Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • PRomulus

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mar 2019

  • Mesaj Privat
Bunã ziua !
De ceva timp îmi apare pe ecranul unde arata data , temperatura, ca eroare o cheie si baterie. Am crezut ca ar fi bateria din cheia de contact pe care datorita acestei atentionãri am schimbat-o dar eroarea rãmâne.. Nu am observat un tipar si nu ar pãrea cã afecteazã buna functionare a masinii. În urmã cu câteva zile însã a apãrut o alta defectiune: în timpul mersului am rãmas fãrã acceleratie si s-a aprins martorul pe turometru cheia cu masinuta. Masina a rãmas turatã la 1300-1500.oprind motorul la repornire a functionat, martorul s-a stins, însã au rãmas erorile ECN 112052 si 112252 vizualizate la testul de pedalã. Am pus op-comul si imi arata urmatoarele erori :
B3110-00 Remote-Key 2 System Voltage Low Voltage
C0242-71 Engine Torque Request Signal Range/Performance
C0237-71 Accelerator Pedal Position Sensor Incorrect Signal
Aceste erori au fost sterse si dupa un timp din nou am ramas fãrã acceleratie. Am oprit motorul si la pornire nu am mai avut nici o problemã ca functionare a motorului si martorul espectiv s-a stins.
ce e de facut ?
Multumesc tuturor !


MODEL: opel astra h 2008
MOTOR: Z 1.7 DTH
Skip ads

  • AndreiFanOpel

  • Mesaje scrise: 525
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Zafira 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2015

  • Mesaj Privat
Senzorul de pozitie de la pedala de acceleratie. Ar fi varianta sa o desfaci, sa o cureti bine cu spray de contacte si s-o sufli cu compresorul si eventual pus si aparatul de masura pentru a vedea ce rezistenta iti da cand o misti.
Asta e mai greu deja, e nevoie de niste cunostinte de electrica auto, iar eu nu-s cel mai in masura sa te sfatuiesc..
  • PRomulus

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mar 2019

  • Mesaj Privat
Mulțumesc pentru ajutor, dar vreau sã știu și daca intre eroarea B3110-00 Remote-Key 2 System Voltage Low Voltage si cele douã date de pedala de acceleratie este vreo legãturã.
  • AndreiFanOpel

  • Mesaje scrise: 525
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Zafira 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2015

  • Mesaj Privat
Nu are legatura una cu alta, incearca sa folosesti cealalta cheie (dupa ce stergi eroarea actuala) sa vezi daca mai apare.

O alta varianta ar fi reprogramarea cheii (daca problema persista) gasesti pe forum mai multe detalii despre asta (doar daca ai codurile inscrise in car pass-ul masinii).
  • PRomulus

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mar 2019

  • Mesaj Privat
Mulțumesc
  • dan costea

  • Mesaje scrise: 383
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2008 x14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2010

  • Mesaj Privat
nu cred ca este necesara reprogramarea daca a avut low voltage.Pur si simplu era descarcata bateria de la telecomanda si eroarea a fost stearsa odata cu celelate.La erorile de acceleratie posibile cauze sunt pedala (foarte rar),cablajul,sau ECU (cel ami probabil).
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR