- adi.jurubita
- OP
- 45 mesaje
- din 12 Mar 2014
- Insignia 2010 A20DTH
- Bucuresti
adi.jurubita
- Mesaje scrise: 45
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mar 2014
- Mesaj Privat
Salut, dupa montarea motorului am urmatorul cod de eroare P2564 (imagine atasata). Mecanicii zic ca este de la actuatorul turbo, dar dupa atatia bani bagati in masina, in demontat motor degeaba, remontat, facut injectoare, nu mai am incredere asa mare in a arunca cu banii in diferite piese.
Asa ca va intreb pe voi daca ati mai avut eroarea asta, in plus, daca este posibil ca ea sa fie cauzata de la furtunul de intercooler. Mentionez ca am SVS in bord, dar puterea nu este limitata.
Multumesc.
Model: Insignia
An fabricatie: 2010
Cod motor: A20DTH
Asa ca va intreb pe voi daca ati mai avut eroarea asta, in plus, daca este posibil ca ea sa fie cauzata de la furtunul de intercooler. Mentionez ca am SVS in bord, dar puterea nu este limitata.
Multumesc.
Model: Insignia
An fabricatie: 2010
Cod motor: A20DTH
big_electro61- Suspendat
- 4,492 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,492
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
P2564 - Coduri OBD pentru circuitul senzorului de poziție a poziției de control turbomotor
https://www.obd-codes.com/p2564
...deci e vorba de senzorul de pozitie...!
https://www.obd-codes.com/p2564
...deci e vorba de senzorul de pozitie...!
- adi.jurubita
- OP
- 45 mesaje
- din 12 Mar 2014
- Insignia 2010 A20DTH
- Bucuresti
adi.jurubita
- Mesaje scrise: 45
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mar 2014
- Mesaj Privat
big_electro61- Suspendat
- 4,492 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,492
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
"localizați senzorul TBCPS pe vehiculul dvs. particular. Acest senzor este gãsit de obicei înșurubat / înșurubat în carcasa turbocompresorului. Odatã localizat, inspectați vizual conectorul și cablajul. Cãutați rãzuire, frecare, fire goale, pete arse sau plastic topit. Trageți conectorul separat și verificați cu atenție bornele (piesele metalice) din interiorul conectorului"...! Nici nu citesti materialul care te interesa,de mai sus...(da clic pe adresa subliniata)!
- adi.jurubita
- OP
- 45 mesaje
- din 12 Mar 2014
- Insignia 2010 A20DTH
- Bucuresti
adi.jurubita
- Mesaje scrise: 45
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mar 2014
- Mesaj Privat
Ok, crede-ma ca am citit.Si da, a fost o greseala din partea mea ca m-am gandit la alt senzor ce nu are nicio legatura cu turbina. Dar, articolul zice de senzorul TBCPS, si, fara cunostinte majore in acest domeniu, nu am de unde sa-mi dau seama care e acest senzor. Pot doar sa presupun ca e senzorul din varful tijei actuatorului? Tocmai de aceea intrebam pe forum. Pe google am.mai gasit un senzor de supraalimentare dar nu cred ca are legatura.
Mersi
Mersi
- adi.jurubita
- OP
- 45 mesaje
- din 12 Mar 2014
- Insignia 2010 A20DTH
- Bucuresti
adi.jurubita
- Mesaje scrise: 45
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mar 2014
- Mesaj Privat