MPodaru
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Galati
- Masina: Insignia 2014 20dte
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jul 2018
- Mesaj Privat
- matei niculae
- **
- 419 mesaje
- din 29 Jul 2018
- Insignia 2010 A20dt
- Italia
matei niculae
- Mesaje scrise: 419
- Locatie: Italia
- Masina: Insignia 2010 A20dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2018
- Mesaj Privat
- daniel saar
- *
- 7 mesaje
- din 12 Aug 2018
- Insignia 2011 Apt001362
- Germania
daniel saar
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Germania
- Masina: Insignia 2011 Apt001362
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Aug 2018
- Mesaj Privat
Salut
Am achiziționat și eu in Decembrie anul trecut o Insignia an 2011 cu 125 de mii de km din germ ( aici locuiesc ) am vãzut multã frica din partea unora cu o-ringul acela , in vara am aj in ro și M-am ocupat de distribuție și ce mai era
Plus vestitul o-ring , la 138 de mii de km o-ringul acela nu avea absolut nici o problema , L-am schimbat preventiv , sincer nu cred ca era necesar....
Imagini cu o-ringul vechi la 138 de mii km
Cine are nevoie sa comande o-ring nou aici are cod ul a costat 70 de lei
Am achiziționat și eu in Decembrie anul trecut o Insignia an 2011 cu 125 de mii de km din germ ( aici locuiesc ) am vãzut multã frica din partea unora cu o-ringul acela , in vara am aj in ro și M-am ocupat de distribuție și ce mai era
Plus vestitul o-ring , la 138 de mii de km o-ringul acela nu avea absolut nici o problema , L-am schimbat preventiv , sincer nu cred ca era necesar....
Imagini cu o-ringul vechi la 138 de mii km
Cine are nevoie sa comande o-ring nou aici are cod ul a costat 70 de lei
doruletu
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2003 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2015
- Mesaj Privat
Vreau sa va supun atentiei aceasta piesa ..Insignia A20DT* low oil pressure
Aivaras Berneckis
•
1,1 K de vizionãri
Acum o lunã
Insignia low oil pressure problem solved for solution please contact: A20DToilpump@gmail.com.
Eu am cumparat acest adaos si cred ca va rezolva problema vestitului O-RING definitiv
Nu fac reclama dar cred ca este folositor posesorilor de Insignia
Denumirea completa este..OIL PICK UP GASKET SEAL..
Aivaras Berneckis
•
1,1 K de vizionãri
Acum o lunã
Insignia low oil pressure problem solved for solution please contact: A20DToilpump@gmail.com.
Eu am cumparat acest adaos si cred ca va rezolva problema vestitului O-RING definitiv
Nu fac reclama dar cred ca este folositor posesorilor de Insignia
Denumirea completa este..OIL PICK UP GASKET SEAL..
- matei niculae
- **
- 419 mesaje
- din 29 Jul 2018
- Insignia 2010 A20dt
- Italia
matei niculae
- Mesaje scrise: 419
- Locatie: Italia
- Masina: Insignia 2010 A20dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2018
- Mesaj Privat
daniel saar a scris:Salut
Am achiziționat și eu in Decembrie anul trecut o Insignia an 2011 cu 125 de mii de km din germ ( aici locuiesc ) am vãzut multã frica din partea unora cu o-ringul acela , in vara am aj in ro și M-am ocupat de distribuție și ce mai era
Plus vestitul o-ring , la 138 de mii de km o-ringul acela nu avea absolut nici o problema , L-am schimbat preventiv , sincer nu cred ca era necesar....
Imagini cu o-ringul vechi la 138 de mii km
Cine are nevoie sa comande o-ring nou aici are cod ul a costat 70 de lei
da Dar cel nou este mult mai elastic .Te întreb .ai controlat cuzineți de palier
Am achiziționat și eu in Decembrie anul trecut o Insignia an 2011 cu 125 de mii de km din germ ( aici locuiesc ) am vãzut multã frica din partea unora cu o-ringul acela , in vara am aj in ro și M-am ocupat de distribuție și ce mai era
Plus vestitul o-ring , la 138 de mii de km o-ringul acela nu avea absolut nici o problema , L-am schimbat preventiv , sincer nu cred ca era necesar....
Imagini cu o-ringul vechi la 138 de mii km
Cine are nevoie sa comande o-ring nou aici are cod ul a costat 70 de lei
- mecaNIK
- ****
- 2,202 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
In cazul motoarelor de pe Insignia mai bine plangi pentru 70 lei daca-l schimbi degeaba decat dupa 2000 euro daca statea sa crape ,cred ca e prea mare diferenta ca sa nu fii curios sa vezi ce-i acolo.
Am fost curios sa vad intr-un motor care nu dadea semne de lipsa ungere, eu cred c-a meritat efortu.
Am fost curios sa vad intr-un motor care nu dadea semne de lipsa ungere, eu cred c-a meritat efortu.
- iulian1971
- *******
- 7,067 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,067
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
- matei niculae
- **
- 419 mesaje
- din 29 Jul 2018
- Insignia 2010 A20dt
- Italia
matei niculae
- Mesaje scrise: 419
- Locatie: Italia
- Masina: Insignia 2010 A20dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2018
- Mesaj Privat
mecaNIK a scris:In cazul motoarelor de pe Insignia mai bine plangi pentru 70 lei daca-l schimbi degeaba decat dupa 2000 euro daca statea sa crape ,cred ca e prea mare diferenta ca sa nu fii curios sa vezi ce-i acolo.
Am fost curios sa vad intr-un motor care nu dadea semne de lipsa ungere, eu cred c-a meritat efortu.
se vede sita de la sorbul de ulei dar acela negru este silicon
Am fost curios sa vad intr-un motor care nu dadea semne de lipsa ungere, eu cred c-a meritat efortu.
Kkopacz
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Sfantu Gheorghe
- Masina: Insignia 2013 A20DTE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Dec 2021
- Mesaj Privat
SBadescu
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Dec 2021
- Mesaj Privat