IArros
- Mesaje scrise: 16
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2019
- Mesaj Privat
- Edwin
- *******
- 5,989 mesaje
- din 27 Nov 2008
- Zafira 2006 z19dt
- Bistrita-Nasaud
Edwin
- Mesaje scrise: 5,989
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Zafira 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2008
- Mesaj Privat
- AndreiFanOpel
- ***
- 525 mesaje
- din 01 Mai 2015
- Zafira 2006 Z19DT
- Bihor
AndreiFanOpel
- Mesaje scrise: 525
- Locatie: Bihor
- Masina: Zafira 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2015
- Mesaj Privat
Prima data zic sa rezolvam electromotorul, apoi facem o diagnoza auto (sau un test pseudo-agrafa) sa vedem daca avem vreo problema electrica si daca aceasta problema ne ofera un cod de eroare astfel incat sa stim de unde putem incepe investigatia si cum putem solutiona problema.
Asteptam noi vesti pentru a te putea indruma mai departe spre ce sa faci.
Asteptam noi vesti pentru a te putea indruma mai departe spre ce sa faci.
IArros
- Mesaje scrise: 16
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2019
- Mesaj Privat
IArros
- Mesaje scrise: 16
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2019
- Mesaj Privat
Am uitat un amãnunt, cred eu, esențial... Ascultând de sfatul unei cunoºtinþe, am turnat vreo 4 litri de apã foarte caldã, pe motor cu scopul de a uºura pornirea. Nu a pornit, dar nici nu am mai încercat cu ajutorul unei alte beterii, prin intermediul "crocodilului", cablului.
A doua zi am încercat doar cu ajutorul altui acumlator, prin intermediul cablului. Nu a pornit.
Am cumpãrat baterie nouã..., nici mâcc...
Am chemat un mecanic, ºi am încercat sã o tragem. Eºec total. Ipoteza lui este axul din electromotor.
Azi am mai fost la un service, acolo punându-l în treapta a II ºi R, am împins maºina în fațã, apoi în spate. Au stabilit cã e blocat motorul. 🙁
Întrebarea mea este, oare nu am fãcut nimic nepotrivit cu apa caldã? Nu am defectat vreun senzor, sau ceva legat de electricitate ºi de aceea nu mai porneºte?😞😞😞
A doua zi am încercat doar cu ajutorul altui acumlator, prin intermediul cablului. Nu a pornit.
Am cumpãrat baterie nouã..., nici mâcc...
Am chemat un mecanic, ºi am încercat sã o tragem. Eºec total. Ipoteza lui este axul din electromotor.
Azi am mai fost la un service, acolo punându-l în treapta a II ºi R, am împins maºina în fațã, apoi în spate. Au stabilit cã e blocat motorul. 🙁
Întrebarea mea este, oare nu am fãcut nimic nepotrivit cu apa caldã? Nu am defectat vreun senzor, sau ceva legat de electricitate ºi de aceea nu mai porneºte?😞😞😞
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- AndreiFanOpel
- ***
- 525 mesaje
- din 01 Mai 2015
- Zafira 2006 Z19DT
- Bihor
AndreiFanOpel
- Mesaje scrise: 525
- Locatie: Bihor
- Masina: Zafira 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2015
- Mesaj Privat
Hai ca asta cu apa ii buna...
Ca sa verifici daca nu-i blocat motorul, iei o tubulara cu clichet mare pe surubul din centrul fuliei de la vibrochen si incearca sa-l invarti, daca totul este ok trebuie sa-l poti invarti relativ usor, evident masina sa fie scoasa din viteza..
Ultima modificare făcută de AndreiFanOpel la Joi 10 Jan, 2019 10:00 pm
Ca sa verifici daca nu-i blocat motorul, iei o tubulara cu clichet mare pe surubul din centrul fuliei de la vibrochen si incearca sa-l invarti, daca totul este ok trebuie sa-l poti invarti relativ usor, evident masina sa fie scoasa din viteza..
Ultima modificare făcută de AndreiFanOpel la Joi 10 Jan, 2019 10:00 pm
IArros
- Mesaje scrise: 16
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2019
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
IArros
- Mesaje scrise: 16
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2019
- Mesaj Privat
IArros
- Mesaje scrise: 16
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2019
- Mesaj Privat
IArros
- Mesaje scrise: 16
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2019
- Mesaj Privat
IArros
- Mesaje scrise: 16
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2019
- Mesaj Privat
IArros
- Mesaje scrise: 16
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2019
- Mesaj Privat
IArros
- Mesaje scrise: 16
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2019
- Mesaj Privat
IArros
- Mesaje scrise: 16
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2019
- Mesaj Privat
- AndreiFanOpel
- ***
- 525 mesaje
- din 01 Mai 2015
- Zafira 2006 Z19DT
- Bihor
AndreiFanOpel
- Mesaje scrise: 525
- Locatie: Bihor
- Masina: Zafira 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2015
- Mesaj Privat
IArros
- Mesaje scrise: 16
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2019
- Mesaj Privat
IArros
- Mesaje scrise: 16
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2019
- Mesaj Privat
- AndreiFanOpel
- ***
- 525 mesaje
- din 01 Mai 2015
- Zafira 2006 Z19DT
- Bihor
AndreiFanOpel
- Mesaje scrise: 525
- Locatie: Bihor
- Masina: Zafira 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2015
- Mesaj Privat
Pai da, mereu e mai usor sa schimbi tot motorul decat sa-l desfaci si sa-l refaci, este strict alegerea ta ce vei face cu el.
Parerea mea: desfacut, vazut care-i problema si cum se poate repara sau daca se poate repara, cat costa, facute niste cercetari sa vezi daca ai alta alternativa mai ieftina si cel putin la fel de buna sau mai buna ca reparatia actualului motor si abia apoi luata decizia finala daca merita sau nu reparat actualul motor.
Iei un motor second si risti sa fie mai rau sau mai bun decat al tau, poate fi cu km mai multi sau mai putini.
Parerea mea: desfacut, vazut care-i problema si cum se poate repara sau daca se poate repara, cat costa, facute niste cercetari sa vezi daca ai alta alternativa mai ieftina si cel putin la fel de buna sau mai buna ca reparatia actualului motor si abia apoi luata decizia finala daca merita sau nu reparat actualul motor.
Iei un motor second si risti sa fie mai rau sau mai bun decat al tau, poate fi cu km mai multi sau mai putini.