- Florin Andrei
- OP
- 23 mesaje
- din 20 Sep 2017
- Astra 2013 A20DTH
- Bucuresti
Florin Andrei
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2013 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Sep 2017
- Mesaj Privat
Salut,
Saptamana viitoare am programare la Opel GTT pentru verificarea unei masini in vederea unei posibile achizitii.Mai jos descrierea masinii:
Model: Astra J Hatchback
An fabricatie: 2013
Cod motor: A20DTH (diesel, 2.0 CDTI, 160 / 165 HP, AF40-6 AUTOMATIC TRANSMISSION.
Km.: 74.000.
Masina este facuta in fabrica Gliwice din Polonia pentru piata din Ungaria.
As avea nevoie , va rog frumos, in linii mari sau detaliat ce trebuie verificat in mod special si general.
Subliniez ca actualul propietar va schimba distributia( si ceea ce este legat de aceasta operatiune), celebrul oring si uleiul de la cutia de viteze automata.
Stiu ca DPF si ceea ce implica asta va trebui analizat in mod special.
Multumesc dinainte pentru asta!
Saptamana viitoare am programare la Opel GTT pentru verificarea unei masini in vederea unei posibile achizitii.Mai jos descrierea masinii:
Model: Astra J Hatchback
An fabricatie: 2013
Cod motor: A20DTH (diesel, 2.0 CDTI, 160 / 165 HP, AF40-6 AUTOMATIC TRANSMISSION.
Km.: 74.000.
Masina este facuta in fabrica Gliwice din Polonia pentru piata din Ungaria.
As avea nevoie , va rog frumos, in linii mari sau detaliat ce trebuie verificat in mod special si general.
Subliniez ca actualul propietar va schimba distributia( si ceea ce este legat de aceasta operatiune), celebrul oring si uleiul de la cutia de viteze automata.
Stiu ca DPF si ceea ce implica asta va trebui analizat in mod special.
Multumesc dinainte pentru asta!
- Spire
- ***
- 707 mesaje
- din 15 Dec 2009
- Vectra 1989 c20ne
- Bucuresti
Spire
- Mesaje scrise: 707
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1989 c20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Dec 2009
- Mesaj Privat
Salut ,
Detin un Opel Astra j 2.0 A20DTH cutie automata , model 2010 , achizitionata de noua , km actuali 71k.
Probleme la aceasta masina :
- relantiul instabil la frig , verifica pornirea masinii la rece si urmareste relantiul ,
- filtru de particule eu l-am dat jos si curatat insa se poate verifica pe tester cat % este incarcat , iar ca si recomandare scoate 1 data pe luna pe autostrada si mergi constant cu ea in peste 2500 rpm
- ce a mai dus la infundarea filtrului de particule a fost senzorul de presiune al filtrului de particule ce se regaseste in spatele galeriei de admisie .
- galeria de admisie verificata si ea , pentru ca au fost ceva probleme cu aceasta galerie . pret galerie 1500 de lei .
- pompa electrovacumatica urmarita dupa ce opresti motorul daca scoate un zgomot mai ciudatel , trebuie schimbata si aia . cost aprox 200 de lei .
- furtul de la intercooler care este printre cele mai des intalnite probleme atat la astra cat si insignia .
- eu recent am schimbat 2 furtune de la cutia de viteze automata care raceau cutia , pret 1000 de lei cele 2 furtune .
- baia de ulei verificata si ea daca pierde , si re-etansata .
- ca tot se umbla la baia de ulei schimba totusi si garnitura de la pompa de ulei . .
Mai sunt cateva chestii pe care le-am intalnit la masina mea dar nu mi le amintesc chiar pe toate acum
Detin un Opel Astra j 2.0 A20DTH cutie automata , model 2010 , achizitionata de noua , km actuali 71k.
Probleme la aceasta masina :
- relantiul instabil la frig , verifica pornirea masinii la rece si urmareste relantiul ,
- filtru de particule eu l-am dat jos si curatat insa se poate verifica pe tester cat % este incarcat , iar ca si recomandare scoate 1 data pe luna pe autostrada si mergi constant cu ea in peste 2500 rpm
- ce a mai dus la infundarea filtrului de particule a fost senzorul de presiune al filtrului de particule ce se regaseste in spatele galeriei de admisie .
- galeria de admisie verificata si ea , pentru ca au fost ceva probleme cu aceasta galerie . pret galerie 1500 de lei .
- pompa electrovacumatica urmarita dupa ce opresti motorul daca scoate un zgomot mai ciudatel , trebuie schimbata si aia . cost aprox 200 de lei .
- furtul de la intercooler care este printre cele mai des intalnite probleme atat la astra cat si insignia .
- eu recent am schimbat 2 furtune de la cutia de viteze automata care raceau cutia , pret 1000 de lei cele 2 furtune .
- baia de ulei verificata si ea daca pierde , si re-etansata .
- ca tot se umbla la baia de ulei schimba totusi si garnitura de la pompa de ulei . .
Mai sunt cateva chestii pe care le-am intalnit la masina mea dar nu mi le amintesc chiar pe toate acum
- Florin Andrei
- OP
- 23 mesaje
- din 20 Sep 2017
- Astra 2013 A20DTH
- Bucuresti
Florin Andrei
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2013 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Sep 2017
- Mesaj Privat
- Spire
- ***
- 707 mesaje
- din 15 Dec 2009
- Vectra 1989 c20ne
- Bucuresti
Spire
- Mesaje scrise: 707
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1989 c20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Dec 2009
- Mesaj Privat
Sincer gradul de incarcare a fost atat de mare incat nu a mai putut sa isi faca nici o regenerare singura , iar acest lucru a afectat mai multe inclusiv fortat turbina .
Am acasa presiunea eliberata inainte si dupa , insa traficul o omoara zilnic , fiind si cutie automata cand are motorul la temperatura optima schimba undeva la 1500-1700 rpm , si acum ca este mai frig afara undeva dupa 2000 .
Ce mai este foarte sesizabil la mine mai sunt si culisele la etrieri care bocane pe spate .
Am acasa presiunea eliberata inainte si dupa , insa traficul o omoara zilnic , fiind si cutie automata cand are motorul la temperatura optima schimba undeva la 1500-1700 rpm , si acum ca este mai frig afara undeva dupa 2000 .
Ce mai este foarte sesizabil la mine mai sunt si culisele la etrieri care bocane pe spate .
- Florin Andrei
- OP
- 23 mesaje
- din 20 Sep 2017
- Astra 2013 A20DTH
- Bucuresti
Florin Andrei
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2013 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Sep 2017
- Mesaj Privat
- Spire
- ***
- 707 mesaje
- din 15 Dec 2009
- Vectra 1989 c20ne
- Bucuresti
Spire
- Mesaje scrise: 707
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1989 c20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Dec 2009
- Mesaj Privat