- seby meriva
- OP
- 37 mesaje
- din 20 Nov 2015
- Meriva 2004 Z17dth
- Prahova
seby meriva
- Mesaje scrise: 37
- Locatie: Prahova
- Masina: Meriva 2004 Z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Nov 2015
- Mesaj Privat
FYo3876
- Mesaje scrise: 8
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2017
- Mesaj Privat
- seby meriva
- OP
- 37 mesaje
- din 20 Nov 2015
- Meriva 2004 Z17dth
- Prahova
seby meriva
- Mesaje scrise: 37
- Locatie: Prahova
- Masina: Meriva 2004 Z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Nov 2015
- Mesaj Privat
Salut,mie de vreo 1000 km nu mi s-a mai întâmplat.Ca sã poți scãpa de problema trebuie sa schimbi senzorul de coloana,cicã in 99% din cazuri acesta este principalul vinovat.Si eu o sa-l schimb anul acesta cã sa scap de stresul acesta.In privința "galagiei" motorului stai linistit,așa este si a mea pânã de încãlzește.De fapt așa fac majoritatea...nu suntem noi vreo exceptie
FYo3876
- Mesaje scrise: 8
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2017
- Mesaj Privat
- seby meriva
- OP
- 37 mesaje
- din 20 Nov 2015
- Meriva 2004 Z17dth
- Prahova
seby meriva
- Mesaje scrise: 37
- Locatie: Prahova
- Masina: Meriva 2004 Z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Nov 2015
- Mesaj Privat
FYo3876
- Mesaje scrise: 8
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2017
- Mesaj Privat
D ala am dat si eu, din constanta , am motor d 1.7 tdi 2003, ma innebunit,ieri d 4 ori in 300 d metri sa aprins, intarit volan, oprit/pornit motoru sa se stinga si azi dimineata am incremenit cand am vazut k dupa pornirea motorului nu se stinge ( a trebuit sa_l opresc si pornesc din nou si atunci sa stins.... Asa masina merge brici, e tanc doar k am urcat cu ea niste coclauri si am atins racordul d la toba si d atunci trag d ea si merge si mai turat motorul
- seby meriva
- OP
- 37 mesaje
- din 20 Nov 2015
- Meriva 2004 Z17dth
- Prahova
seby meriva
- Mesaje scrise: 37
- Locatie: Prahova
- Masina: Meriva 2004 Z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Nov 2015
- Mesaj Privat
FYo3876
- Mesaje scrise: 8
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2017
- Mesaj Privat
- seby meriva
- OP
- 37 mesaje
- din 20 Nov 2015
- Meriva 2004 Z17dth
- Prahova
seby meriva
- Mesaje scrise: 37
- Locatie: Prahova
- Masina: Meriva 2004 Z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Nov 2015
- Mesaj Privat
FYo3876
- Mesaje scrise: 8
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2017
- Mesaj Privat
- seby meriva
- OP
- 37 mesaje
- din 20 Nov 2015
- Meriva 2004 Z17dth
- Prahova
seby meriva
- Mesaje scrise: 37
- Locatie: Prahova
- Masina: Meriva 2004 Z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Nov 2015
- Mesaj Privat
FYo3876
- Mesaje scrise: 8
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2017
- Mesaj Privat
FYo3876
- Mesaje scrise: 8
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2017
- Mesaj Privat
MButusina
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Dolj
- Masina: Combo 2004 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Sep 2018
- Mesaj Privat
Salut colegi,daca nu postez unde trebuie rog un admin sa-mi mute postarea unde trebuie și scuze. Am un combo din 2004 luat în 2017 cu...380 mii km dar care merge super ok și acum la 420mii cu o singura problema. Am observat,dupa ce am carat ceva greutate ,ca mi s-a aprins EPS-ul. Dupã ce am citit cate ceva...va întreb dacã se poate schimba coloana de europa cu una de anglia pentru ca sunt ceva diferențe sau dacã merge,,corcita", romanizata. Mentionez ca am verificat și masa și bateria,am încercat cu doua calculatoare de EPS dar degeaba. Am cumpãrat o coloana de pe una de Anglia cu 50 lei completa și as vrea sa o fac pe a mea,dar am observat ca are alt cod. Dacã as schimba doar calculatorul de EPS, în cod, ar functiona?MUltumesc.
- gcom61
- ***
- 936 mesaje
- din 25 Mai 2008
- Meriva 2005 z14xep
- Giurgiu
gcom61
- Mesaje scrise: 936
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Meriva 2005 z14xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Mai 2008
- Mesaj Privat
Si la mine s-a aprins martorul EPS la bord,urmat imediat de lipsa servodirectiei.Dupa 2-3 reporniri de motor,martorul s-a stins si totul merge bine,insa problema,cred ca poate apare in orice moment.
Am incercat sa caut acel senzor de pozitionare/rotire de pe coloana si nu seamana cu cel de pe corsa b...
A mai avut cineva probleme degenul asta?Rezolvari?
Am incercat sa caut acel senzor de pozitionare/rotire de pe coloana si nu seamana cu cel de pe corsa b...
A mai avut cineva probleme degenul asta?Rezolvari?
GRacz
- Mesaje scrise: 2
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mai 2019
- Mesaj Privat
- gcom61
- ***
- 936 mesaje
- din 25 Mai 2008
- Meriva 2005 z14xep
- Giurgiu
gcom61
- Mesaje scrise: 936
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Meriva 2005 z14xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Mai 2008
- Mesaj Privat
- DjSorinFlorin
- *
- 1 mesaje
- din 10 Jul 2019
- Meriva 2005 A17DTC
- Bucuresti
DjSorinFlorin
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Meriva 2005 A17DTC
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jul 2019
- Mesaj Privat
leutz25us
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Iasi
- Masina: Corsa 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jul 2014
- Mesaj Privat
Salut colegi,daca nu postez unde trebuie rog un admin sa-mi mute postarea unde trebuie și scuze.V-as ruga sa imi da-ti un sfat in legatura cu o problema la o coloana de directie la o Corsa C.
Problema sta in felul urmator: Cand fac stanga sau dreapta si las volanul liber in mana acesta nu mai revine in mod natural la pozitia dreapta a rotilor si ramane blocat pe pozitia in care virez stanga/dreapta.Am desfacut axul cardanic de la imbinarea cu caseta de directie si am incercat sa invart de volan stanga sau dreapta si spre surprinderea mea acesta se invarte f greu. Cred ca problema ar fi cei doi rulmenti din coloana de directie.Unul e sub volan si unul e un pic mai jos, cred ca stiti despre ce vorbesc.
Acum intrebarea este, as putea schimba doar acei doi rulmenti sau trebuie sa schimb coloana cu totul?
Daca schimb tota coloana trebuie sa reprogramez si cheia pe urma? Coloana vi ne cumva cu contactul pt cheie pe ea?
As putea folosi una sh? In cazul asta trebuie sa reprogramez cheia?
Va rog dati-mi un sfat fiindca o coloana noua e 2500 lei si mi se pare cam scump.
Ce solutii as avea?
Problema sta in felul urmator: Cand fac stanga sau dreapta si las volanul liber in mana acesta nu mai revine in mod natural la pozitia dreapta a rotilor si ramane blocat pe pozitia in care virez stanga/dreapta.Am desfacut axul cardanic de la imbinarea cu caseta de directie si am incercat sa invart de volan stanga sau dreapta si spre surprinderea mea acesta se invarte f greu. Cred ca problema ar fi cei doi rulmenti din coloana de directie.Unul e sub volan si unul e un pic mai jos, cred ca stiti despre ce vorbesc.
Acum intrebarea este, as putea schimba doar acei doi rulmenti sau trebuie sa schimb coloana cu totul?
Daca schimb tota coloana trebuie sa reprogramez si cheia pe urma? Coloana vi ne cumva cu contactul pt cheie pe ea?
As putea folosi una sh? In cazul asta trebuie sa reprogramez cheia?
Va rog dati-mi un sfat fiindca o coloana noua e 2500 lei si mi se pare cam scump.
Ce solutii as avea?
- lupan bogdan
- **
- 233 mesaje
- din 18 Mar 2016
- Astra 2004 Z14xep
- Brasov
lupan bogdan
- Mesaje scrise: 233
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2004 Z14xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mar 2016
- Mesaj Privat