- CCristi646
- OP
- 7 mesaje
- din 15 Mar 2019
CCristi646
- Mesaje scrise: 7
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mar 2019
- Mesaj Privat
Salut baieti!
De dimineata am intampinat o problema ciudata (prima data cand imi face masina probleme, din 2011 )
Am tinut motorul portni vreo 5 minute inainte sa plec (masina nefolosita 1 saptamana). Dupa ce am plecat din loc am observat imediat ca accelereaza in hopuri, ca si cum ar fi infundata sau ceva...
A tot facut asa de vreo 5-6 ori in 5 minute de condus.
I-am dat turatie, am mers cu a 2-a (vreo 10 secunde) la 4000-4500 turatii dupa care imediat mi-a aparut si martorul de Check Engine.
Culmea, dupa ce s-a aprins masina a mers ok, 10 km cat am avut pana la destinatie a mers ok, insa martorul inca e aprins, chiar si dupa multiple porniri/opriri ale motorului. Nu am incercat sa decuplez inca bateria, dar probabil nu ajuta oricum la nimic.
Aveti idee care ar fi cauza? Ma gandesc ca ar putea fi de al benzina proasta (Petrom) sau bujii? Sau daca nu ceva mai grav injectoare, pompa de benzina ceva?
Oricum o sa o duc in service (planific de mult o verificare tehnica generala) dar macar sa stiu la ce ma astept )
Thanks!
MODEL: Astra H Sedan 2011 1.6 benzina
MOTOR: XER 115hp
CODURI EROARE: -
De dimineata am intampinat o problema ciudata (prima data cand imi face masina probleme, din 2011 )
Am tinut motorul portni vreo 5 minute inainte sa plec (masina nefolosita 1 saptamana). Dupa ce am plecat din loc am observat imediat ca accelereaza in hopuri, ca si cum ar fi infundata sau ceva...
A tot facut asa de vreo 5-6 ori in 5 minute de condus.
I-am dat turatie, am mers cu a 2-a (vreo 10 secunde) la 4000-4500 turatii dupa care imediat mi-a aparut si martorul de Check Engine.
Culmea, dupa ce s-a aprins masina a mers ok, 10 km cat am avut pana la destinatie a mers ok, insa martorul inca e aprins, chiar si dupa multiple porniri/opriri ale motorului. Nu am incercat sa decuplez inca bateria, dar probabil nu ajuta oricum la nimic.
Aveti idee care ar fi cauza? Ma gandesc ca ar putea fi de al benzina proasta (Petrom) sau bujii? Sau daca nu ceva mai grav injectoare, pompa de benzina ceva?
Oricum o sa o duc in service (planific de mult o verificare tehnica generala) dar macar sa stiu la ce ma astept )
Thanks!
MODEL: Astra H Sedan 2011 1.6 benzina
MOTOR: XER 115hp
CODURI EROARE: -
AAlexutu
- Mesaje scrise: 3
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Mar 2019
- Mesaj Privat
1Salut aceasi problema am avut și eu și a fost de la senzorul de impulsuri
2 capacul de la culbutori avea garnitura dusa și îmi baga ulei în locașul bujiilor și când se încãlzea uleiul îmi fura curentul și fãcea exact ce descrii tu mai sus.
3 debimetrul de aer era bulit
4 uitate bine la egr la furtune probabil sunt sparte
SPER SA ÎȚI FOST DE FOLOS SFATURILE MELE.
Aștept rãspunsul tãu aici bafta
2 capacul de la culbutori avea garnitura dusa și îmi baga ulei în locașul bujiilor și când se încãlzea uleiul îmi fura curentul și fãcea exact ce descrii tu mai sus.
3 debimetrul de aer era bulit
4 uitate bine la egr la furtune probabil sunt sparte
SPER SA ÎȚI FOST DE FOLOS SFATURILE MELE.
Aștept rãspunsul tãu aici bafta
- CCristi646
- OP
- 7 mesaje
- din 15 Mar 2019
CCristi646
- Mesaje scrise: 7
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mar 2019
- Mesaj Privat
Multumesc Alexutu.
Am pus masina pe tester Vineri, si imi dadea missfire pe cilindrul 1 si 2.
Am schimbat bujiile (erau duse) si aparent de la asta era. Am facut 400 de km cu masina peste weekend si mergea ceas. Acum nu stiu cum este cu motorul la rece, o sa mai plec cu ea abia in weekend.
Vad ca nici martorul de checkengine nu s-a mai aprins.
Am pus masina pe tester Vineri, si imi dadea missfire pe cilindrul 1 si 2.
Am schimbat bujiile (erau duse) si aparent de la asta era. Am facut 400 de km cu masina peste weekend si mergea ceas. Acum nu stiu cum este cu motorul la rece, o sa mai plec cu ea abia in weekend.
Vad ca nici martorul de checkengine nu s-a mai aprins.