VGhenciu
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Dolj
- Masina: Corsa 1995 X16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jun 2017
- Mesaj Privat
Pe motor s-au schimbat\verificat\curatat urmatoarele:
Sonda Lambda
MAP
Senzor temperatura aer admisie
Bujii
Senzor Detonatie
Pompa Benzina
Electrovalva EGR
Releu pornire la rece
Simptome: Pompa aer auxiliar porneste pentru 5 secunde cand pornesc motorul (daca porneste), dupa care se opreste si imi aprinde check engine (temperatura motrului nu pare sa influenteze daca porneste sau nu). Cand pornesc motorul cald, porneste greu (sta in 2-300 de ture pana se opreste pompa, dupa merge normal)
Motorul merge rotund, doar ca intra pe harta pentru benzina cu cifra octanica mica (de asta s-a schimbat senzor detonatie) si trage prost, ca si cum ar avea undeva la 65-75 de cai.
Mentiuni:Codurile de eroare sunt cu semnul intrebarii deoarece masina nu este obd2 (1995) dar motorul este (1996), iar codurile au fost scoase cu "testul agrafa", iar alt ECU nu am avut de unde sa probez
Multumesc.
MODEL: Corsa 1995
MOTOR: X16XE
Sonda Lambda
MAP
Senzor temperatura aer admisie
Bujii
Senzor Detonatie
Pompa Benzina
Electrovalva EGR
Releu pornire la rece
Simptome: Pompa aer auxiliar porneste pentru 5 secunde cand pornesc motorul (daca porneste), dupa care se opreste si imi aprinde check engine (temperatura motrului nu pare sa influenteze daca porneste sau nu). Cand pornesc motorul cald, porneste greu (sta in 2-300 de ture pana se opreste pompa, dupa merge normal)
Motorul merge rotund, doar ca intra pe harta pentru benzina cu cifra octanica mica (de asta s-a schimbat senzor detonatie) si trage prost, ca si cum ar avea undeva la 65-75 de cai.
Mentiuni:Codurile de eroare sunt cu semnul intrebarii deoarece masina nu este obd2 (1995) dar motorul este (1996), iar codurile au fost scoase cu "testul agrafa", iar alt ECU nu am avut de unde sa probez
Multumesc.
MODEL: Corsa 1995
MOTOR: X16XE
- bibu16v
- *******
- 6,845 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,845
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
1. Faptul cã, la rece, pompa de aer nu pornește, pornește doar ptr 5sec. sau pornește când e motorul cald, nu e în regulã. Rãmâne de stabilit cauza. Temperatura conteazã ptr pornirea ei, doar când e motorul rece pornește(cred cã timpul de funcționare e în legãturã directã cu temperatura motorului, cu cât e mai rece, cu atât funcționeazã mai mult). Suspectez ECT sau conectica lui.
2. Care sunt codurile de eroare, dacã nu sunt indiscret?
3. Ce e ”releu pornire la rece”?
4. Cum stai cu temperatura motorului?
2. Care sunt codurile de eroare, dacã nu sunt indiscret?
3. Ce e ”releu pornire la rece”?
4. Cum stai cu temperatura motorului?
VGhenciu
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Dolj
- Masina: Corsa 1995 X16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jun 2017
- Mesaj Privat
1.Pompa in mod normal porneste doar la rece pt max 90 de secunde (are rol sa incalzeasca mai repede catalizatorul), la mine porneste de obicei si cand e motorul cald (doar 5 secunde), ceea ce il face sa porneasca greu
2. 14-Coolant Temp Sensor (cred ca cel de pe radiator; nu am probat altul)
51-Faulty ECU (nu am avut de unde sa probez altul; daca ma poate ajuta cineva in craiova ar fi super)
3. E un releu care vine deasupra ECU si aparent controleaza pompa de aer auxiliar
4.Temperatura sta in parametrii tot timpul, indiferent de conditii mai sus de 96-97 nu sare, termostatul lucreaza.
Multumesc.
2. 14-Coolant Temp Sensor (cred ca cel de pe radiator; nu am probat altul)
51-Faulty ECU (nu am avut de unde sa probez altul; daca ma poate ajuta cineva in craiova ar fi super)
3. E un releu care vine deasupra ECU si aparent controleaza pompa de aer auxiliar
4.Temperatura sta in parametrii tot timpul, indiferent de conditii mai sus de 96-97 nu sare, termostatul lucreaza.
Multumesc.
- bibu16v
- *******
- 6,845 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,845
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
1. Aici cred cã ai o problemã...eu zic cã vine din ECT, ãsta dã informații la ECU, care dã comandã pompei (probabil prin releu).
2. 14- este ECT-ul menționat mai sus, eu pe el (sau conectica lui) le suspectez cã dau informații greșite la ECU, schimbã-l , nu e o avere, și verificã minuțios legãturile lui la ECU. Nu e poziționat pe radiator, ci pe motor/chiulasã, pe lângã termostat, are mufã cu 2 fire.
51-aici e mai complicat, trebuie ECU și imobilizator pereche(așa-zisul kit de pornire), nu l-aș schimba decât dupã schimbare/rezolvare ECT.
3. Dacã acel releu comandã pompa de aer secundar, eu zic cã nu are probleme, odatã ce pompa pornește.
4. E bine.
2. 14- este ECT-ul menționat mai sus, eu pe el (sau conectica lui) le suspectez cã dau informații greșite la ECU, schimbã-l , nu e o avere, și verificã minuțios legãturile lui la ECU. Nu e poziționat pe radiator, ci pe motor/chiulasã, pe lângã termostat, are mufã cu 2 fire.
51-aici e mai complicat, trebuie ECU și imobilizator pereche(așa-zisul kit de pornire), nu l-aș schimba decât dupã schimbare/rezolvare ECT.
3. Dacã acel releu comandã pompa de aer secundar, eu zic cã nu are probleme, odatã ce pompa pornește.
4. E bine.
VGhenciu
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Dolj
- Masina: Corsa 1995 X16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jun 2017
- Mesaj Privat
VGhenciu
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Dolj
- Masina: Corsa 1995 X16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jun 2017
- Mesaj Privat
- bibu16v
- *******
- 6,845 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,845
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
VGhenciu
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Dolj
- Masina: Corsa 1995 X16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jun 2017
- Mesaj Privat
VGhenciu
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Dolj
- Masina: Corsa 1995 X16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jun 2017
- Mesaj Privat
Am verificat distributia, era in semne. Am zis sa fiu sigur asa ca am dat cureaua jos si am montat-o iar. Niciun rezultat
Pornesc masina si cum ma las putin in ea cum aprinde checku si nu mai trage bine. Cred ca ECU intra pe harta pt benzina cu cifra octanica mica pt. ca motorul merge rotund, doar ca nu trage
Pornesc masina si cum ma las putin in ea cum aprinde checku si nu mai trage bine. Cred ca ECU intra pe harta pt benzina cu cifra octanica mica pt. ca motorul merge rotund, doar ca nu trage
- bibu16v
- *******
- 6,845 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,845
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
big_electro61- Suspendat
- 4,492 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,492
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
Cand un motor nu trage(nu dezvolta putere,dar are relanti fara oscilatii),amestecul carburant este neconform...! Ori este carburant prea putin,ori aer prea mult,in cazul unui amestec sarac...,iar in cazul unui amestec bogat("inecat"),exista combustibil in exces,ori aer putin,doar ca in cazul amestecului bogat,motorul scoate mult fum(combustibil nears).
VGhenciu
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Dolj
- Masina: Corsa 1995 X16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jun 2017
- Mesaj Privat
- bibu16v
- *******
- 6,845 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,845
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
VGhenciu
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Dolj
- Masina: Corsa 1995 X16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jun 2017
- Mesaj Privat
- cosminc2009
- **
- 354 mesaje
- din 09 Mar 2009
- Vectra 1997 X16XEL
- Dolj
cosminc2009
- Mesaje scrise: 354
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 1997 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mar 2009
- Mesaj Privat
VGhenciu a scris:1.Pompa in mod normal porneste doar la rece pt max 90 de secunde (are rol sa incalzeasca mai repede catalizatorul), la mine porneste de obicei si cand e motorul cald (doar 5 secunde), ceea ce il face sa porneasca greu
2. 14-Coolant Temp Sensor (cred ca cel de pe radiator; nu am probat altul)
51-Faulty ECU (nu am avut de unde sa probez altul; daca ma poate ajuta cineva in craiova ar fi super)
3. E un releu care vine deasupra ECU si aparent controleaza pompa de aer auxiliar
4.Temperatura sta in parametrii tot timpul, indiferent de conditii mai sus de 96-97 nu sare, termostatul lucreaza.
Multumesc.
2. 14-Coolant Temp Sensor (cred ca cel de pe radiator; nu am probat altul)
51-Faulty ECU (nu am avut de unde sa probez altul; daca ma poate ajuta cineva in craiova ar fi super)
3. E un releu care vine deasupra ECU si aparent controleaza pompa de aer auxiliar
4.Temperatura sta in parametrii tot timpul, indiferent de conditii mai sus de 96-97 nu sare, termostatul lucreaza.
Multumesc.
de unde ai aflat tu ca acea pompa secundara de aer incalzeste catalizatorul?
- bibu16v
- *******
- 6,845 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,845
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
Inițial am vrut sã-i spun cã are alt rol, funcționeazã altfel...dar m-am luat cu altele și am pierdut din vedere. Pompa secundarã bagã aer proaspãt în evacuare ptr a diminua noxele mãrite din primele momente dupã pornire(datorate temperaturilor scãzute și arderii incomplete), prin continuarea procesului de ardere al monoxidului de carbon și al hidrocarburilor.