LMarinel
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Olt
- Masina: Insignia 2010 Dtj
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jan 2019
- Mesaj Privat
Salutare! Sunt nou pe forum, si prima masina de la opel, dacã am postat gresit rog un admin sa corecteze.
Îl luna ianuarie 2019 am achizitionat un Opel insignia, din 2010 luna 8, motor ecoflex 20dtj!
Masina am cumpãrat-o, stiind ca are câteva defecte: furtun turbo fisurat, pompa servo cu sumzanit, si senzor esp mort!
La diagnoza fãcutã în Bucuresti de unde am cumpãrat masina, macanici au mai gãsit o bujie arsa cilindru2, eroare debitmetru, si faptul ca masina are bloc motor si toate cele aferente de opel Vectra C de 150 cp!
Domni mecanici au spus ca eroare de debitmetru si faptul ca nu trage în turnati mici se datoreazã furtunului de la turbo fisurat, iar chestia cu blocul de Vectra nu este un lucru rãu....
Am luat masina.. Am schimbat furtun turbo, pompa de servo, senzor unghi volan, ulei+toate filtrele, iar masina tot greu trage în turnati mici(se simte abia dupã 2200 turnati ca trage) si porneste foarte greu la rece(7-8 secunde de dat la automat ajutata din acceleratie)
Ieri a montat mecanicul injectoare de pe masinã functionalã, a anulat egr, acelasi simtoma... Dau mult la automat si face fum negru cenusiu, de nu mai vezi masina...
Am ajuns la DISPERARE.. va rog ajutati-mã cu pãreri, sfaturi,,, precizez ca masina are dpf-of, soft aferent si-o bujie cu senzor arsa!nu am erori, și nu este nici în pre-boost combustion...
AJUTATI-MÃ VA ROG
Îl luna ianuarie 2019 am achizitionat un Opel insignia, din 2010 luna 8, motor ecoflex 20dtj!
Masina am cumpãrat-o, stiind ca are câteva defecte: furtun turbo fisurat, pompa servo cu sumzanit, si senzor esp mort!
La diagnoza fãcutã în Bucuresti de unde am cumpãrat masina, macanici au mai gãsit o bujie arsa cilindru2, eroare debitmetru, si faptul ca masina are bloc motor si toate cele aferente de opel Vectra C de 150 cp!
Domni mecanici au spus ca eroare de debitmetru si faptul ca nu trage în turnati mici se datoreazã furtunului de la turbo fisurat, iar chestia cu blocul de Vectra nu este un lucru rãu....
Am luat masina.. Am schimbat furtun turbo, pompa de servo, senzor unghi volan, ulei+toate filtrele, iar masina tot greu trage în turnati mici(se simte abia dupã 2200 turnati ca trage) si porneste foarte greu la rece(7-8 secunde de dat la automat ajutata din acceleratie)
Ieri a montat mecanicul injectoare de pe masinã functionalã, a anulat egr, acelasi simtoma... Dau mult la automat si face fum negru cenusiu, de nu mai vezi masina...
Am ajuns la DISPERARE.. va rog ajutati-mã cu pãreri, sfaturi,,, precizez ca masina are dpf-of, soft aferent si-o bujie cu senzor arsa!nu am erori, și nu este nici în pre-boost combustion...
AJUTATI-MÃ VA ROG
- livcro
- ******
- 4,574 mesaje
- din 22 Jul 2005
- Grandland X 2018 D20DT
- SIBIU-RM. VALCEA
livcro
- Mesaje scrise: 4,574
- Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
- Masina: Grandland X 2018 D20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jul 2005
- Mesaj Privat
LMarinel
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Olt
- Masina: Insignia 2010 Dtj
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jan 2019
- Mesaj Privat
Asa se pare.. Este fãcutã de profesioniști!
Mecanicul la care ma aflu, are și dezmembrãri de opel.. Insignia.. Astra J.. A zis și el ca este ok modificarea! Nu este schimbat decât blocul motor și internele din blocul motor! Chiulasa, pompa și restul pieselor și a accesoriilor sunt originale ale mașini!
A zis ca nu a mai întâlnit pana acum situația mea...
A încercat ieri un set de injectoare impecabile, a blocat egr cu tablița, aceiași simtoma Pornește lung și scoate fum necacios de motorina nearsa!
În seara asta a lãsat-o cu furtunile de la tur și retur strangulat cu niște clestișori speciali, și mâine înainte sa o porneascã o sa schimbe și bujia cu senzor pe care o am arsa!
Am postat aici, în speranța cã poate a avut careva bujia cu senzor arsa... Și asta cauzeazã, mecanicul spunând ca aceasta citește presiunea din cilindru și în funcție de presiune dozeaza cantitatea de motorina injectata de cãtre injector
Mecanicul la care ma aflu, are și dezmembrãri de opel.. Insignia.. Astra J.. A zis și el ca este ok modificarea! Nu este schimbat decât blocul motor și internele din blocul motor! Chiulasa, pompa și restul pieselor și a accesoriilor sunt originale ale mașini!
A zis ca nu a mai întâlnit pana acum situația mea...
A încercat ieri un set de injectoare impecabile, a blocat egr cu tablița, aceiași simtoma Pornește lung și scoate fum necacios de motorina nearsa!
În seara asta a lãsat-o cu furtunile de la tur și retur strangulat cu niște clestișori speciali, și mâine înainte sa o porneascã o sa schimbe și bujia cu senzor pe care o am arsa!
Am postat aici, în speranța cã poate a avut careva bujia cu senzor arsa... Și asta cauzeazã, mecanicul spunând ca aceasta citește presiunea din cilindru și în funcție de presiune dozeaza cantitatea de motorina injectata de cãtre injector
- matei niculae
- **
- 419 mesaje
- din 29 Jul 2018
- Insignia 2010 A20dt
- Italia
matei niculae
- Mesaje scrise: 419
- Locatie: Italia
- Masina: Insignia 2010 A20dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2018
- Mesaj Privat
LMarinel Cred cã motorul a fost schimbatã . motorul de Vectra este vectra cel de insignia este cu totul alt motor și altã marcã mixtã . italianã și modificat de nemți .dar ai controlat pompa de motorinã.e aceași pompã de la modelele fiat 1.9 poate nu are presiune bunã la turații pinã la 2500 .chiar și eu am insignia din 2010 la 87.000 km Dfp e Off și modificat softul la centralina de Motorul .acum am cc 140.000km si Nu am probleme din 130 cai am dus-o la aproximativ 170. Încearcã sa remapezi centralina motore Poate ceva in timp sa șters din softul
LMarinel
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Olt
- Masina: Insignia 2010 Dtj
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jan 2019
- Mesaj Privat
Precizez dinou... Sa schimbat doar bloc motor cu internele acestuia!
Verificat injectoare, turbina, verificat egr..
În aceasta dimineața verifica și dacã se dezamorseaza(a fost lãsatã peste noapte cu furtunile obturație cu cefa scule speciale)
Tot în aceasta dimineața o sa înlocuiascã și bujia cu senzor pe care o am arsa
Ma interesa dacã vreun coleg a avut bujie cu senzor arsa, dacã sa manifestat la fel ca la mine.. Pornire grea la rece.. 8 secunde, și mult fum pana se încãlzește masina
Știe careva simptomele blocãri capetelor din admisie?
Eu am luat-o cu dpf-off și softul fãcut, nu bag man în foc ca ar fi ok... Dar resoftarea o las ca ultima opțiune fiind și cea mai scumpa...
La mecanicul la care ma aflu am opțiunea de a proba aproape orice piesa de insignia, acesta având acest model la dezmembrat!
Sper ca în dimineața asta sa porneascã ușor, și mecanicul sa îmi spunã c se dezamorseaza... Ar fi o reparație mai simpla
Verificat injectoare, turbina, verificat egr..
În aceasta dimineața verifica și dacã se dezamorseaza(a fost lãsatã peste noapte cu furtunile obturație cu cefa scule speciale)
Tot în aceasta dimineața o sa înlocuiascã și bujia cu senzor pe care o am arsa
Ma interesa dacã vreun coleg a avut bujie cu senzor arsa, dacã sa manifestat la fel ca la mine.. Pornire grea la rece.. 8 secunde, și mult fum pana se încãlzește masina
Știe careva simptomele blocãri capetelor din admisie?
Eu am luat-o cu dpf-off și softul fãcut, nu bag man în foc ca ar fi ok... Dar resoftarea o las ca ultima opțiune fiind și cea mai scumpa...
La mecanicul la care ma aflu am opțiunea de a proba aproape orice piesa de insignia, acesta având acest model la dezmembrat!
Sper ca în dimineața asta sa porneascã ușor, și mecanicul sa îmi spunã c se dezamorseaza... Ar fi o reparație mai simpla
LMarinel
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Olt
- Masina: Insignia 2010 Dtj
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jan 2019
- Mesaj Privat
LMarinel
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Olt
- Masina: Insignia 2010 Dtj
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jan 2019
- Mesaj Privat
- matei niculae
- **
- 419 mesaje
- din 29 Jul 2018
- Insignia 2010 A20dt
- Italia
matei niculae
- Mesaje scrise: 419
- Locatie: Italia
- Masina: Insignia 2010 A20dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2018
- Mesaj Privat
LMarinel
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Olt
- Masina: Insignia 2010 Dtj
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jan 2019
- Mesaj Privat
230.000km,
Bujia nu a ajuns.... Dar am avut ocazia sa montez una de la un bãiat! Mașina a pornit bine și nu a mai dat nici fum mult... Precizez ca a învârtit cam 3 secunde și fum la fel ca la o mașinã fãrã filtru de particule! Totuși în mașinã indicau 10 grade la ora 15 când am pornit-o! Bãiatu ma lasã sã țin bujia pe mașinã pana mâine... Dimineața va fi momentul adevãrului, dacã influențeazã cu ceva pornirea mașini, dacã ai o bujie arsa... Modelul cu senzor.. PSG006
Bujia nu a ajuns.... Dar am avut ocazia sa montez una de la un bãiat! Mașina a pornit bine și nu a mai dat nici fum mult... Precizez ca a învârtit cam 3 secunde și fum la fel ca la o mașinã fãrã filtru de particule! Totuși în mașinã indicau 10 grade la ora 15 când am pornit-o! Bãiatu ma lasã sã țin bujia pe mașinã pana mâine... Dimineața va fi momentul adevãrului, dacã influențeazã cu ceva pornirea mașini, dacã ai o bujie arsa... Modelul cu senzor.. PSG006
- Daniel
- ****
- 2,852 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,852
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
LMarinel
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Olt
- Masina: Insignia 2010 Dtj
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jan 2019
- Mesaj Privat
Da ai dreptatea ta! Dar la cea arsa îmi da evs service soon, iar pe op. Com bujie cilindru2, dacã ar mai fi alte care nu merg, ar da pe diagnoza! Toate 4 sunt cu senzor!
Toate defectele mai sus menționate par a avea defect comun.... Sper sa fie de la bujia cu senzor nr2
Maine anunț ce am rezolvat, sper ca în noaptea asta sa fie mãcar - 5..-6 grade
Toate defectele mai sus menționate par a avea defect comun.... Sper sa fie de la bujia cu senzor nr2
Maine anunț ce am rezolvat, sper ca în noaptea asta sa fie mãcar - 5..-6 grade
- matei niculae
- **
- 419 mesaje
- din 29 Jul 2018
- Insignia 2010 A20dt
- Italia
matei niculae
- Mesaje scrise: 419
- Locatie: Italia
- Masina: Insignia 2010 A20dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2018
- Mesaj Privat
- livcro
- ******
- 4,574 mesaje
- din 22 Jul 2005
- Grandland X 2018 D20DT
- SIBIU-RM. VALCEA
livcro
- Mesaje scrise: 4,574
- Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
- Masina: Grandland X 2018 D20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jul 2005
- Mesaj Privat
Pai nu partea de preincalzire nu merge...partea electronica..si da info eronate spre ECU...de aici necazurile. Uite ce stie sa faca http://www.youtube.com/watch?v=HS-SMZ_d3Lo
LMarinel
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Olt
- Masina: Insignia 2010 Dtj
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jan 2019
- Mesaj Privat
Livcro.. Un tutorial excelent! Asta am bãnuit și eu ca face, dar în România nu este prea cunoscuta aceasta tehnologie! De-aici și ne cunoștințã mecanicilor fata de aceste tipuri de buji!
Dar totuși... Azi am fãcut schimb de bujie cu un prieten care are aceiași mașina... Mașina lui cu bujia arsa, a pornit normal și nu a scos fum! La fel și mașina mea cu bujia lui a pornit la 3 secunde de automat și foarte puțin fum! Precizez ca mașinile nu mai ereau pornite de 5 6 ore și afara o temperatura cam de 8 grade la soare!
Am lãsat asa ambele mașini, iar mâine dimineațã voi porni ambele mașini simultan, și voi posta la câte secunde a pornit și dacã a scos fum vreuna din cele 2 mașini!
Precizez dinou:mașina asa am cumpãrat-o _puturoasa pana în 2000 de turnați, dupã se simte ca trage, pornirea la rece greoaie circa 8 secunde și fum cenușiu la pornire foarte înțepãtor la nas...
Fumul persista cam 3 4 minute dupã care începe sa se diminueze din el, iar dupã ce mașina ajunge la 60 70 grade scoate fum doar dacã plec mai forțat și schimb dupã 2500 de turnați!
Piese verificate fãrã a avea erori :egr curãțat și probat-este ok. Egr blocat mecanic cu tablița pentru a elimina definitiv vinovãția EGR! FÃRÃ EFECTE
am montat 4 injectoare impecabile aceleași simptome, schimbat ulei și toate filtrele,,, fãrã succes
Am lãsat-o peste noapte cu ambele furtun de motorina o turate tur retur, și tot greu a pornit!
Dacã mai aveți voi soluții, va rog sa ma îndrumați, deja mecanicul a renunțat mâine o sa iau mașina de la el fãrã o rezolvare
Dar totuși... Azi am fãcut schimb de bujie cu un prieten care are aceiași mașina... Mașina lui cu bujia arsa, a pornit normal și nu a scos fum! La fel și mașina mea cu bujia lui a pornit la 3 secunde de automat și foarte puțin fum! Precizez ca mașinile nu mai ereau pornite de 5 6 ore și afara o temperatura cam de 8 grade la soare!
Am lãsat asa ambele mașini, iar mâine dimineațã voi porni ambele mașini simultan, și voi posta la câte secunde a pornit și dacã a scos fum vreuna din cele 2 mașini!
Precizez dinou:mașina asa am cumpãrat-o _puturoasa pana în 2000 de turnați, dupã se simte ca trage, pornirea la rece greoaie circa 8 secunde și fum cenușiu la pornire foarte înțepãtor la nas...
Fumul persista cam 3 4 minute dupã care începe sa se diminueze din el, iar dupã ce mașina ajunge la 60 70 grade scoate fum doar dacã plec mai forțat și schimb dupã 2500 de turnați!
Piese verificate fãrã a avea erori :egr curãțat și probat-este ok. Egr blocat mecanic cu tablița pentru a elimina definitiv vinovãția EGR! FÃRÃ EFECTE
am montat 4 injectoare impecabile aceleași simptome, schimbat ulei și toate filtrele,,, fãrã succes
Am lãsat-o peste noapte cu ambele furtun de motorina o turate tur retur, și tot greu a pornit!
Dacã mai aveți voi soluții, va rog sa ma îndrumați, deja mecanicul a renunțat mâine o sa iau mașina de la el fãrã o rezolvare
LMarinel
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Olt
- Masina: Insignia 2010 Dtj
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jan 2019
- Mesaj Privat
Totuși pentru liniștea mea sufleteasca, aș vrea sã fac și un test de compresie!
Poate sa ma ajute un goleg mai priceput cu valorile ce trebui sa le am la compresie, și pentru op-com cam ce valori trebui sa îmi arate la presiunea interna și debitmetru... Posibil și debit metru sa aibã sechele și sa nu arate eroare sau întâlnit cauze...
Poate sa ma ajute un goleg mai priceput cu valorile ce trebui sa le am la compresie, și pentru op-com cam ce valori trebui sa îmi arate la presiunea interna și debitmetru... Posibil și debit metru sa aibã sechele și sa nu arate eroare sau întâlnit cauze...
- matei niculae
- **
- 419 mesaje
- din 29 Jul 2018
- Insignia 2010 A20dt
- Italia
matei niculae
- Mesaje scrise: 419
- Locatie: Italia
- Masina: Insignia 2010 A20dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2018
- Mesaj Privat
LMarinel
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Olt
- Masina: Insignia 2010 Dtj
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jan 2019
- Mesaj Privat
LMarinel
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Olt
- Masina: Insignia 2010 Dtj
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jan 2019
- Mesaj Privat
Revin dupã ce am lãsat mașina peste noapte cu toate 4 bujiile bune! Mașina a pornit dupã circa 3,4 secunde de automat, și nu a mai scos fum exagerat la pornire
Am remantat bujia arsa înapoi pe motor și dupã pornire mașina a început sa fumege rãu pana sa încãlzit...
Reiese faptul ca și bujiile cu senzor au un impact foarte mare legat de pornire și gazele emanate
Bujia beru 006 abia marți îmi vine...
Dacã mai aveți și alte idei fațã de trasul greoi pana în 2200 de turnați.... Eu nu mai știu ce sa fac!
Am remantat bujia arsa înapoi pe motor și dupã pornire mașina a început sa fumege rãu pana sa încãlzit...
Reiese faptul ca și bujiile cu senzor au un impact foarte mare legat de pornire și gazele emanate
Bujia beru 006 abia marți îmi vine...
Dacã mai aveți și alte idei fațã de trasul greoi pana în 2200 de turnați.... Eu nu mai știu ce sa fac!
LMarinel
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Olt
- Masina: Insignia 2010 Dtj
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jan 2019
- Mesaj Privat
Am revenit! Azi sa înlocuit bujia arsa! Pornirea este la 3 secunde, fațã de 8,9 secunde de dat la automat!
Surprinzãtor este faptul ca nu mai scoate bujdegai de fum la pornire,, însã scoate fum dupã 15,20 de secunde de la pornire! Precizez ca fumul este consistent, și miroase puternic a motorina ne arsa!
Aceasta pornire a fost fãcutã dupã o staționare de 4 zile, și fumul persista pana ajun e motorul la o temperatura de 30...40 grade! O sa încerc sa atașez câteva poze de la diagnosticare, poate nu vad eu problema.... Sau aveți voi alte idei!
Surprinzãtor este faptul ca nu mai scoate bujdegai de fum la pornire,, însã scoate fum dupã 15,20 de secunde de la pornire! Precizez ca fumul este consistent, și miroase puternic a motorina ne arsa!
Aceasta pornire a fost fãcutã dupã o staționare de 4 zile, și fumul persista pana ajun e motorul la o temperatura de 30...40 grade! O sa încerc sa atașez câteva poze de la diagnosticare, poate nu vad eu problema.... Sau aveți voi alte idei!
LMarinel
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Olt
- Masina: Insignia 2010 Dtj
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jan 2019
- Mesaj Privat