Cezar_sz
- Mesaje scrise: 84
- Locatie: Ialomita
- Masina: Zafira 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Feb 2010
- Mesaj Privat
Salutare ! Vin inaintea dumneavoastra cu o problema ce nu ii gasesc rezolvare. Recent am patit-o , adica sa rupt cureaua de la distributie,s-au indoit ceva supape etc...sa schimbat distributia,pompa de apa si supapele in cauza.Acum masina merge ceas....pe benzina.Pe GPL nici jurata. Porneste pe benzina, schimba automat pe gaz in schimb dupa nici 100 de metri se aprinde martorul ESP si incepe sa mearga in trei pistoane ,tremura ,se zdruncina.Am facut un drum la Buzau la firma ce mi-a montat gazul.Baietii au schimbat filtrele de gaz, cam murdare ce-i drept in schimb nu a fost nici o schimbare vizibila. Tot ei au spus ca nu ar fi nici o problema la instalatie si ar fi o problema la bobina de inductie sau bujii ca ar fi mai pretentios GPL-ul la aprindere.Buuuunnnn.Am venit acasa am comandat bobina noua, am cumparat bujii noi....le-am montat .....MASINA ARE ACELEASI SIMPTOME...deci imi vine sa ii dau foc , sincer. Daca nu as fi investit in ultimul an o multime de bani in ea o duceam la fier vechi dar am schimbat discuri fata-spate,placute frina,anvelope,esapament complet de la motor la toba finala,catalizator nou,bucsaraie,capete de bara, rulmenti....Mai vine cineva cu vreo idee ?
MODEL: Zafira 2002
MOTOR: Z18XE
MODEL: Zafira 2002
MOTOR: Z18XE
big_electro61- Suspendat
- 4,492 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,492
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
Eu cred ca fiecare avem cap sa judecam in interesul nostru...! Daca motorul functiona impecabil pe benzina,asta denota faptul ca bobina si bujiile sunt OK,iar pe GPL sunt folosite la aprindere aceleasi componente...! Inlocuirea lor e curata..., (ma abtin sa folosesc termenul)! Cei ce se ocupa cu montari de GPL au interfete de diagnoza specifice,avand posibilitatea realizarii de diagnoze dinamice(in traseu),ocazie cu care pot vizualiza orice cauza care ar deranja functionarea normala! Conditia e sa se priceapa... si sa vrea meseriasul! Daca vor sa scape de un client...,e simplu! A se vedea-... "Tot ei au spus ca nu ar fi nici o problema la instalatie si ar fi o problema la bobina de inductie sau bujii ca ar fi mai pretentios GPL-ul la aprindere.Buuuunnnn."
- taxi43edy
- ****
- 1,206 mesaje
- din 23 Apr 2009
- Zafira 2001 Z18XE
- Bucuresti
taxi43edy
- Mesaje scrise: 1,206
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2009
- Mesaj Privat
Este mai pretentios GPL-ul, la mine pe benzina mergea impecabil iar pe GPL mergea cu mici intreruperi (cateodata in 3 pistoane), totul a fost de la fisele de la bobina care "furau curent".
Acum daca tu spui ca ai schimbat bujii si bobina eu ma mai gandesc la supape (doar o idee), ai cumva ulei in zona bujiilor (garnitura capac culbutori)?
Acum daca tu spui ca ai schimbat bujii si bobina eu ma mai gandesc la supape (doar o idee), ai cumva ulei in zona bujiilor (garnitura capac culbutori)?
- mecaNIK
- ****
- 2,202 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
big_electro61- Suspendat
- 4,492 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,492
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
taxi43edy a scris:Este mai pretentios GPL-ul, la mine pe benzina mergea impecabil iar pe GPL mergea cu mici intreruperi (cateodata in 3 pistoane), totul a fost de la fisele de la bobina care "furau curent".
Ca sa fiu un pic rau...,de unde stiau fisele natura combustibilului,ca sa "fure" doar atunci(pe GPL)...?! @mecaNIK,meseriasii de la GPL,n-au testat nimic...,doar au spus ca nu ar fi nici o problema la instalatie(si-au dat cu presupusul)...! Corect,normal si deontologic,meseriasii nu trebuiau sa permita plecarea unei masini cu probleme(mai ales pe GPL),de la ei din curte! Buzaul...,aveti o bila neagra!
- piticot7000
- *
- 14 mesaje
- din 08 Oct 2017
- Corsa 2003
- Ilfov
piticot7000
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Ilfov
- Masina: Corsa 2003
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Oct 2017
- Mesaj Privat
taxi43edy a scris:Este mai pretentios GPL-ul, la mine pe benzina mergea impecabil iar pe GPL mergea cu mici intreruperi (cateodata in 3 pistoane), totul a fost de la fisele de la bobina care "furau curent".
Acum daca tu spui ca ai schimbat bujii si bobina eu ma mai gandesc la supape (doar o idee), ai cumva ulei in zona bujiilor (garnitura capac culbutori)?
Acum daca tu spui ca ai schimbat bujii si bobina eu ma mai gandesc la supape (doar o idee), ai cumva ulei in zona bujiilor (garnitura capac culbutori)?
Salut!
Da, este mai "pretentios". Am patit-o eu anul trecut cand am pus GPL pe corsa c (z12xe). Pe benzina mergea f. bine, dupa ce am pus GPL-ul nu mai mergea bine. Am facut probe cand pe benzina,cand pe GPL, pe benzina mergea bine, pe GPL mergea prost. Dupa ce a fost diagnosticata am schimbat bujiile si bobina de inductie si pana acum merge foarte bine si pe GPL si pe benzina. Au spus ca din cauza ca GPL-ul are puterea calorica mai mica decat benzina se observa mai usor micile imperfectiuni ale motorului.
Cezar_sz
- Mesaje scrise: 84
- Locatie: Ialomita
- Masina: Zafira 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Feb 2010
- Mesaj Privat
Faptul ca GPL-ul are putere calorica mai micadecat benzina o stiusi eu. Pe mine faptul care ma nemultumeste este acela ca in momentul in care schimba pe GPL se aprinde martorul in bord si masina merge c in trei pistoane.Astazi am luat la mina cablurile ce comanda rampa de injectoare.Pe rand le-am desfacut cablu cu cablu.Se simte cand cilindrul in cauza nu este alimentat cu gaz.Deci concluzia...singura explicatie ar fi ca meseriasii in cauza nu au efectuat o calibrare optima dupa schimbul filtrelor iar in cilindrii nu este introdusa cantitatea optima de gaz .De aici si calculatorul ar da eroarea....lipsa alimentare = lipsa putere.Zic si eu !
- piticot7000
- *
- 14 mesaje
- din 08 Oct 2017
- Corsa 2003
- Ilfov
piticot7000
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Ilfov
- Masina: Corsa 2003
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Oct 2017
- Mesaj Privat
Cezar_sz
- Mesaje scrise: 84
- Locatie: Ialomita
- Masina: Zafira 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Feb 2010
- Mesaj Privat
big_electro61- Suspendat
- 4,492 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,492
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
Cezar_sz a scris: Pe mine faptul care ma nemultumeste este acela ca in momentul in care schimba pe GPL se aprinde martorul in bord si masina merge c in trei pistoane
Calculatorul motorului a generat,cel putin o eroare care prezinta cauza problemei...! Cu testerul poti afla erorile...,eventual le poti prezenta aici! Apropo de natura combustibilului,un motor pe benzina/GPL,corect reglat(inclusiv din tester GPL),functioneaza identic indiferent de natura combustibilului(cel putin simturile umane nu pot percepe diferentele)...!