Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • Marinus1979

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Prahova
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jun 2018

  • Mesaj Privat
Bunã dimineața! Am și eu o întrebare, se poate demonta vibrochenul fãrã sa umblu la partea de sus a motorului ca as vrea sa îl rectific? Motorul este z16se, 1.6 8v. Mulțumesc!


MODEL: (Model) 2001
MOTOR: Z16SE
Skip ads

  • Marinus1979

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Prahova
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jun 2018

  • Mesaj Privat
Am segmentat motorul și am rãmas cu o bãtaie de cuzineți de biela și nu înțeleg fenomenul. La motorul care a fost pe mașinã am avut aceiași problema. Când am demontat motorul vechi la biela nr 4, pe cuzineți se vedea cum a fost puata compoziția de pe el. Precizez ca nu era zgâriat dar avea o pata cenușie cam de forma rotunda cât moneda de 5 bani. Acum l am segmentat și al doilea motor și iar se aude tacanitul acela. Când scot fisa nu se mai aude și cred ca ar fi tot bãtaie de cuzineți de biela.
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,845
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Lpgic, la prima vedere, ai o problemã cu ungerea la cuzinetul cu pricina....dacã ai folosit același vilbrochen, e posibil sã aibã un orificiu/canal de ungere înfundat/obturat, dacã e alt vilbrochen, atunci problema e similarã, dar în zona blocului.
  • Marinus1979

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Prahova
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jun 2018

  • Mesaj Privat
Este alt vibrochenul. Și cum pot desfunda acele canale? Mulțumesc!
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,845
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Pãi, asta-i una din regulile de aur la o reparație de calibrul celor fãcute de tine: tot ce înseamnã canal de ungere (din bloc, vilbrochen, chiulasã, etc) se verificã cu atenție și se desfundã, dacã este cazul. Dacã ai folosit blocul care și înainte de reparația vilbrochenului avea bãtaie (sau nu), trebuia verificat, curãțat la sânge: cu chestii de-astea nu glumești, cã altfel s-ar putea sã te dai cu capul de pereți...singur! Și o curãțare ca la carte nu poți pretinde cã faci, decât cu componentele/piesele libere, demontate, ptr avea acces liber, nerestricționat la toate pãrțile lui.
  • Marinus1979

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Prahova
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jun 2018

  • Mesaj Privat
Motorul vechi a fost înlocuit nu sa luat nimic de pe cel vechi decât galeriade admisie și evacuare alternator, egr, senzori, și cam atât. Distribuție noua, segmenți noi.,chiuloasa refacatuta, tacheti, culbutori, ulei, filtru, pompa ulei, pompa apa, kit ambreiaj toate noi, unde este problema de se aude și la motorul asta același zgomot?
  • Marinus1979

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Prahova
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jun 2018

  • Mesaj Privat
Și mecanicul a montat, eu nu sunt mecanic doar ca îmi place mecanica cel puțin teoretic.
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,734
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
cand s-a desfacut si facu segmentarea trebuia verificat/curatat tot inclusiv toate canalele de ulei. acum trebuie desfacut iara. poti incerca si fara sa dai joc chiulasa si vezi daca sunt infundate canalele de ulei dar nu stiu daca vei reusi sa le desfunzi cum trebuie. (verifica si pompa de ulei)
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,745
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Sa nu fie joc de bolt la pistonul 4 si sa se auda de acolo.

Aici ai un sfat foarte bun de la colegul de forum mecaNIK, eu as proceda pentru inceput asa cum a spus el in topic.
  • Marinus1979

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Prahova
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jun 2018

  • Mesaj Privat
Astãzi am ascultat o jumãtate de orã motorul cu o șurubelnița și dupã urechea mea se pare ca ar veni din cutie clantanitul acela.Ciudat este ca se aude și cu ambreiajul apãsat și fãrã. Când accelerez pe liber se aude un huruit și când revine la relanti, exact din cutie. Dacã merg si o încing un pic se aude un clantanit ritmic ca douã pinioane sau mai multe care se încaleca. Dacã apãs ambreiajul dispare , dar apare dupã câteva secunde tacanitul acela, nu știu sigur dacã m-ați înțeles. Mâine o sã fac un filmuleț, este mult mai bine, poate îmi dați un rãspuns. Mulțumesc mult!
  • Marinus1979

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Prahova
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jun 2018

  • Mesaj Privat
Bunã dimineața! Din pãcate sigur sunt cuzineții de la pistonul 4, dacã scot fisa nu se mai aude și când se încãlzește motorul se diminueazã zgomotul și se aude pe decelerare ca o rapaiala. Vreau și eu un rãspuns de la dumneavoastrã dacã este cineva amabil sã îmi rãspundã. Se poate sa schimb cuzineții fãrã sa rectific vibrochenul, as vrea sã fac eu aceastã operațiune ca m-am saturat de meseriași. Nu știu exact de ce bate dar a apãrut dupã segmentarea motorul. Sa încerc prima data sa îi fac un flush cu o soluție plus un ulei mai ieftin? Va rog sã-mi dați și mie câteva sfaturi. Mulțumesc!
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR