BTnss
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2008
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jan 2019
- Mesaj Privat
-Salutare , sunt nou pe aceasta comunitate cât si tânãr sofer fãrã experienta ( scuzati ma lipsa experientei si sper sa întelegeti felul in care explic )si sunt aici pentru a ma informa in legãtura cu problema de la masina mea . Am un Opel Astra H 1.7 cdti cu o putere de 110cp . Masina am cumpãrat-o pe data de 8 Septembrie 2018 .
-Simptome: Odatã cu cumpãrarea automobilului totul pãrea sa fie in regula cu ea , eu fiind începãtor . Dupã un timp consumul a început sa creascã , ajungând la un consum (in oras ) de aproximativ 10-11%. Odatã cu venirea iernii , am resetat consumul in BC si am ajuns la un consum de 12 % cum un drum iesit din ritmul ei cotidian( in mare parte eu fiind tânãr o folosesc prin oras , Galati) a ajuns consumul cu greu la 10% asta la BC1 cu o resetare ce a ajuns la 1000km , la BC2 cu o ultima resetare are aproximativ 3400km si are un consum de 9,5% . Intr-o seara masina fiind încãlzitã iar dupa un repaus de 30-40 minute a pornit din a 3 a cheie , aprinzandu-se un martor galben cu o masina si o cheie pe ea si înca un martor galben check engine . Am fost cu ea in service . Mecanicul s a bãgat direct la injectoare , i a fãcut acel test si mi a spus ca am injectoarele 1 2 si 4 . Intr un minut la acel test in 4 tubusoare , injectoarele respective erau aproape pline cu motorina . De pe 8 Septembrie aproximativ 1 luna jumãtate de zile am bãgat motorina de la moldoveni . El mi a spus sa nu mai bag ca nu e buna dar eu bãgãm de la pompa de la PETROM . Am pus si testerul pe ea si mi-a spus ca am EGR înfundat . Mi a dat comanda sa mi opreascã motorul din calculator si nu a mers.
Vreau si ajutorul vostru in legãtura cu consum , injectoare si EGR . Masina trage foarte bine ( am precizat asta citind alte comentarii si topicuri pe diverse site uri precizând ca acei utilizatori de automobile astra h , cu diverse probleme secundare pe care eu nu le am deloc)
Cod(uri) eroare:
----ECN 008766 , spune ca este regulatorul de presiune , l am scos si e luna nu are nimic pare ca nou .
Model: astra h 110cp 1.7 cdti
An fabricatie: 2008
Cod motor: Nu stiu acest lucru .
-Simptome: Odatã cu cumpãrarea automobilului totul pãrea sa fie in regula cu ea , eu fiind începãtor . Dupã un timp consumul a început sa creascã , ajungând la un consum (in oras ) de aproximativ 10-11%. Odatã cu venirea iernii , am resetat consumul in BC si am ajuns la un consum de 12 % cum un drum iesit din ritmul ei cotidian( in mare parte eu fiind tânãr o folosesc prin oras , Galati) a ajuns consumul cu greu la 10% asta la BC1 cu o resetare ce a ajuns la 1000km , la BC2 cu o ultima resetare are aproximativ 3400km si are un consum de 9,5% . Intr-o seara masina fiind încãlzitã iar dupa un repaus de 30-40 minute a pornit din a 3 a cheie , aprinzandu-se un martor galben cu o masina si o cheie pe ea si înca un martor galben check engine . Am fost cu ea in service . Mecanicul s a bãgat direct la injectoare , i a fãcut acel test si mi a spus ca am injectoarele 1 2 si 4 . Intr un minut la acel test in 4 tubusoare , injectoarele respective erau aproape pline cu motorina . De pe 8 Septembrie aproximativ 1 luna jumãtate de zile am bãgat motorina de la moldoveni . El mi a spus sa nu mai bag ca nu e buna dar eu bãgãm de la pompa de la PETROM . Am pus si testerul pe ea si mi-a spus ca am EGR înfundat . Mi a dat comanda sa mi opreascã motorul din calculator si nu a mers.
Vreau si ajutorul vostru in legãtura cu consum , injectoare si EGR . Masina trage foarte bine ( am precizat asta citind alte comentarii si topicuri pe diverse site uri precizând ca acei utilizatori de automobile astra h , cu diverse probleme secundare pe care eu nu le am deloc)
Cod(uri) eroare:
----ECN 008766 , spune ca este regulatorul de presiune , l am scos si e luna nu are nimic pare ca nou .
Model: astra h 110cp 1.7 cdti
An fabricatie: 2008
Cod motor: Nu stiu acest lucru .
- svasile
- ****
- 1,693 mesaje
- din 14 Oct 2014
- Astra 2006 Z13DTH
- Covasna
svasile
- Mesaje scrise: 1,693
- Locatie: Covasna
- Masina: Astra 2006 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Oct 2014
- Mesaj Privat
Eroarea este p0087 si este de la regulatorul de presiune, iti oscileaza turatia la ralanti(joava acul la turometru), asa se manifesta in prima faza.
La testul de retur nu conteaza cata motorina iese, ci daca este diferenta de cantitate.
Curata supapa egr. Daca ai filtru de particule, ar trebui verificat si acesta, daca mergi mai mult in oras este posibil sa nu faca regenerare.
La testul de retur nu conteaza cata motorina iese, ci daca este diferenta de cantitate.
Curata supapa egr. Daca ai filtru de particule, ar trebui verificat si acesta, daca mergi mai mult in oras este posibil sa nu faca regenerare.
BTnss
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2008
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jan 2019
- Mesaj Privat
Am uitat sa precizez ca la acel test injectorului 3 nu avea mai deloc motorina in acel tub .
Totuși de la filtru de particule sa creascã aproape dublu consumul ? Cu un drum pana la Iași și înapoi cu BC 1 resetat aveam consum de 8.5 . Cum îmi dau seamãn dacã are filtru de particule ? Cam m ar ajunge o investigație și cât ar costa un schimb de filtru de particule ?
Totuși de la filtru de particule sa creascã aproape dublu consumul ? Cu un drum pana la Iași și înapoi cu BC 1 resetat aveam consum de 8.5 . Cum îmi dau seamãn dacã are filtru de particule ? Cam m ar ajunge o investigație și cât ar costa un schimb de filtru de particule ?
- svasile
- ****
- 1,693 mesaje
- din 14 Oct 2014
- Astra 2006 Z13DTH
- Covasna
svasile
- Mesaje scrise: 1,693
- Locatie: Covasna
- Masina: Astra 2006 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Oct 2014
- Mesaj Privat
BTnss
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2008
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jan 2019
- Mesaj Privat