Mivan222
- Mesaje scrise: 2
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2019
- Mesaj Privat
- mecaNIK
- ****
- 2,202 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
Colegu' nu exista masina mai buna exista masina mai bine aleasa pentru ce ai tu nevoie sau nu.
Daca faci multi km. 2.0 dti este alegerea,daca mergi putin cu ea 1.8 benzina e de preferat ca 1.6 e destul de mic pentru caroseria aia.
Calculele despre eficienta nu se fac doar pret benzina/ motorina trebuie luat in calcul cheltuieli cu consumabile,net in favoarea benzinei,fiabilitate tot benzina nu ai probleme turbine,electrovalve,injectoare,furtune retur etc ...plus ca nu se compara vibratiile si zgomotul daca te deranjeaza chestiile astea.Si o instalatie de gaz rezolva problema dif de pret la combustibil....asa ca vezi unde te incadrezi.
Daca faci multi km. 2.0 dti este alegerea,daca mergi putin cu ea 1.8 benzina e de preferat ca 1.6 e destul de mic pentru caroseria aia.
Calculele despre eficienta nu se fac doar pret benzina/ motorina trebuie luat in calcul cheltuieli cu consumabile,net in favoarea benzinei,fiabilitate tot benzina nu ai probleme turbine,electrovalve,injectoare,furtune retur etc ...plus ca nu se compara vibratiile si zgomotul daca te deranjeaza chestiile astea.Si o instalatie de gaz rezolva problema dif de pret la combustibil....asa ca vezi unde te incadrezi.
Mivan222
- Mesaje scrise: 2
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2019
- Mesaj Privat
- bibu16v
- *******
- 6,844 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,844
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
mecaNIK a scris:Colegu' nu exista masina mai buna exista masina mai bine aleasa pentru ce ai tu nevoie sau nu.
Daca faci multi km. 2.0 dti este alegerea,daca mergi putin cu ea 1.8 benzina e de preferat ca 1.6 e destul de mic pentru caroseria aia.
Calculele despre eficienta nu se fac doar pret benzina/ motorina trebuie luat in calcul cheltuieli cu consumabile,net in favoarea benzinei,fiabilitate tot benzina nu ai probleme turbine,electrovalve,injectoare,furtune retur etc ...plus ca nu se compara vibratiile si zgomotul daca te deranjeaza chestiile astea.Si o instalatie de gaz rezolva problema dif de pret la combustibil....asa ca vezi unde te incadrezi.
Daca faci multi km. 2.0 dti este alegerea,daca mergi putin cu ea 1.8 benzina e de preferat ca 1.6 e destul de mic pentru caroseria aia.
Calculele despre eficienta nu se fac doar pret benzina/ motorina trebuie luat in calcul cheltuieli cu consumabile,net in favoarea benzinei,fiabilitate tot benzina nu ai probleme turbine,electrovalve,injectoare,furtune retur etc ...plus ca nu se compara vibratiile si zgomotul daca te deranjeaza chestiile astea.Si o instalatie de gaz rezolva problema dif de pret la combustibil....asa ca vezi unde te incadrezi.
Mai bine de așa nu se putea spune! Ptr cine are minte sã priceapã...
- AFlorin292
- **
- 53 mesaje
- din 13 Aug 2017
- Zafira 2003 Y20DTH
- Vrancea
AFlorin292
- Mesaje scrise: 53
- Locatie: Vrancea
- Masina: Zafira 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Aug 2017
- Mesaj Privat
- T.ion
- *****
- 3,454 mesaje
- din 27 Feb 2014
- Zafira 2001 Z16XE
- Alta tara
T.ion
- Mesaje scrise: 3,454
- Locatie: Alta tara
- Masina: Zafira 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2014
- Mesaj Privat
Y20DTH 2.0 pe lant este euro 3 taxe mai mari cred... mai inventeaza astia una, la anul cred.
@AFlorin292 Y20DTH
- ce consum are...
- Cost asigurare
- impozit
- Taxa de drum cred ca este la fel 130 RON/an.
Zafira A Z16XE
- consum interior 8-9-iarna10, exterior 6.4
- Cost asigurare 520 RON (cu decontare directa) conteaza varsta +/-.
- impozit 80 RON
- Taxa de drum 130 RON/an.
- La depasiri stranse nu te prea ajuta, doar cu liber in fata.
- Eu calculez 1l/10km, 10l/100km, 58l/580-600km
Z18XE ar fi buna pentru ea, consumul si taxele cresc.
Z18XE + GPL cere o parere la colegi care au asa ceva.
@AFlorin292 Y20DTH
- ce consum are...
- Cost asigurare
- impozit
- Taxa de drum cred ca este la fel 130 RON/an.
Zafira A Z16XE
- consum interior 8-9-iarna10, exterior 6.4
- Cost asigurare 520 RON (cu decontare directa) conteaza varsta +/-.
- impozit 80 RON
- Taxa de drum 130 RON/an.
- La depasiri stranse nu te prea ajuta, doar cu liber in fata.
- Eu calculez 1l/10km, 10l/100km, 58l/580-600km
Z18XE ar fi buna pentru ea, consumul si taxele cresc.
Z18XE + GPL cere o parere la colegi care au asa ceva.
- bibu16v
- *******
- 6,844 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,844
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
@Mivan222
Ptr Y20DTH, taxa de drum este aceeași, autovehicolul este același, asta conteazã. Nu uita cã se apropie sfârșitul Erei Diesel ptr uz domestic...
Z16XE este submotorizatã ptr caroseria asta, o sã simți tot timpul asta la depãșiri...dacã nu te deranjeazã, e de luat în considerare ptr consum mic.
Asigurarea depinde mult(foarte) de vârstã (dacã ești sub 30 de ani), mai puțin de cilindree(mai ales când e vorba de cilindrei mici/medii).
Impozitul depinde de administrația localã(în niște limite), dacã faci parte dintr-o comunitate (mai) bogatã, poate sã fie sensibil mai scump ptr același vehicul...
Z18XE ar fi cam prima motorizare potrivitã...creșterea de consum și taxe nu este semnificativã, dacã diferența de putere și cuplu este importantã ptr tine.
Într-adevãr GPL-ul e de luat în considerație, dacã faci o achiziție potrivitã sau dacã-ți faci calculul foarte precis privind investiția inițialã (instalația GPL) versus consum/km, nr. de km estimați și diferența de preț și consum GPL-benzinã.
Și, în primul rând, sã ții cont cu sfințenie de ce a zis @mecaNIK, mai sus, dacã vrei sã-ți fie bine...
Ptr Y20DTH, taxa de drum este aceeași, autovehicolul este același, asta conteazã. Nu uita cã se apropie sfârșitul Erei Diesel ptr uz domestic...
Z16XE este submotorizatã ptr caroseria asta, o sã simți tot timpul asta la depãșiri...dacã nu te deranjeazã, e de luat în considerare ptr consum mic.
Asigurarea depinde mult(foarte) de vârstã (dacã ești sub 30 de ani), mai puțin de cilindree(mai ales când e vorba de cilindrei mici/medii).
Impozitul depinde de administrația localã(în niște limite), dacã faci parte dintr-o comunitate (mai) bogatã, poate sã fie sensibil mai scump ptr același vehicul...
Z18XE ar fi cam prima motorizare potrivitã...creșterea de consum și taxe nu este semnificativã, dacã diferența de putere și cuplu este importantã ptr tine.
Într-adevãr GPL-ul e de luat în considerație, dacã faci o achiziție potrivitã sau dacã-ți faci calculul foarte precis privind investiția inițialã (instalația GPL) versus consum/km, nr. de km estimați și diferența de preț și consum GPL-benzinã.
Și, în primul rând, sã ții cont cu sfințenie de ce a zis @mecaNIK, mai sus, dacã vrei sã-ți fie bine...