- SDragos927
- OP
- 6 mesaje
- din 19 Mar 2019
- Astra 2001 Z16XE
- Bucuresti
SDragos927
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mar 2019
- Mesaj Privat
Salut! Am și eu o problemã cu geamul electric de pe partea dreaptã fațã. Se arde butonul și nu știu cauza....am schimbat urmãtoarele: motoraș macara, modul comfort, instalația electricã din ușã.....și nimic, pur și simplu merge 1 secundã și se arde din nou butonul
Un pic de ajutor va rog!
MODEL: Astra 2001
MOTOR: Z16XE
Un pic de ajutor va rog!
MODEL: Astra 2001
MOTOR: Z16XE
danytm
- Mesaje scrise: 90
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Oct 2016
- Mesaj Privat
Sa inteleg ca se arde doar butonul din dreapta, adica de la sofer poti ridica geamul din stanga!
Butonul se arde din cauza ca este un consum prea mare de curent in contactele din el, adica undeva este un fir care de la masa atunci cand tu apesi butonul, vezi la burduful din usa, din pacate trebuie sa urmaresti foarte atent firele si sa vezi unde au frecat de ceva si s-au dezizolat.
Am sa increc mai tarziu sa pun schema electrica pentru comanda geamurilor, daca nu o ai deja.
Butonul se arde din cauza ca este un consum prea mare de curent in contactele din el, adica undeva este un fir care de la masa atunci cand tu apesi butonul, vezi la burduful din usa, din pacate trebuie sa urmaresti foarte atent firele si sa vezi unde au frecat de ceva si s-au dezizolat.
Am sa increc mai tarziu sa pun schema electrica pentru comanda geamurilor, daca nu o ai deja.
- SDragos927
- OP
- 6 mesaje
- din 19 Mar 2019
- Astra 2001 Z16XE
- Bucuresti
SDragos927
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mar 2019
- Mesaj Privat
- SDragos927
- OP
- 6 mesaje
- din 19 Mar 2019
- Astra 2001 Z16XE
- Bucuresti
SDragos927
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mar 2019
- Mesaj Privat
danytm a scris:Sa inteleg ca se arde doar butonul din dreapta, adica de la sofer poti ridica geamul din stanga!
Butonul se arde din cauza ca este un consum prea mare de curent in contactele din el, adica undeva este un fir care de la masa atunci cand tu apesi butonul, vezi la burduful din usa, din pacate trebuie sa urmaresti foarte atent firele si sa vezi unde au frecat de ceva si s-au dezizolat.
Am sa increc mai tarziu sa pun schema electrica pentru comanda geamurilor, daca nu o ai deja.
se pare cã problema apare și la butonul celãlalt... doar in jumãtatea care acționeazã în dreapta
Butonul se arde din cauza ca este un consum prea mare de curent in contactele din el, adica undeva este un fir care de la masa atunci cand tu apesi butonul, vezi la burduful din usa, din pacate trebuie sa urmaresti foarte atent firele si sa vezi unde au frecat de ceva si s-au dezizolat.
Am sa increc mai tarziu sa pun schema electrica pentru comanda geamurilor, daca nu o ai deja.
- dan costea
- **
- 383 mesaje
- din 25 Nov 2010
- Astra 2008 x14xep
- Galati
dan costea
- Mesaje scrise: 383
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2008 x14xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Nov 2010
- Mesaj Privat
danytm
- Mesaje scrise: 90
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Oct 2016
- Mesaj Privat
Am atasat si schema electrica pentru geamuri:
Scurtul ar trebui sa fie pe circuitul dintre butonul stanga S18 si butonul soferului S17.2 si motorasul stanga M9, cele 2 fire au culorile: albastru cu rosu subtire (BURD) si gri cu verde subtire (GYGN), iti trebuie un aparat de masura si trebuie sa te pricepi un pic.
Spor la munca, ai toate detaliile acuma.
Scurtul ar trebui sa fie pe circuitul dintre butonul stanga S18 si butonul soferului S17.2 si motorasul stanga M9, cele 2 fire au culorile: albastru cu rosu subtire (BURD) si gri cu verde subtire (GYGN), iti trebuie un aparat de masura si trebuie sa te pricepi un pic.
Spor la munca, ai toate detaliile acuma.
- SDragos927
- OP
- 6 mesaje
- din 19 Mar 2019
- Astra 2001 Z16XE
- Bucuresti
SDragos927
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mar 2019
- Mesaj Privat
- T.ion
- *****
- 3,454 mesaje
- din 27 Feb 2014
- Zafira 2001 Z16XE
- Alta tara
T.ion
- Mesaje scrise: 3,454
- Locatie: Alta tara
- Masina: Zafira 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2014
- Mesaj Privat
danytm
- Mesaje scrise: 90
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Oct 2016
- Mesaj Privat
big_electro61- Suspendat
- 4,492 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,492
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
Scoate cupla din modulul motorasului geam dreapta(pasager),si fa toate comenzile de ridicare si coborare pe acel geam.Daca totul e in regula,problema e in acel modul al motorasului,care genereaza un consum de curent mare(supasarcina),suficient cat sa distruga butoanele de comanda.Daca ar fi scurtcircuit,ar ceda(s-ar arde) siguranta si circuitul ar fi protejat...! Incercati sa faceti distinctie intre SUPRASARCINA si SCURTCIRCUIT...! Dealtfel nu este nici o mentiune despre nici o siguranta arsa pe circuitul de comanda geamuri...
- SDragos927
- OP
- 6 mesaje
- din 19 Mar 2019
- Astra 2001 Z16XE
- Bucuresti
SDragos927
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mar 2019
- Mesaj Privat
- gabimilo1
- ****
- 2,268 mesaje
- din 11 Jan 2010
- Zafira 2002 y20dth
- Sibiu
gabimilo1
- Mesaje scrise: 2,268
- Locatie: Sibiu
- Masina: Zafira 2002 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2010
- Mesaj Privat
salut,
daca era scurtcircuit (fire care dau la masa) ti se ardea siguranta, teoretic.
sint de acord cu big electro, la tine pare suprasarcina si nu scurtcircuit.
vezi sa nu fie motorasul blocat sau geamul.
fa cum a zis big electro mai sus, scoti mufa din motoras si dai de buton in sus si in jos si daca nu scoate fum pe nicaieri inseamna ca circuitul e bun - nu ai fire dezizolate care se ating intre ele sau cu caroseria - si atunci vezi de motoras sau de geam cum ti-am zis.
daca era scurtcircuit (fire care dau la masa) ti se ardea siguranta, teoretic.
sint de acord cu big electro, la tine pare suprasarcina si nu scurtcircuit.
vezi sa nu fie motorasul blocat sau geamul.
fa cum a zis big electro mai sus, scoti mufa din motoras si dai de buton in sus si in jos si daca nu scoate fum pe nicaieri inseamna ca circuitul e bun - nu ai fire dezizolate care se ating intre ele sau cu caroseria - si atunci vezi de motoras sau de geam cum ti-am zis.
- SDragos927
- OP
- 6 mesaje
- din 19 Mar 2019
- Astra 2001 Z16XE
- Bucuresti
SDragos927
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mar 2019
- Mesaj Privat
danytm
- Mesaje scrise: 90
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Oct 2016
- Mesaj Privat
big_electro61- Suspendat
- 4,492 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,492
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
SDragos927 a scris:Am scos motorașul cu tot cu macara, am pus aparatul de mãsurare pe fiecare pin din mufa și am continuitate pe toate, am schimbat și instalația din ușã pe toatã, inclusiv modulul de confort am desfãcut burduful dintre ușã și caroserie și nu e nimic rupt sau ciupit....
Cand o sa stii sa citesti si sa folosesti o schema electrica si o sa stii rolul functional(conform documentatiei) al fiecarui pin din mufa(cupla)...,atunci o sa folosesti cu succes aparatul de masura,altfel e...,frectie la picior de lemn!