- adrianlyn84
- OP
- 8 mesaje
- din 25 Mar 2018
- Astra 2011 A16XER
- Dolj
adrianlyn84
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2011 A16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Mar 2018
- Mesaj Privat
Salutare tuturor, si toate gândurile bune tuturor celor care ne împãrtãșesc din experiența lor, cãci nu de puține ori am gasit rãspunsuri la ceea ce imi trebuia pe aici...si acum problema mea, dețin un astra j a16xer, de 1 an de zile, sunt la al 2 lea schimb de ulei, iar intr o dimineata, am observat ca in vasul de expansiune era si ceva ulei, evident am schimbat termoflotul(in cel vechi am gasit ulei inclusiv in separatorul dintre apa si ulei) + toate garniturile...ce ma exaspereazã in momentul de fațã e ca inainte de schimbarea celui vechi, daca desfaceam busonul vasului de expansiune se auzea un simplu pâsãit, acum, cu cel nou, DACA desfac butonul si lichidul de rãcire este încã încins, lichidul din vas erupe pur si simplu ca un vulcan. Este normal sa se întâmple asta !? Multumesc frumos tuturor!
MODEL: Astra 2011
MOTOR: A16XER
MODEL: Astra 2011
MOTOR: A16XER
- Tai-Pan
- ****
- 2,956 mesaje
- din 15 Jun 2017
- Astra 2017 B14NET
- Bucuresti
Tai-Pan
- Mesaje scrise: 2,956
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2017 B14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2017
- Mesaj Privat
aditalpes
- Mesaje scrise: 74
- Locatie: Braila
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2013
- Mesaj Privat
- deleted-30842
- ****
- 1,416 mesaje
- din 06 Mar 2009
deleted-30842
- Mesaje scrise: 1,416
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mar 2009
- Mesaj Privat
- adrianlyn84
- OP
- 8 mesaje
- din 25 Mar 2018
- Astra 2011 A16XER
- Dolj
adrianlyn84
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2011 A16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Mar 2018
- Mesaj Privat
Temperatura ramane la 90 grade, tot sistemul de rãcire functioneaza normal, ma speria oarecum presiunea care se regãsește în vasul de expansiune, asta dupã ce anterior schimbãrii termoflotului, presiunea in vas era una semnificativ mai micã. Voi merge pe mana voastrã si nu voi mai cauta alte rãspunsuri! Multumesc frumos, tuturor, pt timpul acirdat, sfaturi si participare !
- deleted-30842
- ****
- 1,416 mesaje
- din 06 Mar 2009
deleted-30842
- Mesaje scrise: 1,416
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mar 2009
- Mesaj Privat
Nu lasa balta problema asta si poti intreba oricand banui ca ai o problema , mai ales ca racirea motorului este o chestiune f.importanta si poti sa o dai in alte probleme mult mai mari ,asa ca urmareste in continuare evolutia instalatiei de racire . Vezi sa nu fie de vina busonul vasului de expansiune , are o pastila care deschide la o anumita presiune ,sa nu fie blocata ,intepenita.
Ma gandesc si la termoflotul care zici ca l-ai schimbat , ai montat unul original ,sau unul aftermarket, sa nu fie el de vina , deoarece prin el circula antigel , si sa nu fie obturat in interior , sau eu stiu , pt. ca zici ca dupa ce l-ai schimbat ai sesizat problema asta.
Ai cumva setat pe comp.de bord si temperatura lichidului de racire , pt. ca ai sa iti zic ce era sa o comit eu , din cauza unui furtun defect ,am pierdut tot antigelul ,noroc ca doar ce ajunsesem acasa si pe ceasul din bord imi arata 90 grade si nici un mesajsau bec aprins in bord si am comutat repede in bord temp. lichidului de racire si ce sa vad, era 105 grade ,in timp ce ceasul arata 90.Asa ca atentie cu ceasurile de pe astra j sa nu beliti motoarele .
Ceasul ala cred ca e pus doar de forma ca nu indica corect si sta bat la 90 grade, nu urca nici nu scade ,in schimb cel digital urca si scade in functie de functionarea motorului.
Ma gandesc si la termoflotul care zici ca l-ai schimbat , ai montat unul original ,sau unul aftermarket, sa nu fie el de vina , deoarece prin el circula antigel , si sa nu fie obturat in interior , sau eu stiu , pt. ca zici ca dupa ce l-ai schimbat ai sesizat problema asta.
Ai cumva setat pe comp.de bord si temperatura lichidului de racire , pt. ca ai sa iti zic ce era sa o comit eu , din cauza unui furtun defect ,am pierdut tot antigelul ,noroc ca doar ce ajunsesem acasa si pe ceasul din bord imi arata 90 grade si nici un mesajsau bec aprins in bord si am comutat repede in bord temp. lichidului de racire si ce sa vad, era 105 grade ,in timp ce ceasul arata 90.Asa ca atentie cu ceasurile de pe astra j sa nu beliti motoarele .
Ceasul ala cred ca e pus doar de forma ca nu indica corect si sta bat la 90 grade, nu urca nici nu scade ,in schimb cel digital urca si scade in functie de functionarea motorului.
- adrianlyn84
- OP
- 8 mesaje
- din 25 Mar 2018
- Astra 2011 A16XER
- Dolj
adrianlyn84
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2011 A16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Mar 2018
- Mesaj Privat
- MihaiGSM
- **
- 161 mesaje
- din 04 Mar 2012
- Astra 2011 A16XER
- Bucuresti
MihaiGSM
- Mesaje scrise: 161
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 A16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Mar 2012
- Mesaj Privat
- MihaiGSM
- **
- 161 mesaje
- din 04 Mar 2012
- Astra 2011 A16XER
- Bucuresti
MihaiGSM
- Mesaje scrise: 161
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 A16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Mar 2012
- Mesaj Privat