- arachnid
- **
- 391 mesaje
- din 02 Oct 2010
- Vectra 2006 z19dth
- Vrancea
arachnid
- Mesaje scrise: 391
- Locatie: Vrancea
- Masina: Vectra 2006 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Oct 2010
- Mesaj Privat
Cruznik
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Brasov
- Masina: Vectra 2008 z18xer
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mar 2018
- Mesaj Privat
Salutare,
Eu am o Vectra C OPC line din 2008 fabricatie si 2009 inmatriculare cu aproape 120000 km reali. Motorul este un z18xer ,140 cp despre care inainte de achizitionare am facut cercetari la un prieten care lucreaza la o reprezentanta Opel. Din experienta lui motorul este foarte fiabil daca ii faci mentenanta corespunzator omul a vazut si motoare din acestea si cu 450000 km. Pana acum eu sunt multumit de motor trage bine daca il duci in plaja de turati necesara lucru normal la un benzinar si daca mergi la consum, imi consuma cu 1 litru mai putin medie fata de un 1,6 ti-vct ce am avut inainte pe un Focus din 2010. Parerea mea ca mai mult nu ai nevoie daca faci sub 15000 de km pe am ca mine. Mentenanta nu mi se pare scumpa cam la fel cat dadeam si la Focus, acum depinde cu ce compari, parerea mea este ca este rezonabila. Parerea mea ca mai mult nu ai nevoie daca faci sub 15000 de km pe am ca mine. Ca si dotari nu am navigatia dar nici nu am nevoie exista waze ,google maps pe telefon.Scaunele incalzite sunt ok, Farurile sau matuit putin dar masina are o varsta, sa rezolvat cu o polishare si o folie protectoare costuri minore. In rest farurile sunt cu xenon si lumineaza foarte bine. Senzori de parcare isi fac treaba bine. Sunetul este Ok in boxe chit ca radio-ul intradevar nu prinde bine posturile este mai slabut dar eu in general folosesc Mp3-ul. Vopseaua pe masina este originala cu zgarieturile specifice unei masini din 2008 dar in rest putine locuri de dimensiuni mici unde lacul a crapat, parerea mea este ca este foarte ok pentru varsta masini. Foarte bine insonorizata abia pe la 120-130 se aude motorul in habitaclu in rest doar zgomotul de la cauciucuri. Suspensia foarte confortabila. Per total am o parere buna despre masina, este o masina confortabila cu fix dotarile de care am eu nevoie cel putin modelul care il am eu. Am uitat sa mentionez ca masina am cumparato si cu instalatie GPL montata cu 100 de lei pe GPL fac cam 450 km din care 60% urban si 40% extraurban. Nu am fost fac GPL pana la masina asta dar acum devin unul.
Eu am o Vectra C OPC line din 2008 fabricatie si 2009 inmatriculare cu aproape 120000 km reali. Motorul este un z18xer ,140 cp despre care inainte de achizitionare am facut cercetari la un prieten care lucreaza la o reprezentanta Opel. Din experienta lui motorul este foarte fiabil daca ii faci mentenanta corespunzator omul a vazut si motoare din acestea si cu 450000 km. Pana acum eu sunt multumit de motor trage bine daca il duci in plaja de turati necesara lucru normal la un benzinar si daca mergi la consum, imi consuma cu 1 litru mai putin medie fata de un 1,6 ti-vct ce am avut inainte pe un Focus din 2010. Parerea mea ca mai mult nu ai nevoie daca faci sub 15000 de km pe am ca mine. Mentenanta nu mi se pare scumpa cam la fel cat dadeam si la Focus, acum depinde cu ce compari, parerea mea este ca este rezonabila. Parerea mea ca mai mult nu ai nevoie daca faci sub 15000 de km pe am ca mine. Ca si dotari nu am navigatia dar nici nu am nevoie exista waze ,google maps pe telefon.Scaunele incalzite sunt ok, Farurile sau matuit putin dar masina are o varsta, sa rezolvat cu o polishare si o folie protectoare costuri minore. In rest farurile sunt cu xenon si lumineaza foarte bine. Senzori de parcare isi fac treaba bine. Sunetul este Ok in boxe chit ca radio-ul intradevar nu prinde bine posturile este mai slabut dar eu in general folosesc Mp3-ul. Vopseaua pe masina este originala cu zgarieturile specifice unei masini din 2008 dar in rest putine locuri de dimensiuni mici unde lacul a crapat, parerea mea este ca este foarte ok pentru varsta masini. Foarte bine insonorizata abia pe la 120-130 se aude motorul in habitaclu in rest doar zgomotul de la cauciucuri. Suspensia foarte confortabila. Per total am o parere buna despre masina, este o masina confortabila cu fix dotarile de care am eu nevoie cel putin modelul care il am eu. Am uitat sa mentionez ca masina am cumparato si cu instalatie GPL montata cu 100 de lei pe GPL fac cam 450 km din care 60% urban si 40% extraurban. Nu am fost fac GPL pana la masina asta dar acum devin unul.
- Trofin Eugen
- *
- 1 mesaje
- din 10 Nov 2018
- Vectra 2006 28znet
- Bucuresti
Trofin Eugen
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2006 28znet
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Nov 2018
- Mesaj Privat
- romeo77
- **
- 107 mesaje
- din 15 Dec 2018
- Vectra 2005 Y19DTH
- Maramures
romeo77
- Mesaje scrise: 107
- Locatie: Maramures
- Masina: Vectra 2005 Y19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Dec 2018
- Mesaj Privat
salutare la toti - posesorii de opel,
dupa ceva cautari si datorita unor imprejurari am intrat in posesia unui vectra C, 1,9 cdti, 150 hp din iulie 2005, doar de cateva zile. recunosc ca am luat masina datorita motorului si dupa ce am platit 25 "lei" (a se citi euro - asa imi place sa le zic). am platit suma asta ca sa aflu informatii despre ea pe site-ul autodna. vanzatorul (un garaj) - nu a putut sa imi dea nici macar o factura de intretinere de la nici un fost proprietar pe care i-a avut masina. asa am descoperit ca a fost atinsa in partea dreapta fata. dar numai bara din fata e schimbata - vopsita; in rest aripile, capota si usile sunt aceeasi nuanta. am ezitat putin dar am luat-o. pret destul de decent. masina a stat nemiscata multe luni si toata "scartaie". dar de motor nu ma planag. in schimb cred ca tot ce tine de bucsi, rotule si alte chestii de genu asta trebuie schimbate. cred ca si cureaua de distributie.
parti bune - ce am reusit sa observ la ea - deocamdata - e consumul, forta motorului, confortul, stabilitatea.
abia astept sa rulez pe autostrada la drumuri mai lungi. acum astept sa vad cat de fiabil e motorul. fac in fiecare zi naveta - 75 - 80 km si am luat-o ca sa schimb fosta masina ( un clio de 1,5 dci, 65hp). diferenta e uriasa intre ele.
parti negative inca nu am de ce sa ma plang. ca scartaie si ca trebuie sa investesc in ea putin, nu ma sperie daca stiu ca e o masina care nu te lasa la greu. la ce ar trebui sa ma astept in viitor de la ea ?
am uitat sa mentionez ca e versiunea cosmo. piele, navigatie, si alte chestii. am o intrebare sau nelamurire: cd-ul citeste si format mp3 ?
multumesc
dupa ceva cautari si datorita unor imprejurari am intrat in posesia unui vectra C, 1,9 cdti, 150 hp din iulie 2005, doar de cateva zile. recunosc ca am luat masina datorita motorului si dupa ce am platit 25 "lei" (a se citi euro - asa imi place sa le zic). am platit suma asta ca sa aflu informatii despre ea pe site-ul autodna. vanzatorul (un garaj) - nu a putut sa imi dea nici macar o factura de intretinere de la nici un fost proprietar pe care i-a avut masina. asa am descoperit ca a fost atinsa in partea dreapta fata. dar numai bara din fata e schimbata - vopsita; in rest aripile, capota si usile sunt aceeasi nuanta. am ezitat putin dar am luat-o. pret destul de decent. masina a stat nemiscata multe luni si toata "scartaie". dar de motor nu ma planag. in schimb cred ca tot ce tine de bucsi, rotule si alte chestii de genu asta trebuie schimbate. cred ca si cureaua de distributie.
parti bune - ce am reusit sa observ la ea - deocamdata - e consumul, forta motorului, confortul, stabilitatea.
abia astept sa rulez pe autostrada la drumuri mai lungi. acum astept sa vad cat de fiabil e motorul. fac in fiecare zi naveta - 75 - 80 km si am luat-o ca sa schimb fosta masina ( un clio de 1,5 dci, 65hp). diferenta e uriasa intre ele.
parti negative inca nu am de ce sa ma plang. ca scartaie si ca trebuie sa investesc in ea putin, nu ma sperie daca stiu ca e o masina care nu te lasa la greu. la ce ar trebui sa ma astept in viitor de la ea ?
am uitat sa mentionez ca e versiunea cosmo. piele, navigatie, si alte chestii. am o intrebare sau nelamurire: cd-ul citeste si format mp3 ?
multumesc
- dr_tzyghe
- **
- 408 mesaje
- din 21 Sep 2014
- Vectra 2005 Z19DTH
- Bucuresti
dr_tzyghe
- Mesaje scrise: 408
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Sep 2014
- Mesaj Privat
Depinde se cd ai...sa ne spui ce scrie pe fata player.ului.
Cat de masina...poate ai noroc cu ea...dacã nu, o sa iti para rau dupa clio la cati bani O sa mãnânce Vectra.
Intr.adevar, alt confort, alta putere, alta ținutã de drum...dar si injectoare, volanta, ambreiaj, turbina, galerie admisie, alternativ care se duc relativ des la Vectra.
Cat de masina...poate ai noroc cu ea...dacã nu, o sa iti para rau dupa clio la cati bani O sa mãnânce Vectra.
Intr.adevar, alt confort, alta putere, alta ținutã de drum...dar si injectoare, volanta, ambreiaj, turbina, galerie admisie, alternativ care se duc relativ des la Vectra.
- jgyprime
- *******
- 9,953 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,953
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
- romeo77
- **
- 107 mesaje
- din 15 Dec 2018
- Vectra 2005 Y19DTH
- Maramures
romeo77
- Mesaje scrise: 107
- Locatie: Maramures
- Masina: Vectra 2005 Y19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Dec 2018
- Mesaj Privat
CD70 navi.
Da. Sunt de acord cu ce spui. Nici nu am 2 ani decand am cumparat Clio-il si am facut peste 40 de mii de km. Am schimbat la el in acest timp turbo, egr, kit-ul de ambreiaj, cutia de viteze, distributie, placuta de frana, un rulment pe spate. Cred ca peste 2000 eur. Si s-au dus segmentii si ceva garnitura de imi baga gaze inauntru. Deci nu o sa il regret😀.
Cu timpul, am sa il pun la punct si pe asta si o sa stiu ca am o masina buna si comfortabila.
Da. Sunt de acord cu ce spui. Nici nu am 2 ani decand am cumparat Clio-il si am facut peste 40 de mii de km. Am schimbat la el in acest timp turbo, egr, kit-ul de ambreiaj, cutia de viteze, distributie, placuta de frana, un rulment pe spate. Cred ca peste 2000 eur. Si s-au dus segmentii si ceva garnitura de imi baga gaze inauntru. Deci nu o sa il regret😀.
Cu timpul, am sa il pun la punct si pe asta si o sa stiu ca am o masina buna si comfortabila.
FArteni
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Dec 2018
- Mesaj Privat
LWalner
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2019
- Mesaj Privat
andreik30
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Sibiu
- Masina: Vectra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Mai 2018
- Mesaj Privat
- cristi visan
- *
- 2 mesaje
- din 30 Jan 2016
- Rekord 1965 17s0037984
- Bucuresti
cristi visan
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Rekord 1965 17s0037984
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jan 2016
- Mesaj Privat
ORaducanu
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Brasov
- Masina: Vectra 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jan 2020
- Mesaj Privat
Buna ziua. Detin vectra c 1.8 2004. Masina achizitionata la 152.000 km/in 2015 /Olanda. In romania am facut 75. 000km. In 5 ani am schimbat bobina inductie, alternator, 2 arcuri, senzor turatie, o parte din evacuare, Becuri halogen (fara numar). La 200.000 a picat ac - ul /Inca nu l-am reparat, am o problema la clapeta de acceleratie (nu tot timpul). Cu toate astea, sunt foarte multumim. Chiar daca am avut probleme cu anumite componente, nu am ramas in drum, nici macar o data. Fiind motor aspirat si cutie manuala, este o plãcere la condus (pentru gusturile mele). Motorul trage foarte bine, daca am ocazia merg pana la160- 170, ajunge foarte usor la aceasta viteaza si inca mai poate, nu fortez ca totusi are 16 ani. De curand, am trecut de la uleiul GM 5w30 la 5w40 Castrol magnatec C3, am observat un consumbenzina mai redus de la 9 la 8.5/8.6, consum de ulei aproximativ 1l la 10.000 km (decent). Consumul este chiar OK pentru o masina mare, nu merg la consum. Nu stiu cum sunt cutiile in 6 rapoarte dar aceasta in 5 este foarte reusita (exceptie la viteze foarte mari unde s-ar impune a 6 dar doar pentru consum). Un mare minus lipsa Esp. Vectra c este o masina solida, multa tabla si plastic tare la exterior. Am derapat in sant, am lovit lateralul intr-un copac si am indoit rau radiatorul (de 2 ani), cu toate astea masina nu are nimic, nu pierde pic de lichid. Nu vreau sa laud vectra dar ma raportez la ce am experimentat si in cazul meu sunt foarte multumit ca nu m-a lasat in drum niciodata. Recomand doritorilor, masinile aspirate si cutie manuala (sa nu zic ca sunt mai fiabile dar cu siguranta mult mai simple si mai putine componente de inlocuit ). Recomand sh - uri vectra c, honda accord, mazda 3 /6..... Pentru o masina noua, mazda3, 2 litri benzina si cuie manuala.
Am uitat, cel mai mare plus.... Este o masina foarte foarte mare si incapatoare, daca lasi banchete spate (se la sa orizontal, nu ramane oblic) , pot incarca obiecte de pana la 2 m si 15 cm fara sa trag scaunul soferului.
Am uitat, cel mai mare plus.... Este o masina foarte foarte mare si incapatoare, daca lasi banchete spate (se la sa orizontal, nu ramane oblic) , pot incarca obiecte de pana la 2 m si 15 cm fara sa trag scaunul soferului.
motorica
- Mesaje scrise: 33
- Locatie: Braila
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mar 2020
- Mesaj Privat
Parerea mea despre Vectra C...o detin de un an, e prefaceliftul GTS din 2005, motor 1.9 cdti de 120 cai, 6 trepte. Am luat-o second hand la 173mii km reali, ii cunosc istoricul, nu a fost adusa de afara, a fost luata in leasing de un Consiliu Judetean, ii sunt si mecanicul ei si pot sa spun cu mana pe inima, cu riscul de a-mi atrage antipatii si controverse, mi se pare una din cele mai proaste masini, mai ales pe parte mecanica. Cel putin din toata gama de masini pe care le-am detinut, asta este una din cele mai defectuoase masini si cu o intretinere destul de scumpicica. E masina pe care nu prea ai baza sa pleci la drum lung, ca nu se stie ce-ti mai pica la ea. Intr-adevar, pe partea de tabla si spatiu e mai mult decat ok, dar pe mecanica, electrica, intretinere...e praf. Partea electrica are de suferit din cauza proastei insonorizari cand pe timpul rece stergi condensul din habitaclu cu carpa. De mecanica...nu mai vorbesc. Si o sa enumar cam ce am facut eu timp de un an la masina asta. Puntea spate schimbata complet, cu toate bratele ale caror suruburi au trebuit sa le tai cu flexul, ca nu se desfacea nimic. Apoi, bineinteles geometrie. Dupa asta, stai ca s-a blocat un etrier pe spate, bineinteles altul, ca doar cu kit reparatie nu scapi de "infranare". Placutele si discurile sunt consumabile, astea nu se pun. Ok, apoi partea fata: hai cu amortizoare, hai si cu flanse/rulmenti. Hai iar cu flanse si rulmenti ca se pare ca Vectrei mele nu i-au placut aftermarket-urile, a vrut ceva mai scump. Hai si cu bieletele antiruliu. Iau aftermarket si iar Vectra mea..."nu, nu, originale, nu de-astea de saracie". Si...i-am pus ce "a vrut" si am reusit in final sa o aduc la nivel de "nu bate, nu troncane", ca pana atunci...visam noaptea cosmaruri, ca nu mai stiam ce sa-i mai schimb ca sa nu mai aud trosniturile la denivelari. Apoi hai cu kit de distributie, curele, uleiuri, filtre, dupa care...EGR-ul pe care nu l-a mai vrut pe cel curatat, a vrut nou. Hai si cu nou...am zis, hai ca am scapat. Da, da...hai ca mai trebuie si un senzor MAP, da nu de-ala de 76 lei, a vrut de-ala de 250 lei de la Bosch, ca pe ala de 76 lei mi l-a "scuipat" pe langa galeria de admisie. Si tot asa, iar acum, mai nou, iar sunete de prin compartimentul motor carora nu mai stiu sa le dau de cap. Ca sa nu spun ca de-acum ma astept la vestita investitie in volanta mult dorita.
Concluzie: o masina perversa care in aparenta te face sa te bucuri ca cu 2000 euro iti iei o masina mare, economica la combustibil si cu un confort (optiuni) la un nivel bun, dar in realitate ajungi sa-ti plangi banii dati pe ea, dar mai ales banii bagati incontinuu in ea pe care nu mai ai cum sa-i recuperezi si asta te determina sa duci cosmarul mai departe. Asta este parerea mea
P.S. Am un coleg la munca cu o Insignia...vaaai, cand ne intalnim la o tigara si ne povestim ce-am mai patit cu troacele astea, uneori ma simt norocos ca am Vectra
Concluzie: o masina perversa care in aparenta te face sa te bucuri ca cu 2000 euro iti iei o masina mare, economica la combustibil si cu un confort (optiuni) la un nivel bun, dar in realitate ajungi sa-ti plangi banii dati pe ea, dar mai ales banii bagati incontinuu in ea pe care nu mai ai cum sa-i recuperezi si asta te determina sa duci cosmarul mai departe. Asta este parerea mea
P.S. Am un coleg la munca cu o Insignia...vaaai, cand ne intalnim la o tigara si ne povestim ce-am mai patit cu troacele astea, uneori ma simt norocos ca am Vectra
- jgyprime
- *******
- 9,953 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,953
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
eu am vectra c berlina cu aceeasi motorizare, nascuta in septembrie 2004 (deci cu ~1 an mai veche).
am cumparat-o acum 10 ani si ceva cu aproape cu dublul km spusi de tine si careia nu i-am cunoscut deloc istoricul in momentul cumpararii.
masina e luata de la un necunoscut din romania, fusese adusa de samsari din olanda unde a fost masina de inchiriat si a plecat cu multi km de acolo (am gasit firma care a avut-o primii 4 ani si mi-au trimis o poza in care se vad km la care s-a facut ultima revizie), dati inapoi multi km (la mine a ajuns cu mai putin de 110.000 in bord), am aflat la diagnoza cati km are in ECU, in realitate poate chiar mai multi.
nu am avut mari probleme cu ea in peste 80.000 de km mersi de mine, si drumuri lungi, si drumuri scurte, si pe autostrada, si pe drumuri de pamant, si goala, si cu 600 kg incarcatura (portbagaj + bancheta spate full) + remorca (da, am carlig) plina si ea...
am schimbat urmatoarele in 10 ani:
- ambreiaj (am cumparat-o cu volanta dusa, am schimbat tot ambreiajul, inclusiv suruburi)
- bujii incandescente (erau 2 stricate si eu le-am schimbat pe toate, asa am vrut eu)
- consumabilele (2 baterii, distributie, filtre, becuri, etc)
- termostat (blocat inchis)
- alternatorul (reconditionat),
- bucsaraie (am pus si ieftine si scumpe, nu am pus nimic pe original, pe spate nu am schimbat nici macar o bucsa).
- arcurile le-am schimbat acum vreun an din cauza ca am mers pe diverse drumuri romanesti si s-au rupt unul cate unul. cu ocazia asta am schimbat si flansele + rulmentii de pe fata
- mi-a pocnit furtunul de tur de motorina acum vreo 4-5 ani (l-am inadit cu un furtun la metru si coliere, merge fara probleme de atunci)
- am mai schimbat niste furtunele mici care au crapat (la mai mult de 10 ani e normal sa crape).
acum 2 saptamani am faucut ITP-ul, s-au luat doar de un bec de frana, intr-adevar ars dar masina s-a prins ca e ars si l-a aprins pe cel de alaturi si doar m-au atentionat sa-l schimb
pe partea electrica nu am avut nici o problema (exceptand alternatorul si becuri cu filamentul scuturat de bune ce sunt).
pe parte de caroserie nu are gram de rugina (exceptand un mic punct unde m-a lovit cineva si a pocnit vopseaua, a intrat apa acolo si a ruginit)
repet, masina mea are acum peste 350.000 de km (de care stiu eu, in realitate nu cred ca mai stiu nici samsarii care au adus-o de afara).
parerea mea e ca ai luat o masina in care si-au bagat multi picioarele si au condus-o care mai de care mai aiurea si nu au avut grija deloc de ea.
am cumparat-o acum 10 ani si ceva cu aproape cu dublul km spusi de tine si careia nu i-am cunoscut deloc istoricul in momentul cumpararii.
masina e luata de la un necunoscut din romania, fusese adusa de samsari din olanda unde a fost masina de inchiriat si a plecat cu multi km de acolo (am gasit firma care a avut-o primii 4 ani si mi-au trimis o poza in care se vad km la care s-a facut ultima revizie), dati inapoi multi km (la mine a ajuns cu mai putin de 110.000 in bord), am aflat la diagnoza cati km are in ECU, in realitate poate chiar mai multi.
nu am avut mari probleme cu ea in peste 80.000 de km mersi de mine, si drumuri lungi, si drumuri scurte, si pe autostrada, si pe drumuri de pamant, si goala, si cu 600 kg incarcatura (portbagaj + bancheta spate full) + remorca (da, am carlig) plina si ea...
am schimbat urmatoarele in 10 ani:
- ambreiaj (am cumparat-o cu volanta dusa, am schimbat tot ambreiajul, inclusiv suruburi)
- bujii incandescente (erau 2 stricate si eu le-am schimbat pe toate, asa am vrut eu)
- consumabilele (2 baterii, distributie, filtre, becuri, etc)
- termostat (blocat inchis)
- alternatorul (reconditionat),
- bucsaraie (am pus si ieftine si scumpe, nu am pus nimic pe original, pe spate nu am schimbat nici macar o bucsa).
- arcurile le-am schimbat acum vreun an din cauza ca am mers pe diverse drumuri romanesti si s-au rupt unul cate unul. cu ocazia asta am schimbat si flansele + rulmentii de pe fata
- mi-a pocnit furtunul de tur de motorina acum vreo 4-5 ani (l-am inadit cu un furtun la metru si coliere, merge fara probleme de atunci)
- am mai schimbat niste furtunele mici care au crapat (la mai mult de 10 ani e normal sa crape).
acum 2 saptamani am faucut ITP-ul, s-au luat doar de un bec de frana, intr-adevar ars dar masina s-a prins ca e ars si l-a aprins pe cel de alaturi si doar m-au atentionat sa-l schimb
pe partea electrica nu am avut nici o problema (exceptand alternatorul si becuri cu filamentul scuturat de bune ce sunt).
pe parte de caroserie nu are gram de rugina (exceptand un mic punct unde m-a lovit cineva si a pocnit vopseaua, a intrat apa acolo si a ruginit)
repet, masina mea are acum peste 350.000 de km (de care stiu eu, in realitate nu cred ca mai stiu nici samsarii care au adus-o de afara).
parerea mea e ca ai luat o masina in care si-au bagat multi picioarele si au condus-o care mai de care mai aiurea si nu au avut grija deloc de ea.
- ToX
- ****
- 1,291 mesaje
- din 17 Mai 2004
- Astra OPC 2013 A20NFT
- Bucuresti
ToX
- Mesaje scrise: 1,291
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2004
- Mesaj Privat
eu pe langa Astra J OPC pe care am luat-o in noiembrie 2020 inca am Vectra C z19dt, cu soft la 150cp facut acum 10 ani... O am din 2009, luata de la 93000km , acum are 214000km.
am cam schimbat ce a schimbat si colegul jgyprime:
- volanta + kit ambreiaj (o singura data prin 2012)
- alternator
- distributie (consumabil)
- bujiile incadescente pt ca erau originale din 2005, dar doar UNA era stricata.
- diferiti senzori care nu erau stricati dar am facut mentenanta preventiva.
- clapeta de acceleratie (clasica problema)
- injectoarele reconditionate pe la 150000km
- electromotor reconditionat (e original GM)
cu motorul nu am avut si nu am _NICI_ vreo problema, dar de cand o am uleiul a fost mereu schimbat la maxim 10000 km si am pus doar mobil1 esp formula pt DPF.
dpf-ul inca se regenereaza rar, nu e infundat sau ceva, nu am erori pe el.
asta vara a primit toata articulatia fata/spate, unde am gasit bucsi si brate am schimbat cu totul nou. acum vreo 4 ani i-am pus discuri de frana noi , si 2 etriere noi pe spate (vezi mai jos motivul) cat si furtune de frana noi.
2 amortizoare spate schimbate (intr-adevar, am avut coilovers KW de prin 2013, dar cat sa tina?)
acum 2 zile a primit si 2 becuri Osram CBI D2S, pt ca aveam niste chinezarii si nu vedeam nimic pe drum. Acum parca e alta masina.
Ce mai am acum si nu e urgent:
- flansele amortizoare fata (bate aia pe dreapta)
- "retrofit" la suspensia stock, adica 4 arcuri de cumparat + 2 amortizoare fata, dar masina a mers din 2013 cu jante pe 18" si suspensie sport reglabila pe drumurile patriei.
- tampoanele de la motor (astea-s originale, nu am umblat la ele niciodata).
- fluiera turbina un pic, dar m-am uitat pe furtunul de admisie, nu e pic de ulei acolo, si masina trage de rupe.
- termostatul blocat pe semi deschis (nu urca temperatura mai mult de 78-80 de grade pe frigurile astea)
exceptand faptul ca estetic arata cam nasol (am fost plecat din tara si masina a cam stat 4 ani, plimbata foarte putin) si s-a matuit vopseaua pe plafon destul de rau (i-am pus folie), si putin pe montantii spate de langa haion, tehnic masina e tanc.
ce pot sa spun, e ca, daca mai bag 5000 de lei in vopsit total si un pic de tinichigerie (lufturi la capota,aripi, am avut un accident minor dar baietii le-au instalat romaneste), cred ca mai tin masina asta pana devine clasica sau interzic astia diesel-ul.
rugina nu am nicaieri, toate sistemele pe ea functioneaza in parametri, xenon, afl, spalator de far, senzori de parcare, senzori de presiune in roti, etc.
am facut cu ea Bucuresti-Praga de 2 ori, si nu m-a lasat in drum.
la calitatea pieselor, nu am luat niciodata GM (poate distributia odata, ultima data asta vara i-am pus Continental) dar nici cele mai ieftine piese, m-am uitat mereu la ceva raport calitate/pret bun, la unele chestii Febi sau Metzger, la altele Meyle, etc.
lumea vorbeste de rau de Opel, dar nimeni nu pune piese relativ calitative si nu face mentenanta preventiva, pt ca in fond e o masina ieftina. Dar daca luai un bmw sau audi, stiai din "start" ca e brand premium si te apucai sa pui chestii scumpe pe ea.
eu personal cred ca am dublat valoarea masinii de vreo 3 ori pana acum, dar la pretul la care as putea sa o vand , si daca mai pun peste 2-3000 de euro tot nu am ce sa-mi iau sa o egaleze la confort, consum si spatiu si sa fie si mai noua (>2015)
am cam schimbat ce a schimbat si colegul jgyprime:
- volanta + kit ambreiaj (o singura data prin 2012)
- alternator
- distributie (consumabil)
- bujiile incadescente pt ca erau originale din 2005, dar doar UNA era stricata.
- diferiti senzori care nu erau stricati dar am facut mentenanta preventiva.
- clapeta de acceleratie (clasica problema)
- injectoarele reconditionate pe la 150000km
- electromotor reconditionat (e original GM)
cu motorul nu am avut si nu am _NICI_ vreo problema, dar de cand o am uleiul a fost mereu schimbat la maxim 10000 km si am pus doar mobil1 esp formula pt DPF.
dpf-ul inca se regenereaza rar, nu e infundat sau ceva, nu am erori pe el.
asta vara a primit toata articulatia fata/spate, unde am gasit bucsi si brate am schimbat cu totul nou. acum vreo 4 ani i-am pus discuri de frana noi , si 2 etriere noi pe spate (vezi mai jos motivul) cat si furtune de frana noi.
2 amortizoare spate schimbate (intr-adevar, am avut coilovers KW de prin 2013, dar cat sa tina?)
acum 2 zile a primit si 2 becuri Osram CBI D2S, pt ca aveam niste chinezarii si nu vedeam nimic pe drum. Acum parca e alta masina.
Ce mai am acum si nu e urgent:
- flansele amortizoare fata (bate aia pe dreapta)
- "retrofit" la suspensia stock, adica 4 arcuri de cumparat + 2 amortizoare fata, dar masina a mers din 2013 cu jante pe 18" si suspensie sport reglabila pe drumurile patriei.
- tampoanele de la motor (astea-s originale, nu am umblat la ele niciodata).
- fluiera turbina un pic, dar m-am uitat pe furtunul de admisie, nu e pic de ulei acolo, si masina trage de rupe.
- termostatul blocat pe semi deschis (nu urca temperatura mai mult de 78-80 de grade pe frigurile astea)
exceptand faptul ca estetic arata cam nasol (am fost plecat din tara si masina a cam stat 4 ani, plimbata foarte putin) si s-a matuit vopseaua pe plafon destul de rau (i-am pus folie), si putin pe montantii spate de langa haion, tehnic masina e tanc.
ce pot sa spun, e ca, daca mai bag 5000 de lei in vopsit total si un pic de tinichigerie (lufturi la capota,aripi, am avut un accident minor dar baietii le-au instalat romaneste), cred ca mai tin masina asta pana devine clasica sau interzic astia diesel-ul.
rugina nu am nicaieri, toate sistemele pe ea functioneaza in parametri, xenon, afl, spalator de far, senzori de parcare, senzori de presiune in roti, etc.
am facut cu ea Bucuresti-Praga de 2 ori, si nu m-a lasat in drum.
la calitatea pieselor, nu am luat niciodata GM (poate distributia odata, ultima data asta vara i-am pus Continental) dar nici cele mai ieftine piese, m-am uitat mereu la ceva raport calitate/pret bun, la unele chestii Febi sau Metzger, la altele Meyle, etc.
lumea vorbeste de rau de Opel, dar nimeni nu pune piese relativ calitative si nu face mentenanta preventiva, pt ca in fond e o masina ieftina. Dar daca luai un bmw sau audi, stiai din "start" ca e brand premium si te apucai sa pui chestii scumpe pe ea.
eu personal cred ca am dublat valoarea masinii de vreo 3 ori pana acum, dar la pretul la care as putea sa o vand , si daca mai pun peste 2-3000 de euro tot nu am ce sa-mi iau sa o egaleze la confort, consum si spatiu si sa fie si mai noua (>2015)
- irimicalexandru
- *
- 5 mesaje
- din 12 Feb 2017
- Vectra 2005
- Franta
irimicalexandru
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Franta
- Masina: Vectra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Feb 2017
- Mesaj Privat
Buna seara am si eu un opel vectra c 151 cai din 2005. Pot sa spun ca merge foarte bine avind in vedere ca am luato la 280 de mii si acum am 340 de mii si nu am avut mari probleme la ea. Consumabile si acum am schimbat suspensia toata pe fata si pe spate. Nu troncane nu boncane are un demaraj foarte bun atita ca mai apar cite odata erori pe calculator si se aprind becuri la bord aiurea. Bine inteles ca a fost rulata cel mai mult in franta si am ajuns si in romania cu ea. Acum oi vedea cum se comporta. Orcum motoru si tablaria sunt bune bune nici nu zici ca are 340 de mii. Eu zic ca conteaza si calitatea pieselor si intradevar in franta sint scumpe dar sunt f bune.
Lapi
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Arad
- Masina: Signum 2005 Z19DT 120
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Feb 2016
- Mesaj Privat
Salutare tuturor, am un Opel Signum Elegance 1.9 120 cai din 2005 cumpãratã din Austria de la licitație ( cu ajutorul unui dealer auto) având 186500 km in 2019 acum are 243000 km . Pot spune cã este relativ ieftin de întreținut fiind mașinã de navetã plãcutã la condus și mai ales confortabila pentru pasageri. Piesele care mi-au dat bãtãi de cap fiind pivoții fata ( bascula) care m-au ținut 15000 km primul set cã am luat no name și bujiile incandescente care au o poziție faina 😭😭😭 de lucru .La întreținere 25 lei filtru ulei , 55 filtru motorina, 180 ulei motul dexos 2 5 l care le fac la aprox 10000 km. Consumul bun având în vedere cã turația motorului se tine la 2000 /2500. Drumuri bune sã aveți parte și fãrã bãtãi de cap .
- deleted-141538
- *
- 31 mesaje
- din 29 Mai 2020
deleted-141538
- Mesaje scrise: 31
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mai 2020
- Mesaj Privat
Am Vectra C 1.8 16v (bezina ) din2002 si sunt super multumit ! Cumparata acum 2 ani din Germania , am schimbat imediat distributia uleiul si toate cele si nu am avut probleme ! Am pus imedia instalatie GPL si pot sa spun ca daca ai grije de ea masina asta nu te lasa-n drum ! Bineinteles ca drumurile noastre mai inseamna si o schimare de bucse si alte consumabile , dar placerea de a o conduce este cea care justifica orice sacrificiu ! Conduc moderat ( cand si cand ma mai las pe acceleratie ) si pana acum nu ma pot plange de nimic ! SUPER MASINA pentru 1700 de Euro !