Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra F
  • CStanoiu

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2018

  • Mesaj Privat
Salut. Am un Opel Astra F CC, din 1995, 1.4 benzinã. Mi s-a rupt cureaua de distribuție și am dus-o la un service auto. Dupã ce mi-au schimbat cureaua, mașina mergea în 2 pistoane (inițial, au spus cã mergea în 4, dupã care au bãgat-o înapoi în service și au constatat cã mergea în 2). Au dat capacul jos la culbutori și au gãsit unul rupt. L-au schimbat și nu a mers. Au dat chiuloasa jos iar și au schimbat și tachetul. Acum, dupã atâta schimbat, merge în 3. Era o diferențã micã între culbutorul original al mașinii și cel nou. Au spus cã dupã ce își face uzurã, ar trebui sã meargã, dar nu sunt siguri. În concluzie, motorul merge, fluierã, doar cã merge în 3 pistoane, întrerupe.
Aș avea nevoie de niște pãreri. Mulțumesc anticipat.
Skip ads

  • RIonutz

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 1993 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Nov 2015

  • Mesaj Privat
1. ciudat "service"
2. mersul in 3 pistoane...poate si si din cauza delcoului,fise......incearca sa schimbi cu cineva delcoul...nu capacul...chestia d emetal care vine intre capac si motor si din care ies niste fire......acolo se afla un senzor.
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,844
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Ar trebui verificat dacã vine scânteie la fișa pistonului cu pricina...lipsa scânteii indicã o problemã de aprindere, altfel problema trebuie cãutatã la piston/cilindru/supape: compresia trebuie mãsuratã corect, în funcție de rezultat se ia o decizie (motor, chiulasã, supape, de reparat, înlocuit, etc)...
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,202
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Daca s-a rupt cureaua se incepe cu test de compresie ......dupa desfaceti berea ca o sa mearga bine.Daca ala e nivelul tehnic al service-ului se recomanda schimbarea lui ca nu vad cum o sa monteze totul la loc fara alte daune.Daca nu ma crezi intreaba-i doar cum se monteaza tachetii sau compensatorii la loc ...o sa te lamuresti singur daca nu stiu de golirea,curatarea si verficarea fiecaruia in parte.
Un an nou bun sa ai,vad ca l-ai inceput in forta,daca faci ce trebuie o sa iasa bine.
  • CStanoiu

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2018

  • Mesaj Privat
Salut. Mulțumesc pentru rãspunsuri. Am fost la alt service auto și s-a rezolvat problema. A luat câte puțin din culbutor pânã a ajuns la grosimea corespunzãtoare. Acum merge normal.
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,202
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
S-au golit compensatorii hidraulici inainte de montare? Aia isi regleaza singuri inaltimea asa ca nu se ia nimic din ei.....e clar cat se pricep si astia.
Sa ne anunti cand apar zgomote de tacheti.
  • CStanoiu

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2018

  • Mesaj Privat
Momentan merge bine. În cazul în care apare vreo problemã, revin cu un mesaj.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra F

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR