- Ionut Gheorghe
- OP
- 11 mesaje
- din 04 Jan 2018
- Astra 2014 A20DTH
- Arges
Ionut Gheorghe
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2014 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jan 2018
- Mesaj Privat
1. În treapta a doua (30-40 m/h) atât în D cat si pe manual are niște oscilații de turatie, parcã cupleaza/ schimbã viteza a doua în trepte.
2. În treptele 4-5-6 , la cele inferioare nu am observat sau nu este perceptibil, la rularea în D la turatie mai micã de 2000 rpm cred ca primeazã (ex: treapta 6 la 1500 rpm accelerez turatia motorului urca 2-3 sute ture fãrã ca viteza sa creascã si stã acolo pana mașina atinge viteza corespunzãtoare turatiei ) la peste 2000 rpm nu face . pe manual menționez ca nu face nimic, functioneaza normal. De ce dar în D? Socuri nu are nici la schimbarea vitezelor, nici la schimbul P - R - N - D.
MODEL: Astra J 2014
MOTOR: A20DTH
- deleted-30842
- ****
- 1,416 mesaje
- din 06 Mar 2009
deleted-30842
- Mesaje scrise: 1,416
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mar 2009
- Mesaj Privat
- ska
- ***
- 847 mesaje
- din 10 Apr 2008
- Astra 2015 A20DTH
- Bihor
ska
- Mesaje scrise: 847
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2015 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2008
- Mesaj Privat
Daca nu ai socuri in cutie, sau daca nu patineaza fara sa creasca viteza, dpmdv e un comportament normal. Asa functioneaza cutiile cu convertizor de cuplu.
Eventual incearca sa pui in filmulet sa vedem despre ce e vorba mai clar 😊
Apropo si de ce zicea colegul de mai sus, la 195k km, s-a facut vreun schimb de ulei la cutie?
Este recomandat a se inlocui total, sau macar "improspata" de min 2-3 ori, cam la 60k km...
- Ionut Gheorghe
- OP
- 11 mesaje
- din 04 Jan 2018
- Astra 2014 A20DTH
- Arges
Ionut Gheorghe
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2014 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jan 2018
- Mesaj Privat
- ska
- ***
- 847 mesaje
- din 10 Apr 2008
- Astra 2015 A20DTH
- Bihor
ska
- Mesaje scrise: 847
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2015 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2008
- Mesaj Privat
- deleted-30842
- ****
- 1,416 mesaje
- din 06 Mar 2009
deleted-30842
- Mesaje scrise: 1,416
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mar 2009
- Mesaj Privat
- Ionut Gheorghe
- OP
- 11 mesaje
- din 04 Jan 2018
- Astra 2014 A20DTH
- Arges
Ionut Gheorghe
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2014 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jan 2018
- Mesaj Privat
Si inca un aspect, ex: treapta 5 1500 rpm daca accelerez face doar de max 2-3 ori ce am zis mai sus ”patinajele respective”, adica daca am mai multe tentative de a accelera, dupa a 3 a 4 a oara nu mai face imediat, face iar dupa cateva secunde( o sa incerc sa arat in video).
Mentionez ca uneori creste 2-3 sute ture si sta acolo pana ajunge la viteza corespunzatoare turatiei motorului alteori coboara ca o oscilatie a turatiei, adica iti da impresia ca patineaza dupa care se”cupleaza”. Cei de la service au pus testerul pe masina si au testat-o in mers si au zis ca doar in treapta 4 ar fi o diferenta de turatie intre cutie si motor(raport turatie cutie/motor) in momentul accelerarii mai ”agresive”
Radu: uleiul a fost schimbat total cu ulei de origine recomandat de opel AW-1 parca, dar nu stiu cum a fost intretinuta inainte s-o iau eu..masina este luata sh din germania. Fiind prima automata nu prea stiu comportamentul unei astfel de cutii si nici nu am stat sa analizez comportamentul ei inainte de schimb pentru a face o comparatie cu ceea ce face acum, pentru ca schimul de ulei l-am facut relativ repede dupa achizite.
Eu decat incerc sa ma lamuresc ca sa nu ”repar” o cutie care poate nu are nimic...
ad29yy
- Mesaje scrise: 68
- Locatie: Calarasi
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2017
- Mesaj Privat
- Ionut Gheorghe
- OP
- 11 mesaje
- din 04 Jan 2018
- Astra 2014 A20DTH
- Arges
Ionut Gheorghe
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2014 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jan 2018
- Mesaj Privat
http://www.youtube.com/watch?v=v4jNfgmE3RA
si aici problema din treptele 4-5-6, aici mentionez ca accelerez si reduc in mod repetat, intrebarea mea este , daca se menifesta normal la aceste accelerari si decelerari repetate, adica daca este normal sa oscileze asa turatia sau ar trebui sa stea fix acul turometrului in momentul cand ”ma joc cu acceleratia”?
http://www.youtube.com/watch?v=xhiXRrfXhXk
- TLaurentiu81
- *
- 2 mesaje
- din 20 Jun 2018
TLaurentiu81
- Mesaje scrise: 2
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jun 2018
- Mesaj Privat
bobilu
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2013 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Nov 2019
- Mesaj Privat
- iulian1971
- *******
- 7,061 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,061
- Locatie: Ilfov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
- mecaNIK
- ****
- 2,202 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
Ca metoda de schimbare a uleiului luati in calcul masina de schimbat sau varianta circuitului cu doua furtune si bidoane unu cu ulei celalalt recupereaza ce iese din cutie care se pare ca sunt mai bune decat doua schimburi de cate jumatate de cantitate.