- danvcristian
- OP
- 10 mesaje
- din 17 Jan 2013
- Astra 2007 Z19DTL
- Timis
danvcristian
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2007 Z19DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jan 2013
- Mesaj Privat
Buna seara,
va cer ajutorul intr-o problema cam deranjanta. Am observant ieri (azi mai puternic) ca in mers, la accelerari nu foarte bruste si in treptele 2, 3 de viteza, motorul da de vreo 2 sau 3 ori suturi. Motorul este ori cald, ori rece (am incercat ambele variante). Citind pe forum, am curatat EGR-ul (care anul trecut in toamna l-am schimbat), am curatat si clapeta de acceleratie (in interiorul mecanismului, cel cu placa electronica, am gasit foarte curat). Aceleasi simtome le-am avut si anul trecut inainte sa schimb EGR-ul, si nu cred ca sa ma tina numai 6 luni. Furtunase de vaccum am schimbat ca am gasit 2 fisuri la ele. Erori in bord nu am. Saptamana trecuta, DPF-ul a incercat sa se regenereze, dar cand a ajuns la consum specific (4,1 - 4,4 la BC), am stationat pe margine, la 3500 rpm si dupa cam un minut consumul scadea la 1,7 - 1,9. Dupa vreo 4 zile de chinuiala, am reusit sa regenerez filtrul. Intre timp am schimbat filtrul de motorina si cel de ulei. Daca ma poate ajuta cineva cu ceva sugestii? La accelerari usoare, acele suturi nu mai exista. Dedesupt las si eu citirile de la Op-Com, poate vede cineva ceva suspect. In speranta ca ma va ajuta cineva, va multumesc anticipat.
Daca sunte-ti prin Tm, sau ajunteti pe aici, la o cafea sau bere "on za hause" , sunt disponibil. Toate cele bune.
OP-COM 090820d Program de diagnozã bazat pe PC
Data si ora,28/02/2019. 18:1324
Modelul ales>,2006,Astra-H,Motor,Z 19 DTL
Modul de comandã:
Identificare:0x076B
Numãr ºasiu: W0L0AHL3562223934
Numãr hard:81012549
Tip motor: Z19DTL
Numãr piesã:55198922
Nr.versiune soft: WTVMS080_S
Hardware manufacturer number: 0281012549
Software Number: 1037379426P319_O90
Programming Date: FFFFFFFF
Hardware key number: ÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿ
Denumire sistem: BOSCH0100
Nr.aprobare: B06042
Variant programming : 0x00016000
Cod Alpha: BR
Hardware manufacturer system name: EDC16
Code Index and version: O90JTD75
Valori reale:
Tensiune baterie,13.7 V
Releu pompã combustibil,Activ
Pedala de acceleraþie - poziþie ralanti,Activ
Senzor 1 pedalã acceleraþie,0.96 V
Senzor 2 pedalã acceleraþie,0.47 V
Poziþie pedalã calculatã,0 %
Turaþie prescrisã de ralanti,800 RPM
Turaþie motor,802 RPM
Turaþia axei cu came,375 RPM
Turaþie ralanti - modificatã,NU
Masa de aer calculat,40 kg/h
Senzor masã aer,44 kg/h
Temperaturã aer de supraalimentare,63 °C
Temperaturã aer de supraalimentare,1.54 V
Temperaturã lichid rãcire,95 °C
Temperaturã lichid rãcire,1.04 V
Temperatura combustibil,37 °C
Temperatura combustibil,2.58 V
Nivel ulei,Normal
Presiune ulei,Normal
Stare nivel ulei,Okay-
Presiune barometricã,98 kPa
Presiune barometricã,3.89 V
Comandã -Presiune turbo,104 kPa
Presiune turbo,101 kPa
Presiune turbo,1.62 V
Factor de umplere la ventil de reglaj pres. turbo,75 %
Comanda pozitie EGR,100 %
Factor de umplere AGR,4 %
Poziþie clapetã - semnal servo PWM,0 %
Presiune Rail prescrisã,27.00 MPa
Presiune Rail,26.59 MPa
Presiune Rail,1.07 V
Supapã electromagneticã de control presiune în rampã (modulatã în impuls),31 %
Curent de semnal supapã electromagn. de control presiune în rampã,0.80 a
Electroventil control comb.PWM,38 %
Curent electroventil control comb.,1.36 %
Temperaturã gaze eºapament la senzorul 1 (B 1),128 °C
Temperaturã gaze eºapament la senzorul 1 (B 1),1.1 V
Temperaturã gaze eºapament la B1S2,112 °C
Temperaturã gaze eºapament la B1S2,1.0 V
Presiune diferenþialã la filtrul de particule Diesel,0 kPa
Presiune diferenþialã la filtrul de particule Diesel,0.49 V
Saturaþie filtru de particule Diesel,96 %
Contact info climã,Nu este programat
Presiune sistem climã,840 kPa
Presiune sistem climã,1.3 V
Clima în regim blocat,Sistem OK
Releu climã,Nu este programat
Contact 1 fârnã,Inactiv
Contact 2 frânã,Inactiv
Contact ambreiaj,Inactiv
Vitezã vehicul,0 km/h
Viteza în plaja sistemului de menþinere vitezã,Inactiv
Tasta de atingere pt.sistem menþinere vitezã,Inactiv
Sistem de menþinere vitezã,Inactiv
Releu preâncãlzire,12V inactiv
Diagnostic releu preâncãlzire,Inactiv
Martor timp de preâncãlzire,Decon.12V
MODEL: Astra 2006
MOTOR: Z19DTL
va cer ajutorul intr-o problema cam deranjanta. Am observant ieri (azi mai puternic) ca in mers, la accelerari nu foarte bruste si in treptele 2, 3 de viteza, motorul da de vreo 2 sau 3 ori suturi. Motorul este ori cald, ori rece (am incercat ambele variante). Citind pe forum, am curatat EGR-ul (care anul trecut in toamna l-am schimbat), am curatat si clapeta de acceleratie (in interiorul mecanismului, cel cu placa electronica, am gasit foarte curat). Aceleasi simtome le-am avut si anul trecut inainte sa schimb EGR-ul, si nu cred ca sa ma tina numai 6 luni. Furtunase de vaccum am schimbat ca am gasit 2 fisuri la ele. Erori in bord nu am. Saptamana trecuta, DPF-ul a incercat sa se regenereze, dar cand a ajuns la consum specific (4,1 - 4,4 la BC), am stationat pe margine, la 3500 rpm si dupa cam un minut consumul scadea la 1,7 - 1,9. Dupa vreo 4 zile de chinuiala, am reusit sa regenerez filtrul. Intre timp am schimbat filtrul de motorina si cel de ulei. Daca ma poate ajuta cineva cu ceva sugestii? La accelerari usoare, acele suturi nu mai exista. Dedesupt las si eu citirile de la Op-Com, poate vede cineva ceva suspect. In speranta ca ma va ajuta cineva, va multumesc anticipat.
Daca sunte-ti prin Tm, sau ajunteti pe aici, la o cafea sau bere "on za hause" , sunt disponibil. Toate cele bune.
OP-COM 090820d Program de diagnozã bazat pe PC
Data si ora,28/02/2019. 18:1324
Modelul ales>,2006,Astra-H,Motor,Z 19 DTL
Modul de comandã:
Identificare:0x076B
Numãr ºasiu: W0L0AHL3562223934
Numãr hard:81012549
Tip motor: Z19DTL
Numãr piesã:55198922
Nr.versiune soft: WTVMS080_S
Hardware manufacturer number: 0281012549
Software Number: 1037379426P319_O90
Programming Date: FFFFFFFF
Hardware key number: ÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿ
Denumire sistem: BOSCH0100
Nr.aprobare: B06042
Variant programming : 0x00016000
Cod Alpha: BR
Hardware manufacturer system name: EDC16
Code Index and version: O90JTD75
Valori reale:
Tensiune baterie,13.7 V
Releu pompã combustibil,Activ
Pedala de acceleraþie - poziþie ralanti,Activ
Senzor 1 pedalã acceleraþie,0.96 V
Senzor 2 pedalã acceleraþie,0.47 V
Poziþie pedalã calculatã,0 %
Turaþie prescrisã de ralanti,800 RPM
Turaþie motor,802 RPM
Turaþia axei cu came,375 RPM
Turaþie ralanti - modificatã,NU
Masa de aer calculat,40 kg/h
Senzor masã aer,44 kg/h
Temperaturã aer de supraalimentare,63 °C
Temperaturã aer de supraalimentare,1.54 V
Temperaturã lichid rãcire,95 °C
Temperaturã lichid rãcire,1.04 V
Temperatura combustibil,37 °C
Temperatura combustibil,2.58 V
Nivel ulei,Normal
Presiune ulei,Normal
Stare nivel ulei,Okay-
Presiune barometricã,98 kPa
Presiune barometricã,3.89 V
Comandã -Presiune turbo,104 kPa
Presiune turbo,101 kPa
Presiune turbo,1.62 V
Factor de umplere la ventil de reglaj pres. turbo,75 %
Comanda pozitie EGR,100 %
Factor de umplere AGR,4 %
Poziþie clapetã - semnal servo PWM,0 %
Presiune Rail prescrisã,27.00 MPa
Presiune Rail,26.59 MPa
Presiune Rail,1.07 V
Supapã electromagneticã de control presiune în rampã (modulatã în impuls),31 %
Curent de semnal supapã electromagn. de control presiune în rampã,0.80 a
Electroventil control comb.PWM,38 %
Curent electroventil control comb.,1.36 %
Temperaturã gaze eºapament la senzorul 1 (B 1),128 °C
Temperaturã gaze eºapament la senzorul 1 (B 1),1.1 V
Temperaturã gaze eºapament la B1S2,112 °C
Temperaturã gaze eºapament la B1S2,1.0 V
Presiune diferenþialã la filtrul de particule Diesel,0 kPa
Presiune diferenþialã la filtrul de particule Diesel,0.49 V
Saturaþie filtru de particule Diesel,96 %
Contact info climã,Nu este programat
Presiune sistem climã,840 kPa
Presiune sistem climã,1.3 V
Clima în regim blocat,Sistem OK
Releu climã,Nu este programat
Contact 1 fârnã,Inactiv
Contact 2 frânã,Inactiv
Contact ambreiaj,Inactiv
Vitezã vehicul,0 km/h
Viteza în plaja sistemului de menþinere vitezã,Inactiv
Tasta de atingere pt.sistem menþinere vitezã,Inactiv
Sistem de menþinere vitezã,Inactiv
Releu preâncãlzire,12V inactiv
Diagnostic releu preâncãlzire,Inactiv
Martor timp de preâncãlzire,Decon.12V
MODEL: Astra 2006
MOTOR: Z19DTL
- cosmin sco
- **
- 118 mesaje
- din 22 Sep 2017
- Astra 2006 Z17DTH
- Hunedoara
cosmin sco
- Mesaje scrise: 118
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2006 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Sep 2017
- Mesaj Privat
- danvcristian
- OP
- 10 mesaje
- din 17 Jan 2013
- Astra 2007 Z19DTL
- Timis
danvcristian
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2007 Z19DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jan 2013
- Mesaj Privat
Nu. Nu am curãțat si admisia ca am fost putin presat de timp, dar acum in weekend vreau sa o curat. În dimineata asta am fost mai atent (si orasul mai gol) si am auzit ca inainte sa faca suturile respective, se aude cã si cum "ai merge cu eticheta pe cauciuc". Ca si cum ar trage aer fals sau se devacumizeaza ceva. Idei cineva?
- danvcristian
- OP
- 10 mesaje
- din 17 Jan 2013
- Astra 2007 Z19DTL
- Timis
danvcristian
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2007 Z19DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jan 2013
- Mesaj Privat
- danvcristian
- OP
- 10 mesaje
- din 17 Jan 2013
- Astra 2007 Z19DTL
- Timis
danvcristian
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2007 Z19DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jan 2013
- Mesaj Privat
- cosmin sco
- **
- 118 mesaje
- din 22 Sep 2017
- Astra 2006 Z17DTH
- Hunedoara
cosmin sco
- Mesaje scrise: 118
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2006 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Sep 2017
- Mesaj Privat