ury
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Neamt
- Masina: Frontera 1996 2.8TDI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Nov 2012
- Mesaj Privat
- Andrei_vl
- ***
- 753 mesaje
- din 27 Mar 2011
- Frontera 1995 23DTR
- Valcea
Andrei_vl
- Mesaje scrise: 753
- Locatie: Valcea
- Masina: Frontera 1995 23DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mar 2011
- Mesaj Privat
YO7GOQ
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Frontera 1995 23DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Oct 2011
- Mesaj Privat
- bogdan fronteristu'
- **
- 250 mesaje
- din 06 Oct 2011
- Frontera 1996
- Prahova
bogdan fronteristu'
- Mesaje scrise: 250
- Locatie: Prahova
- Masina: Frontera 1996
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Oct 2011
- Mesaj Privat
am citit tot topicul asta si nu am inteles totusi un lucru. sper sa nu ma injure lumea ca intreb.
am si eu celebra problema cu trosniturile in 4X4 cand da de greu.
din ce a zis Stelea la un moment dat , inteleg ca daca scoti arcul gros (acela care decupleaza) s-ar rezolva problema "romaneste" prin cuplare permanenta.
lucrul pe care nu-l inteleg e urmatorul: daca cuplez permanent MRL-ul automat(prin metoda romaneasca) se invarte cu planetara cu tot, dar asta nu inseamna ca masina merge in 4X4 permanent nu? adica, eu, la cata mecanica NU stiu ma gandesc logic ca, cuplarea dintre planetara si grup (cred) se face din manetuta mica de la bord. asadar mie o sa mi se invarta planetarele cu mrl-uri cu tot dar fara a cupla in grup decat daca dau eu din maneta.
daca ce zic eu e corect (astept confirmari/infirmari), atunci cam care ar fi impactul invartirii continue a rotilor din fata asupra planetarelor? s-ar termina foarte repede ca nu-s proiectate sa se invarta non-stop sau ar tine cam la fel ca la celelalte masini care au tractiune fata si li se invart planetarele continuu?
am si eu celebra problema cu trosniturile in 4X4 cand da de greu.
din ce a zis Stelea la un moment dat , inteleg ca daca scoti arcul gros (acela care decupleaza) s-ar rezolva problema "romaneste" prin cuplare permanenta.
lucrul pe care nu-l inteleg e urmatorul: daca cuplez permanent MRL-ul automat(prin metoda romaneasca) se invarte cu planetara cu tot, dar asta nu inseamna ca masina merge in 4X4 permanent nu? adica, eu, la cata mecanica NU stiu ma gandesc logic ca, cuplarea dintre planetara si grup (cred) se face din manetuta mica de la bord. asadar mie o sa mi se invarta planetarele cu mrl-uri cu tot dar fara a cupla in grup decat daca dau eu din maneta.
daca ce zic eu e corect (astept confirmari/infirmari), atunci cam care ar fi impactul invartirii continue a rotilor din fata asupra planetarelor? s-ar termina foarte repede ca nu-s proiectate sa se invarta non-stop sau ar tine cam la fel ca la celelalte masini care au tractiune fata si li se invart planetarele continuu?
- stelea
- ****
- 1,721 mesaje
- din 19 Nov 2006
- Frontera 1996
- Dambovita
stelea
- Mesaje scrise: 1,721
- Locatie: Dambovita
- Masina: Frontera 1996
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Nov 2006
- Mesaj Privat
- kriu
- ***
- 537 mesaje
- din 19 Oct 2007
- Omega 2003 y22dth
- Dolj
kriu
- Mesaje scrise: 537
- Locatie: Dolj
- Masina: Omega 2003 y22dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2007
- Mesaj Privat
finul meu, doru (coleg si de forum) a mers cu mrl-urile sudate aproape 2 ani.
planetarele au rezistat bine, dar s-au rupt burdufele ( merg la fix de cielo), se vira putin mai greu, si, cel mai important, consumul creste putin, pentru ca se invart continuu planetarele, grupul fata, cardanul fata, si o parte din cutia de transfer...
cred ca cel mai indicat ar fi sa-ti iei niste mrl-uri manuale, chiar daca sunt mai "incomode"
planetarele au rezistat bine, dar s-au rupt burdufele ( merg la fix de cielo), se vira putin mai greu, si, cel mai important, consumul creste putin, pentru ca se invart continuu planetarele, grupul fata, cardanul fata, si o parte din cutia de transfer...
cred ca cel mai indicat ar fi sa-ti iei niste mrl-uri manuale, chiar daca sunt mai "incomode"
- SUPERDRAGOS
- ****
- 2,664 mesaje
- din 24 Aug 2007
- Frontera 2001 3.O DI
- Bucuresti
SUPERDRAGOS
- Mesaje scrise: 2,664
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Frontera 2001 3.O DI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2007
- Mesaj Privat
lasati-le p-alea automate,ca sunt bune...
Daca tot am mai strans rulmentii fata un pic,am facut si cateva poze cu vestita "saiba de aro".Care de fapt nu e de Aro,ci de la nu stiu ce utilaj agricol
Era ca un soare,de jur imprejur,dar s-a rezolvat cu polizorul.La fel de bine cred ca puteau fi lasate si intregi,important e sa treca pe acolo lubrifiantul.Cele doua chestii din interior intra pe canalele respective,peste siguranta rulmentului,cum se vede in poza de mai jos
Daca se intampina probleme la bagarea sigurantei pe planetara,se insurubeaza un surub de 8 mai lung,si se trage de el.
Cam asta ar fi.Saiba in imagine are cam 1.3-1.5mm grosime.
Le am de 3 ani si nu au facut niciodata vreun "TZAK" sau ceva,chiar daca am mai strans rulmentii de 2-3 ori pana acum.
Daca tot am mai strans rulmentii fata un pic,am facut si cateva poze cu vestita "saiba de aro".Care de fapt nu e de Aro,ci de la nu stiu ce utilaj agricol
Era ca un soare,de jur imprejur,dar s-a rezolvat cu polizorul.La fel de bine cred ca puteau fi lasate si intregi,important e sa treca pe acolo lubrifiantul.Cele doua chestii din interior intra pe canalele respective,peste siguranta rulmentului,cum se vede in poza de mai jos
Daca se intampina probleme la bagarea sigurantei pe planetara,se insurubeaza un surub de 8 mai lung,si se trage de el.
Cam asta ar fi.Saiba in imagine are cam 1.3-1.5mm grosime.
Le am de 3 ani si nu au facut niciodata vreun "TZAK" sau ceva,chiar daca am mai strans rulmentii de 2-3 ori pana acum.
aurel82
- Mesaje scrise: 48
- Locatie: Iasi
- Masina: Frontera 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2013
- Mesaj Privat
DjWaren
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Cluj
- Masina: Frontera 1997 X20SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jun 2013
- Mesaj Privat
- bogdan fronteristu'
- **
- 250 mesaje
- din 06 Oct 2011
- Frontera 1996
- Prahova
bogdan fronteristu'
- Mesaje scrise: 250
- Locatie: Prahova
- Masina: Frontera 1996
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Oct 2011
- Mesaj Privat
Black1e
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Frontera 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2013
- Mesaj Privat
DCalin
- Mesaje scrise: 4
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Nov 2017
- Mesaj Privat
Buna ziua am si eu o intrebare legata de MRL .Vreau sa le schimb pe manuale si cad am desfacut capacul de pe cele automate nu am gasit siguranta ce intra pe capul planetarei ,doar un surub cazut in capac cu niste saibe pe el .Intrebare: daca le montez pe cele manuale acea siguranta de pe capatul planetarei tot necesita montata ?
Va multumesc !
Va multumesc !
- stelea
- ****
- 1,721 mesaje
- din 19 Nov 2006
- Frontera 1996
- Dambovita
stelea
- Mesaje scrise: 1,721
- Locatie: Dambovita
- Masina: Frontera 1996
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Nov 2006
- Mesaj Privat
DCalin
- Mesaje scrise: 4
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Nov 2017
- Mesaj Privat
- Georgescu Cristian
- **
- 174 mesaje
- din 03 Oct 2012
- Frontera 1993 C20NE
- Buzau
Georgescu Cristian
- Mesaje scrise: 174
- Locatie: Buzau
- Masina: Frontera 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Oct 2012
- Mesaj Privat
DCalin
- Mesaje scrise: 4
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Nov 2017
- Mesaj Privat
- stelea
- ****
- 1,721 mesaje
- din 19 Nov 2006
- Frontera 1996
- Dambovita
stelea
- Mesaje scrise: 1,721
- Locatie: Dambovita
- Masina: Frontera 1996
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Nov 2006
- Mesaj Privat
DCalin
- Mesaje scrise: 4
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Nov 2017
- Mesaj Privat
San San
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Alba
- Masina: Frontera
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jul 2017
- Mesaj Privat
San San
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Alba
- Masina: Frontera
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jul 2017
- Mesaj Privat