Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină
  • florin.v

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2002 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Dec 2018

  • Mesaj Privat
Simptome:

Salutare. Vectra c z18xe cu gpl are diferite simtome la prima pornire. Mai ales dimineața de când a venit frigul:
1.porneste greut, apoi în câteva secunde moare motorul, nu reușește sã ținã la relanti
2.dau din nou cheie mai îndelungat ,învârte mai mult,și pornește, nu mai moare motorul.
3.in primele 5min de la plecare.... Da sa moara motorul cã și cum s-ar îneca... Pânã sã se încãlzeascã mai bine.... În mers are momente când îmi da niste zvâcnituri...cã și cum ar avea întreruperi fie de curent fie de combustibil.... Asta numai la turații sub 2000 mi se întâmplã....
Acum mã gândeam sã schimb bateria.... Dar ce mã pune pe gânduri este faptul cã de învârtit învârte pânã o pornește.... Și aș vrea sã știu dacã ar fi din altceva.... Bobina, fise,.... Nu as vrea sa dau banii pe baterie și sã fie altceva.... Și nu știu cu ce sa incep!.
Am uitat sa spun cã mi s-a mai aprins și cekul ,dar dupã un timp s-a stins singur...
Aștept sfaturi și pãreri. Va multumesc


Cod(uri) eroare:
----
Model: Vectra
An fabricatie: 2002
Cod motor: Z18XE
Skip ads

  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,844
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Online
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
N-are nicio treabã bateria...
Începe cu o diagnozã.
  • florin.v

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2002 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Dec 2018

  • Mesaj Privat
La diagnoza te referi sa pun un tester pe ea?
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,492
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
florin.v a scris:
Acum mã gândeam sã schimb bateria.... Dar ce mã pune pe gânduri este faptul cã de învârtit învârte pânã o pornește.... Și aș vrea sã știu dacã ar fi din altceva.... Bobina, fise,.... Nu as vrea sa dau banii pe baterie și sã fie altceva.... Și nu știu cu ce sa incep!.
Exact despre o asemenea situatie,discutam cu colegul @FlorentinPavel, in care colegii de forum asteapta solutii minune,fara ca ei sa furnizeze nici o informatie palpabila,concreta,reala..! Trist,dar si dezamagirea face parte din viata...! Prefer sa ma abtin(ceea ce de multe ori e destul de greu),decat sa dau solutii aiurea...
  • ZSafran

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2018

  • Mesaj Privat
Aprox aceeasi problema am la un bertone z18xe pana ii rece moare motorul si se tureaza mai greoi. Inca nu am dat de cap ce poate fi. Pe diagnoza nu imi da nimica. Am curatat clapeta de acceleratie, am curatat debitmetru. Sch filtru aer. Urmeaza cea de combustibil. Senzorul de temperatura e ok...
  • Daniel D

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Astra 2002 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Salut! Același problemã am și eu, pe tester nu dã nimic. Cineva mi.a recomandat sa schimb debitmetru.
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,492
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Daca acel "cineva" a constat ca debitul de aer la relanty sau in sarcina nu este conform cerintelor,pentru motorul dumneata...,mi se pare fireasca recomandarea! Dar daca acel "cineva" este unul din cei ce arunca bolovanul in balta...,e complicat!
  • florin.v

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2002 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Dec 2018

  • Mesaj Privat
Eu nu i.am dat de cap, și mã scoate din minți.... Nu știu unde sã mai merg cu ea.... Peste tot pe unde am fost am dat de cate o pãrere. Cum ar fi:
1. E din baterie cã nu are suficient curent pt pornire, adicã dacã bateria mea era de 70ah 12v 720Aen.... Când am verificat bateria aveam undea sub 500Aen .
Ce este suspect este cã învârte de fiecare data și învârte bine ,normal , pânã pornește mașina, dar dureazã pânã la 5-6sec. F mult.
2. Este de la aprindere. Fise bujii bobina
3. Este de la alimentare.....adicã pompa benzina. Dacã știți cumva, in spatele rampei de benzina este un ventil,unde țâșnește benzina daca apeși și vezi daca este rampa sub presiune sau nu. Eu dimineața daca apãs nu țâșnește deloc benzina . Mi s-a spus cã ar trebui sa fie presiune acolo și sã țâșneascã benzina... Și cã asta ar putea fi o cauza cã nu pornește imediat......știe cineva sa îmi spunã dacã rampa de benzina trebuie sa fie in permanent sub presiune?
Dacã aș schimba filtrul de benzina? Poate fi cumva cã am putina benzina in rezervor sau benzina proasta? O avea apã în ea? Am alimentat numai de la Rompetrol. Ce-i drept mai rar cã am și gpl.
4. Ar pierde combustibil sau presiunea pe la injectoare...
Va rog ajutați mã și pe mine. E 5 dimineata și nici somn nu mai am noaptea din cauza masinii ãsteia.

Știe cineva unde sa merg in Craiova sau in apropiere pt o diagnoza corectã și completã? Sã mi se spunã exact ce e de fãcut ... Sã îmi verifice și motorul și injectoare pompã benzina, presiune tot tot.... Ca la carte...
  • Tai-Pan

  • Mesaje scrise: 2,956
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2017 B14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2017

  • Mesaj Privat
E o problema faptul ca ai mereu putina benzina in rezervor.
Ar fi bine sa fa i plinul si sa consumi un plin de benzina la 3 plinuri de gpl.
Pana se incalzeste motorul la 50°C (se misca acul la termometru) sa functioneze numai pe benzina.
Eu zic sa masori compresia la cilindri.
Sar putea sa fie mica......
  • nicunicu

  • Mesaje scrise: 2,597
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
eu sunt antigpl pe masina ,dar fiecare face ce vrea cu masina lui,
incearca ---- dupa ce pornesti masina s-o lasi sa se incalzeasca numai pe benzina,cum tia spus si colegu Tai-Pan
-----faci drumuri cu masina pe unde ai treaba cu ia ----dar cand vii spre casa cam cu 1km inainte de ajunge acasa---treci motoru pe benzina ,si-l mai lasi sa mearga la relantii cam 1-2 minute cand ajungi acasa
motivu---tu mergi toata ziua pe gaz,rampa de injectie benzina se incalzeste si benzina se duce,unde? ia stie,nu am stat sa vad unde fuge,daca ai merge toata ziua pe benzina rampa sar racii cu benzina care circula prin ia si dimineata ai avea benzina in rampa,
un vecin ,gpl-ist din tata in fiu,ar pune gpl si la telefon si televizor daca ar putea,a facut cum am scris mai sus si a constatat ca motoru merge mai bine si porneste mai bine dimineata
  • florin.v

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2002 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Dec 2018

  • Mesaj Privat
O sa incerc sa mai umplu rezervorul, undeva la 10l tot am..... I-am bãgat și de benzina de98 cã am zis cã poate e de la benzina. O sa mai completez mâine...sa pun macar trei sferturi rezervorul. Sã încerc și așa. Masina face așa și dacã merg numai pe benzinã.
Astãzi i.am dat bobina jos cã îmi dãduse eroare p0301 și p0302 misfire detected cilindru 1si 2. Bobina din cilindru 2 era plinã de ulei. Am curãțit cu o cârpã uleiul, am scos bujiile le-am șters bine le-am pus la loc.... Mecanicul(prietenul meu)care mi-a dat cheile necesare pt a desface bobina și bujiile mi-a zis cã ar trebui sa meargã dupã ce am curãțat..chiar daca nu am schimbat bujiile.... Am pus totul la loc am dat cheie la fel...aceași poveste.... Învârte mult pânã sã porneascã. I.am zis sã îmi mãsoare presiunea in rampa. Zis și fãcut. A luat manometru la conectat m.a pus sã pun contactul sã pornesc sã accelereze... Sã opresc iar sã pornesc... În fine... Toate probele s.au fãcut doar pe benzinã nu pe gpl. Mi-a zis sa merg mâine sã ne uitãm și la pompa de benzina... Pt cã nu rãmâne presiune... Și sã nu fie furtun de retur spart. Eu am mai avut problema asta. La 2 ani dupã ce am pus gpl mi s-a spart furtunul de benzina cel care trage benzina din pompa.... Și nu a fost chip sã rezolv... Am cumpãrat tot felul de furtune de benzina..... Le spãrgea pe toate. Am luat de la reprezentanta . Ãla a fost prost rãu a ținut aproape 2luni efectiv s-a deteriorat in benzina... M-am dus la ei și mi l-au schimbat... Dar între timp am schimbat și pompa cu una luatã din dezmembrãri cã mi s.a zis cã poate e din cauza regulatorului de presiune de pe pompa. Acum nu a trecut nici jumate de an și buf! Aceeași simptoma... Învârte mult pânã pornește.
Mâine mã duc sã vãd ce gãsesc in rezervor și apoi o sã vã anunț ce am fãcut și dacã am rezolvat ceva.
În legãturã cu uleiul gãsit la bujii mi.a zis cã trebuie schimbata garnitura de la capacul de la culbutori,cã pe acolo ar baga ulei la bujii.
Scuze cã am scris un întreg roman dar vreau sã rezolv odatã problema și de-asta dau atâtea detalii, și sã impartasesc cu voi problemele mele și poate împreunã reușim sã ne ajutãm unii pe alții
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,066
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Daca nu ai presiune in rampa e clar.
Se dezamorseaza pe la furtunele din rezervor si de-asta o ia greu. Cauta furtun de combustibil cu insertie pe interior.
  • florin.v

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2002 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Dec 2018

  • Mesaj Privat
iulian1971 Îmi poți da un sfat unde sã gãsesc un astfel de furtun de benzina? Cum am spus am luat și din reprezentanta cu gândul cã e ceva mai bun. Doar sigla de pe ambalaj ce a fost de capul lui, in rest dezamãgire totala. Și nici inserția de panza nu mi s.a pãrut cine știe ce... Era made in Turcia. O sa caut sa pun o poza cu el
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,066
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Poti lua legatura cu colegul @34KLA din Craiova sa te trimita la Costi Tutza-Sfetcu, tot in Craiova.
  • florin.v

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2002 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Dec 2018

  • Mesaj Privat
Problema rezolvatã momentan. Întradevãr același furtun de retur spart.l.am înlocuit cu unul nou de reprezentanta.de cel care v.am zis cã s.a deteriorat in 2 luni. Mi.au dat altul atunci și eu am înlocuit pompa de benzina cã îmi zisese mecanicul cã e din supapa de presiune a pompei. Se pare cã e din calitatea proasta a furtunelor. Sã vedem cat mã va tine și asta. . Mi s.a mai spus sa pun un releu pe pompa de benzina cã sa nu mai meargã în gol când merg pe gpl. Ce pãrere aveți despre asta?
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,066
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Ar fi bun un releu.
  • florin.v

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2002 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Dec 2018

  • Mesaj Privat
Nu afecteazã la alt ceva montarea acestui releu nu? Sã nu mã pomenesc apoi cu alte chestii.... Sau sã capãt probleme la partea electrica a mașinii.
Legat de bateria mașinii influențeazã?... Și ce baterie ar trebui sa pun pe ea se calculeazã cumva în funcție de dotãri?
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,066
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Depinde cine iti monteaza releul.
Baterie pune de 60 Ah.
  • florin.v

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2002 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Dec 2018

  • Mesaj Privat
Salutare mã întorc cu niște întrebãri..... Nu exista un tester care sã îți spunã exact care este problema la mașinã? Chiar trebuie schimbate piesele pe bâjbâite?
Vechea mea problema de a învârtit mai mult pânã pornește s.a rezolvat in procent de 90%. A avut furtunul de retur spart in rezervor l.am schimbat așa cum v.am zis... Dar tot mai are momente când învârte mult pânã pornește, când și când. Azi mecanicul mi.a pus tester și mi.a zis cã am avut rateu pe cilindrul 1 și 4. Am înlocuit bobina cu cea pe care am avut-o mai demult și avea o fisa distrusa am pus fisa de la bobina de pe mașinã.... Acum am sa o țin câteva zile sã vãd cum reacționeazã și la rece și la cald.
Verdictul lui a fost urmãtorul:
1bujii . Bujiile sunt ngk și au pânã în 9000km
2. Bobina. De-asta am schimbat.o și am zis sa ii fac probe câteva zile.
3. Dacã nu se rezolvã nici cu bobina Calculatorul.
Voi ce ziceți? Mi.a pus manometrul sã vadã dacã mai pierd presiunea cã sa nu mai desfacem iar rezervorul...a zis cã e ok.
Pe tester când pornești mașinã în funcție de ce parametrii îți afișeazã pe acolo nu ar trebui sã spunã exact ce nu funcționeazã cum Trebuie legat de senzori de presiune de temperatura... Etc.?
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,066
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Regulatorul de presiune l-ai schimbat ?
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR