big_electro61- Suspendat
- 4,492 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,492
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
Termostatul nu-i o piesa de decor,sa poata fi montata oriunde! Ca sa poata lucra corect,termostatul trebuie sa "citeasca" temperatura lichidului de racire,la iesire din chiulasa,in circuitul mic(circuitul radiatorului climatizare),cand temperatura acestui circuit depaseste valoarea prescrisa,atunci se deschide termostatul pentru a facilita racirea prin circuitul mare(radiatorul motorului). O montare de termostat nu se face unde ne e usor noua,se face acolo unde poate citi cat mai fidel si rapid temperatura motorului...!
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
eu am facut resoftare pentru ceva putere si bujiile sa intre mai repede (in Sibiu la un prieten) si imi intra bujiile si la 20°C la prima pornire. Cand este rece nici nu se pune problema ca intra de fiecare data. Am facut asta de vreo 10 ani cred si vreau sa spun ca am schimbat un singur set de bujii (BERU) si am pus ultima oara NGK ca am inteles ca ar fi ceva mai calitative si cuplus de strangere este mai mare ceea ce ma duce cu gandul ca riscul de rupere este putin mai mic (am avut experienta cu asta). Asa ca stai linistit ca nu se duc asa repede. Important este sa le schimbi toate 4 odata cu acelasi model si sa functioneze corect releul si bateria sa fie buna.
elpopa
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jun 2010
- Mesaj Privat
Pentru cei care vor sa implementeze varianta cu montajul electronic temporizat am introdus cateva imbunatatiri si am introdus intr-un simulator
Link Circuit
Link Circuit