Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,492
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
La informatii false,primesti informatii false...,asta-i viata!
Skip ads

  • Madalin Prak

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2007 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Dec 2018

  • Mesaj Privat
Buna tuturor . Problema a inceput sa persiste din nou . Nu stiu ce sa mai verific .. aveti vreo idee ? 😕
  • cristidb

  • Mesaje scrise: 1,140
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Nici la mine nu sunt erori.
  • petrescu.robert

  • Mesaje scrise: 242
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Se poate monta un voltmetru electronic direct pe bornele bateriei și pus cat mai vizibil sa fie repede observat în momentul cînd apare problema ,montați și un întrerupãtor pe unul din fire sa fie deconectat când mașina staționeazã ,și eu suspectez alternatorul ,motorașul servodirecției ,sau sertizarea la borne cu probleme ,personal am pãțit aceasta problema dupã 100 km de mers cu ac + faruri dupã ce am ajuns la destinație am vrut dupã 10 min sa mut mașina la umbra și surpriza electromotorul a învârtit doar de 3/4 ori și foarte lent, problema a fost borna + unde se îmbinã cu cablu , daca nu foloseam aerul. condiționat mașina pornea de fiecare datã fara probleme
  • petrescu.robert

  • Mesaje scrise: 242
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2007

  • Mesaj Privat
O problema asemãnãtoare am avut o când releul de încãrcare sa ars faruri,lumini bord sau stins pentru o fracțiune de secundã (bezna totala)
  • petrescu.robert

  • Mesaje scrise: 242
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Cumva fulia de la alternator este cu ambreiaj?
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,492
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Plecati de la ideea ca la efecte asemanatoare,cauzele pot fi foarte diferite...! Fiecare speta isi are "personalitatea" ei...!
  • cristidb

  • Mesaje scrise: 1,140
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Fulia de la alternator nu e cu ambreiaj. De cele mai multe ori se stinge doar radio, farurile raman aprinse si lumineaza bine, deci nu e o scadere de tensiune.
  • petrescu.robert

  • Mesaje scrise: 242
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Ai comenzi pe volan poate de acolo vine problema cu opritul cd /radio sau mufa din spate
  • Madalin Prak

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2007 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Dec 2018

  • Mesaj Privat
Adevarul e ca am schimbat volanul , dar nu inteleg de ce intrerupe si faruripe
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,492
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
E posibil ca problemele sa aiba drept cauza functionarea anormala a CIM-ului...,lipituri reci,contacte imperfecte,etc.!
  • Madalin Prak

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2007 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Dec 2018

  • Mesaj Privat
Buna . Revin din nou cu problema . Am fost azi la electrician , mi.a pus un tester , si aveam eroare la pompa servo . Incarcarea era normala , doar ca la viraje incarcarea scadea la 13.4- 13,3 . Pompa servo este dusa are plin de spanuri in interior . Maine o sa imi cumpar o pompa si o sa revin cu un raspuns.
  • cristidb

  • Mesaje scrise: 1,140
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Ceva update-uri? A mea nu a mai facut o perioada. Acum ca s-a racit vremea a inceput din nou.
  • ghytza31

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Arad
  • Masina: Zafira 2007 Z19dthh
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Aug 2014

  • Mesaj Privat
Bunã tuturora. Am și eu probleme întreruperii farurilor la viraje. Am întrat cu opcom pe pompa electrica de la servo și la viraje încãrcarea scãdea și la 11.9. La. Liber era k adicã 14.2. Pãrerea mea în cazul asta ar fi problema din alternator
  • ney

  • Mesaje scrise: 1,065
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2014 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Salut!
O mare problema este cu sertizarea,oxidarea bornelor la capetele de contact pe acumulator si pe motor caroserie
Exista pierderi la cerere de curent mai mare ,cum ar fi un viraj in care pompa cere curent mare ,mai ales cand ajunge volanul la capat de cursa.
Deci vorbesc de masurarea caderii de amperaj ,nu de voltaj.
  • Mihai.P

  • Mesaje scrise: 339
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2015

  • Mesaj Privat
De cand am schimbat alternatorul cu unul nou am aceasta problema. Alternatorul este unul aftermarket, o marca mai putin cunoscuta dar foarte laudata de service-ul care l-a montat. La mine se manifesta prin cresterea tensiuni in sistem pentru aprox 1 secunda peste aprox 15,5V, imediat dupa un viraj pe loc sau la viteza mica. Aceasta crestere de tensiune probabil este data de incercarea alternatorului de a compensa caderea de tensiune cauzata de pompa servo si duce la oprire pentru cateva momente a cd-playerului si farurilor. Banuiesc ca aceste doua sistemele au o protectie la supra-tensiune.

In cazul meu este o problema 100% la sistemul de incarcare. Trebuie urmarita tensiunea cand apare aceasta problema, la Astra H se poate vedea in meniul secret. Tensiunea nu trebuie sa scada / creasca foarte mult sub / peste valoarea normala de incarcare (14-14,4V).
  • ghytza31

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Arad
  • Masina: Zafira 2007 Z19dthh
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Aug 2014

  • Mesaj Privat
Anu trecut am schimbat blocu de diode și releu în alternator. Știu ca alternatoru nu e original. Din ce am citit pe z1.9dth sa pus din fabrica de 105A.asta after nush de cât e
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR