Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • alex_kapeller

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2008 Z 1.9 DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Simptome: Am facut o diagnoza si am aceste coduri de eroare ,daca stie cineva va rog frumos sa ma ajutati va multumesc anticipat. Am uitat sa precizez ca mi se aprinde in bord masinuta cu cheita dar la pornirea motorului se stinge

Cod(uri) eroare: c0800-03, b3883-04, b1000-00
----
Model: Vectra
An fabricatie: 2008
Cod motor: Z 1.9 DTL
  • AndreiFanOpel

  • Mesaje scrise: 525
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Zafira 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2015

  • Mesaj Privat
C0800 - ar fi de la baterie, probabil e descarcata sau necesita schimbare fiind veche si obosita.

B3883 - schimba becurile de la numarul de inmatriculare din spate.

B1000 - ar fi o eroare legata de airbag.

Eu recomand asa: schimbarea bateriei in prealabil, stergerea erorilor si dupa vazut daca mai apare vreo eroare. Daca nu esti sigur ca bateria e buna sau nu mergi la un centru de baterii auto si roaga-i pe baietii de acolo s-o verifice si vezi ce-ti recomanda ei.
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,492
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
O sa ma refer la ultima eroare deoarece e mai "sensibila"...
DTC B1000 00: Electronic Control Unit
DTC B1000 08: Electronic Control Unit Performance - Signal Invalid
DTC B1000 0F: Electronic Control Unit Signal Erratic
DTC B1000 12: Electronic Control Unit Low Input
DTC B1000 2B: Electronic Control Unit Missing Reference
DTC B1000 34: Electronic Control Unit RAM Malfunction
DTC B1000 35: Electronic Control Unit ROM Malfunction
DTC B1000 36: Electronic Control Unit EEPROM Performance/Malfunction
DTC B1000 37: Electronic Control Unit Software Malfunction
DTC B1000 38: Electronic Control Unit Supervision Software Malfunction
DTC B1000 39: Electronic Control Unit Internal Malfunction
DTC B1000 43: Electronic Control Unit EEPROM Incorrect Programming
DTC B1000 46: Electronic Control Unit Configuration Not Programmed
DTC B1000 4A: Electronic Control Unit Programming Checksum Error
DTC B1000 56: Electronic Control Unit Too Many Transitions
DTC B1000 73: Electronic Control Unit Parity Error
DTC B1000 F0: Electronic Control Unit
DTC B1000 F1: Electronic Control Unit
DTC B1000 F2: Electronic Control Unit
DTC B1000 F3: Electronic Control Unit
  • alex_kapeller

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2008 Z 1.9 DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Am mai fãcut un test cu motorul pornit la ralanti iar bateria pare sa fie okO sa schimb și becurile de la placuta de inmatriculare spate pt ca erau arse amândouã într-adevãr.
  • vtalex

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2004 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Oct 2013

  • Mesaj Privat
Salut alex_kapeller,

Ceea ce vezi tu la "Tensiune baterie" cu motorul pornit este de fapt tensiunea pe care alternatorul o produce si care functioneaza in parametri normali.
Bateria mai are si rol de tampon cat apare un consum mare instant ( ca de ex. ABS-ul, ESP-ul, servodirectia, cand dai flash-uri ) deoarece releul de incarcare de pe alternator este relativ incet in comparatie cu bateria care este deja conectata la intregul sistem de alimentare.
Bateria se poate verifica cu tester dedicat daca are probleme sau nu, dar parerea mea -> daca bateria este mai veche de 5-6 ani ar trebui schimbata.

Succes!
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR