televiziunea acolo...
Mergi acum calare pe dealerul de unde ai cumparat-o ii pui cheile in mana si ii spui sa ti-o rezolve si sa iti dea masina la schimb. Faci si un e-mail spre Opel Romania sa le povestesti cum ca ai sunat si nu ai dat de nimeni si ca ai avut problemele respective si ca esti foarte hotarat sa apelezi la Protectia Consumatorului ca asa ceva nu este posibil si sa vezi cum se schimba lucrurile...
  • km54

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Combo 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Multumesc frumos pt raspuns.
1. Masina a iesit din garantie.
2. Nu aveam timp de reclamatii etc. deoarece ma grabeam; a trebuit sa merg cu masina si nu cu avionul fiindca duceam un catel (pug) care nu suporta avionul.
3. Cand a schimbat placutele, a facut toate verificarile.
4. La demontare, s-a constatat uzura numai la placuta exterioara.
5. Nu stiu ce sa zic in legatura cu rulmentul; am avut mai multe masini la viata mea (am 64 ani) cu tot felul de probleme, inclusiv rulmenti. La rulmenti cu probleme sunt niste zgomote specifice, care nu se regasesc la mine.
6. Din cauza experientelor avute, am "defectul" ca nu am nici cea mai mica incredere in Protectia Consumatorului si orice alta autoritate a acestui stat de .....
7. Am avut principiul si am luat numai masini noi dat, dupa tzeapa cu Fordul, am zis ca mai bine iau o SH din Germania decat una noua din Ro. Poate ca supar pe unii dar sunt de parere ca si la masini exista o calitate aparte pt est (Ro, Bulgaria etc.).
Oricum, multumesc pentru idee. O sa-i rog sa verifice si rulmentul.
Multa sanatate !
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Trenul de rulare

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR