DTarta91
- Mesaje scrise: 42
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2018
- Mesaj Privat
- T.ion
- *****
- 3,454 mesaje
- din 27 Feb 2014
- Zafira 2001 Z16XE
- Alta tara
T.ion
- Mesaje scrise: 3,454
- Locatie: Alta tara
- Masina: Zafira 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2014
- Mesaj Privat
- taxi43edy
- ****
- 1,208 mesaje
- din 23 Apr 2009
- Zafira 2001 Z18XE
- Bucuresti
taxi43edy
- Mesaje scrise: 1,208
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2009
- Mesaj Privat
Sonda (senzor sau contact) marsarier murdar, se demonteaza si se curata cu WD40.
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?p=45288
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?p=45288
big_electro61- Suspendat
- 4,492 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,492
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
- bibu16v
- *******
- 6,845 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,845
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
Good point! Dar lasã cã și wd-ul trebuie vândut...
Asta e boalã specificã de Opel de-o anumitã vârstã! Înlocuirea switch-ului rezolvã problema doar temporar, ptr cã, practic, nu el e problema...dupã o perioadã scurtã revine defectul.
Ce am fãcut eu ca soluție definitivã (am fãcut pe 4 Opeluri și un Daewoo care avea vreo 40k km):
-switch-ul de pe mașinã, demontat, se verificã dacã este funcțional, dacã nu, se înlocuiește;
-se așchiazã umãrul de așezare(pe c.v.) al switch-ului (ce se va monta) cu 0,5mm;
-se adaugã șaiba de etanșare și se monteazã.
O soluție pompieristicã/provizorie (dar care e potențial definitivã) ar fi eliminarea șaibei originale de etanșare(care e mai grosuțã) și înlocuirea ei cu o altã variantã de etanșare: șaibã (mult) mai subțire, bandã teflon, silicon garnituri auto, câlți. etc
Asta e boalã specificã de Opel de-o anumitã vârstã! Înlocuirea switch-ului rezolvã problema doar temporar, ptr cã, practic, nu el e problema...dupã o perioadã scurtã revine defectul.
Ce am fãcut eu ca soluție definitivã (am fãcut pe 4 Opeluri și un Daewoo care avea vreo 40k km):
-switch-ul de pe mașinã, demontat, se verificã dacã este funcțional, dacã nu, se înlocuiește;
-se așchiazã umãrul de așezare(pe c.v.) al switch-ului (ce se va monta) cu 0,5mm;
-se adaugã șaiba de etanșare și se monteazã.
O soluție pompieristicã/provizorie (dar care e potențial definitivã) ar fi eliminarea șaibei originale de etanșare(care e mai grosuțã) și înlocuirea ei cu o altã variantã de etanșare: șaibã (mult) mai subțire, bandã teflon, silicon garnituri auto, câlți. etc