Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Sistem electric
  • DTarta91

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2018

  • Mesaj Privat
Simptome:

Cod(uri) eroare:
----
Model:
An fabricatie: am o problema nu merg becurile pe marsalier are si alarma o mers si tot o facut figuri mergeau cand vreau ele si acuma nu mai merg deloc opel astra g 2.0 2001 brek sfaturi va rog
Cod motor:
  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Cel mai probabil comutator lampa marsalier dus, este pe cutie. (faci punte intre ce doi pini din mufa si vezi daca se aprinde lampa in spate.) - siguranta 29 (10A) nu cred sa fie dusa, verificat si becurile...

Cod piesa: 90482454 | 12 39 271

  • taxi43edy

  • Mesaje scrise: 1,208
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2009

  • Mesaj Privat
Sonda (senzor sau contact) marsarier murdar, se demonteaza si se curata cu WD40.
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?p=45288
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,492
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Cum switch-ul este etansat contra patrunderii apei,greu de crezut ca are sanse WD40 sa patrunda la contacte...!
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,845
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Good point! Dar lasã cã și wd-ul trebuie vândut...
Asta e boalã specificã de Opel de-o anumitã vârstã! Înlocuirea switch-ului rezolvã problema doar temporar, ptr cã, practic, nu el e problema...dupã o perioadã scurtã revine defectul.
Ce am fãcut eu ca soluție definitivã (am fãcut pe 4 Opeluri și un Daewoo care avea vreo 40k km):
-switch-ul de pe mașinã, demontat, se verificã dacã este funcțional, dacã nu, se înlocuiește;
-se așchiazã umãrul de așezare(pe c.v.) al switch-ului (ce se va monta) cu 0,5mm;
-se adaugã șaiba de etanșare și se monteazã.
O soluție pompieristicã/provizorie (dar care e potențial definitivã) ar fi eliminarea șaibei originale de etanșare(care e mai grosuțã) și înlocuirea ei cu o altã variantã de etanșare: șaibã (mult) mai subțire, bandã teflon, silicon garnituri auto, câlți. etc
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Sistem electric

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR