- szian
- ****
- 1,173 mesaje
- din 27 Nov 2010
- Astra 2008 Z16XER
- Hunedoara
szian
- Mesaje scrise: 1,173
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2008 Z16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2010
- Mesaj Privat
- georgesimonescu
- *
- 47 mesaje
- din 07 Dec 2017
- Astra 2017 B16dth
- Arges
georgesimonescu
- Mesaje scrise: 47
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2017 B16dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Dec 2017
- Mesaj Privat
Buna ziua,
Scuzati deranjul , nu pot intelege urmãtoarea:
Am pe masina TID , si vreau sã-l înlocuiesc cu BID , întrebarea e urmãtoarea
DUPA INLOCUIRE SE POATE ACTIVA BC-ul ?
Ca tare ași vrea sa am si eu consumul afisat...
Am gãsit cum se face legãturile si toate cele , dar înainte sã mã apuc de treabã, si vrea sa stiu sigur daca il si pot folosi , daca imi merge toate functiile din meniul ascuns .
Mentionez ca pe casetofon CD30 fãrã mp3 ,am tasta BC .temperatura o pot vedea si cu TID dar ași vrea BID sa vad si consumul.
Inca o data scuze daca nu am postat unde trebuie.
Scuzati deranjul , nu pot intelege urmãtoarea:
Am pe masina TID , si vreau sã-l înlocuiesc cu BID , întrebarea e urmãtoarea
DUPA INLOCUIRE SE POATE ACTIVA BC-ul ?
Ca tare ași vrea sa am si eu consumul afisat...
Am gãsit cum se face legãturile si toate cele , dar înainte sã mã apuc de treabã, si vrea sa stiu sigur daca il si pot folosi , daca imi merge toate functiile din meniul ascuns .
Mentionez ca pe casetofon CD30 fãrã mp3 ,am tasta BC .temperatura o pot vedea si cu TID dar ași vrea BID sa vad si consumul.
Inca o data scuze daca nu am postat unde trebuie.
- BMarius706
- *
- 2 mesaje
- din 30 Dec 2018
- Astra 2004 Z17DTL
- Botosani
BMarius706
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Botosani
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Dec 2018
- Mesaj Privat
Buna ziua,am citit forumul dar nu mai sunt valide linkurile catre tutoriale etc, am si eu un astra G cu Z17DTL , cass. CCRT 700
,am montat o maneta stergator pentru computer de bord , dar nu stiu cum sa activez!,sau mai trebuie sa adaug vreun fir/ceva?
asta e maneta montata, e luata de pe meriva de la second,
si aici am tinut apasat citeva secund 2 butoane si imi arata codurile alea
015 ...... 1
056 ....... 15385
https://i.postimg.cc/HjDccVRS/bord.jpg
Ultima modificare făcută de BMarius706 la Lun 31 Dec, 2018 3:26 pm, modificat de 2 ori în total
,am montat o maneta stergator pentru computer de bord , dar nu stiu cum sa activez!,sau mai trebuie sa adaug vreun fir/ceva?
asta e maneta montata, e luata de pe meriva de la second,
si aici am tinut apasat citeva secund 2 butoane si imi arata codurile alea
015 ...... 1
056 ....... 15385
https://i.postimg.cc/HjDccVRS/bord.jpg
Ultima modificare făcută de BMarius706 la Lun 31 Dec, 2018 3:26 pm, modificat de 2 ori în total
- szian
- ****
- 1,173 mesaje
- din 27 Nov 2010
- Astra 2008 Z16XER
- Hunedoara
szian
- Mesaje scrise: 1,173
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2008 Z16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2010
- Mesaj Privat
- peski
- **
- 310 mesaje
- din 18 Mai 2015
- Signum 2005 Z19DTH
- Bihor
peski
- Mesaje scrise: 310
- Locatie: Bihor
- Masina: Signum 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mai 2015
- Mesaj Privat
@BMarius706 situatia sta in felul urmator:
- trebuie tras un fir de la mufa ECU pin 12, la mufa display-ului pin 27. Acest fir nu este tras din fabrica pe Z17DTL, pe motiv ca e un motor de tranzitie catre Astra H, iar MID-urile nici nu stiu sa interpreteze consum la acest motor.
- trebuie sa te duci la cineva care dispune de un Tech2 sau MDI sa-ti programeze index-ul pentru motor Z16XE corelat cu dimensiunea ta de anvelope si calibrat cu 0,8 litri/100km in sus, ca sa-ti indice consumul corect. Motivul pt care tre sa programezi MID-ul pt motor pe benzina, ti l-am explicat mai sus.
Am trecut prin problemele tale iar asta e unica rezolvare, pe care, vad ca nimeni nu ti-a spus-o.
La multi ani cu sanatate, drumuri bune si respect in trafic!
Ultima modificare făcută de peski la Lun 31 Dec, 2018 4:25 pm
- trebuie tras un fir de la mufa ECU pin 12, la mufa display-ului pin 27. Acest fir nu este tras din fabrica pe Z17DTL, pe motiv ca e un motor de tranzitie catre Astra H, iar MID-urile nici nu stiu sa interpreteze consum la acest motor.
- trebuie sa te duci la cineva care dispune de un Tech2 sau MDI sa-ti programeze index-ul pentru motor Z16XE corelat cu dimensiunea ta de anvelope si calibrat cu 0,8 litri/100km in sus, ca sa-ti indice consumul corect. Motivul pt care tre sa programezi MID-ul pt motor pe benzina, ti l-am explicat mai sus.
Am trecut prin problemele tale iar asta e unica rezolvare, pe care, vad ca nimeni nu ti-a spus-o.
La multi ani cu sanatate, drumuri bune si respect in trafic!
Ultima modificare făcută de peski la Lun 31 Dec, 2018 4:25 pm
- peski
- **
- 310 mesaje
- din 18 Mai 2015
- Signum 2005 Z19DTH
- Bihor
peski
- Mesaje scrise: 310
- Locatie: Bihor
- Masina: Signum 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mai 2015
- Mesaj Privat
Lista codurilor pe care omul cu tech2 trebuie sa o consulte, o gasesti aici: https://www.opel-infos.de/do...tra_g_display.pdf . Tu ai MID GSM, deci doar acolo sa va uitati.
- BMarius706
- *
- 2 mesaje
- din 30 Dec 2018
- Astra 2004 Z17DTL
- Botosani
BMarius706
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Botosani
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Dec 2018
- Mesaj Privat
- peski
- **
- 310 mesaje
- din 18 Mai 2015
- Signum 2005 Z19DTH
- Bihor
peski
- Mesaje scrise: 310
- Locatie: Bihor
- Masina: Signum 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mai 2015
- Mesaj Privat
floris90
- Mesaje scrise: 69
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2002 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Nov 2014
- Mesaj Privat
- szian
- ****
- 1,173 mesaje
- din 27 Nov 2010
- Astra 2008 Z16XER
- Hunedoara
szian
- Mesaje scrise: 1,173
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2008 Z16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2010
- Mesaj Privat
- ahappyuser
- *******
- 6,749 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,749
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Online
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
Okay... într-un final a venit si rândul meu sa fac schimbarea TID->MID pe Astra G 1.7cdti 2004 a sotiei.
Deci folosind OPEL TIS 2000... într-un final am ajuns la concluziile astea :
Totusi, pâna sa ma apuc de tras fire, as vrea sa mai intreb... cum se traduce defapt chestiunea asta?
...pentru ca m-am uitat în TIS si zice 0,35 la grosimea firului respectiv, doar ca... numai ce l-am dezizolat... si am gasit ca e defapt de 0,75mm partea conductiva din cupru (masurata cu subler-ul digital) ?!
L.E:
Ce ar trebui sa înteleg eu din asta, ca pot folosi un fir cu diametrul de sârma multifilara de cupru de minim 0,35mm, defapt ?
Intrebarea mea e pentru firul de consum de la ECU, cel mai lung ca si lungime dintre toate firele ce vin la MID, pentru ca ECU la Astra G 1.7cdti [2003-2004] e pozitionat aproape de stâlpul A, undeva sub aripa fata-stânga.
Si... daca tot am pus întrebarea asta, rog doar,,sa ma scutiti,, de raspunsuri simple de gen ,,merge orice fir ca eu am pus de ,,n,, milimetri si nu am nicio problema de ,,n,, ani de zile de la modificare. Personal chiar apreciez la modul real un raspuns de la cineva care STIE de ce în TIS sunt valori mai mici privind înfasurarea sârmei conductoare si defapt în realitate pe masina exista alte înfasurari pentru sârma de cupru (de diametre cu putin mai mari).
Deci folosind OPEL TIS 2000... într-un final am ajuns la concluziile astea :
Totusi, pâna sa ma apuc de tras fire, as vrea sa mai intreb... cum se traduce defapt chestiunea asta?
...pentru ca m-am uitat în TIS si zice 0,35 la grosimea firului respectiv, doar ca... numai ce l-am dezizolat... si am gasit ca e defapt de 0,75mm partea conductiva din cupru (masurata cu subler-ul digital) ?!
L.E:
Ce ar trebui sa înteleg eu din asta, ca pot folosi un fir cu diametrul de sârma multifilara de cupru de minim 0,35mm, defapt ?
Intrebarea mea e pentru firul de consum de la ECU, cel mai lung ca si lungime dintre toate firele ce vin la MID, pentru ca ECU la Astra G 1.7cdti [2003-2004] e pozitionat aproape de stâlpul A, undeva sub aripa fata-stânga.
Si... daca tot am pus întrebarea asta, rog doar,,sa ma scutiti,, de raspunsuri simple de gen ,,merge orice fir ca eu am pus de ,,n,, milimetri si nu am nicio problema de ,,n,, ani de zile de la modificare. Personal chiar apreciez la modul real un raspuns de la cineva care STIE de ce în TIS sunt valori mai mici privind înfasurarea sârmei conductoare si defapt în realitate pe masina exista alte înfasurari pentru sârma de cupru (de diametre cu putin mai mari).
- peski
- **
- 310 mesaje
- din 18 Mai 2015
- Signum 2005 Z19DTH
- Bihor
peski
- Mesaje scrise: 310
- Locatie: Bihor
- Masina: Signum 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mai 2015
- Mesaj Privat
Poti folosi linistit cablu de boxe. Eu asta am folosit. Imbinari cositorite si tub termocontractant.
L.E. nu cunosc utopiile promovate de GM in TIS. Eu am masurat tensiunea si curentul si am ales cea mai apropiata sectiune de cablu, compatibila si disponibila, pentru a satisface nevoile de grosime cablu. Demult am renuntat sa imi bat capul cu grosimea cablurilor din TIS. Mi le calculez eu si sunt mai impacat.
L.E. nu cunosc utopiile promovate de GM in TIS. Eu am masurat tensiunea si curentul si am ales cea mai apropiata sectiune de cablu, compatibila si disponibila, pentru a satisface nevoile de grosime cablu. Demult am renuntat sa imi bat capul cu grosimea cablurilor din TIS. Mi le calculez eu si sunt mai impacat.
- taxi43edy
- ****
- 1,208 mesaje
- din 23 Apr 2009
- Zafira 2001 Z18XE
- Bucuresti
taxi43edy
- Mesaje scrise: 1,208
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2009
- Mesaj Privat
Nu ai un curent foarte mare pe acele fire, daca o iei "inginereste" trebuie pus fir de 0,75 pentru ca e distanta mare si "se pierde pe fir". Dar cum spui si tu merge orice fir care sa iti faca conexiunea intre ECU si MID, e un consum destul de mic, nu cred ca trebuie sa iti bati capul pentru asa ceva. Stiu ca o faci pentru tine si vrei sa iasa ca in fabrica G|M, dar nu e un capat de tara daca il pui mai subtire
Cum e in Romanica " las` ca merge si asa" si chiar merge
Cum e in Romanica " las` ca merge si asa" si chiar merge
- ahappyuser
- *******
- 6,749 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,749
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Online
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
Am fost azi la Hornbach si am luat un cablu de boze din cupru multi-filar de 0,75 grosime si 4metri pentru firul de consum. Alte grosimi mai mici de fir aveau la vanzare... dar nu multi-filar, deci era singura alegere.
Doar ca... in mod foarte ciudat, nu mai gasesc mufa de Astra G cu Y20DTH de pe care am luat fire din mufa ECU in vara lui 2016 cand am tras firele pentru CruiseControl. Daca nu dau nicicum de ea intr-un final, oare de pe ce motorizare mai pot lua mufa ECU compatibila? Am cautat azi doua ore ca un disperat si nimic, mufa parca a intrat in pamant, nu alta. Am nevoie de un fir sa-l adaug in mufa ECU pin#12 si sa-l prelungesc apoi pâna in MID. Presupun doar ca de pe o Astra G cu Y17DT [1999-2002] nu se potrivesc firele in ECU BOSCH de pe Astra G 1.7cdti, sau totusi sunt la fel ? Intreb pentru ca la centrul de casare masini din Sibiu am vazut o Astra G caravan cu Y17DT la dezmembrat.
As vrea sa montez MID-ul pâna cel tarziu Joi seara, caci vineri ajung la Baile Felix (intr-o excursie de doua zile cu sotia) si ma gandeam ca poate este cineva in zona cu TECH2 si know-how necesar sa poata sa mi-l programeze la un pret decent (de coleg de forum).
Doar ca... in mod foarte ciudat, nu mai gasesc mufa de Astra G cu Y20DTH de pe care am luat fire din mufa ECU in vara lui 2016 cand am tras firele pentru CruiseControl. Daca nu dau nicicum de ea intr-un final, oare de pe ce motorizare mai pot lua mufa ECU compatibila? Am cautat azi doua ore ca un disperat si nimic, mufa parca a intrat in pamant, nu alta. Am nevoie de un fir sa-l adaug in mufa ECU pin#12 si sa-l prelungesc apoi pâna in MID. Presupun doar ca de pe o Astra G cu Y17DT [1999-2002] nu se potrivesc firele in ECU BOSCH de pe Astra G 1.7cdti, sau totusi sunt la fel ? Intreb pentru ca la centrul de casare masini din Sibiu am vazut o Astra G caravan cu Y17DT la dezmembrat.
As vrea sa montez MID-ul pâna cel tarziu Joi seara, caci vineri ajung la Baile Felix (intr-o excursie de doua zile cu sotia) si ma gandeam ca poate este cineva in zona cu TECH2 si know-how necesar sa poata sa mi-l programeze la un pret decent (de coleg de forum).
- peski
- **
- 310 mesaje
- din 18 Mai 2015
- Signum 2005 Z19DTH
- Bihor
peski
- Mesaje scrise: 310
- Locatie: Bihor
- Masina: Signum 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mai 2015
- Mesaj Privat
Pinii se potrivesc de pe orice Astra G. Personal am pin din mufa ecu de z16se. In Oradea este un singur tech2, la OpelWest Oradea. Costul e undeva la 50 ron pentru calibrare. Iti recomand indexul pentru z16xe corespondent dimensiunilor rotilor tale, ajustat cu 0.8 litri in sus. Ai nr. meu de tel in mesageria privata. Imi trimiti un sms si-ti dau un nr. de tel sa stai de vb cu omul cu tech2.
- ahappyuser
- *******
- 6,749 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,749
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Online
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
Multumesc de info.
La mine sunt mai multe probleme :
1. am luat un bord cu ceasuri albe de pe o Astra G cu Y20DTH din 2000, de cand l-am montat acul de la motorina cade grav cand se apropie de minim, arata ca am mai putina motorina decat in realitate
2. vitezometrul arata diferit, eu am anvelope 185/65 R15 si masina donoare avea 195/60 R15
3. acul de temperatura arata cu 3-4 grade mai putin.
4. MID-ul asta de l-am luat e pentru masini cu telefon GSM
5. dupa ce mi-au venit injectoarele de la Buzau (2buc, curatate) se pare ca unul din ele totusi tzacane. As vrea sa imi opreasca din tester cate unul pe rand vre-o zece secunde sa stiu pe care il extrag. Injectoarele de la Buzau le-am montat pe cilindrii 3 si 4 sidin zona aia pare ca se auze tzacaneala defapt.
La mine sunt mai multe probleme :
1. am luat un bord cu ceasuri albe de pe o Astra G cu Y20DTH din 2000, de cand l-am montat acul de la motorina cade grav cand se apropie de minim, arata ca am mai putina motorina decat in realitate
2. vitezometrul arata diferit, eu am anvelope 185/65 R15 si masina donoare avea 195/60 R15
3. acul de temperatura arata cu 3-4 grade mai putin.
4. MID-ul asta de l-am luat e pentru masini cu telefon GSM
5. dupa ce mi-au venit injectoarele de la Buzau (2buc, curatate) se pare ca unul din ele totusi tzacane. As vrea sa imi opreasca din tester cate unul pe rand vre-o zece secunde sa stiu pe care il extrag. Injectoarele de la Buzau le-am montat pe cilindrii 3 si 4 sidin zona aia pare ca se auze tzacaneala defapt.
- peski
- **
- 310 mesaje
- din 18 Mai 2015
- Signum 2005 Z19DTH
- Bihor
peski
- Mesaje scrise: 310
- Locatie: Bihor
- Masina: Signum 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mai 2015
- Mesaj Privat
- ahappyuser
- *******
- 6,749 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,749
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Online
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
Deci e clar ca Vineri nu ne putem sincroniza, desi sincer as fi vrut. Eu doar Vineri la ora 14 ajung la Baile Felix. Ma intorc la Sibiu Duminica dupa-masa, poate totusi revii pâna atunci in Oradea sa dau eu o fuga, sau eventual poate treci tu prin Sibiu sa ne vedem scurt 45min in cazul in care te intorci acasa Duminica pe seara.
Op-Com am si eu, dar banuiesc ca al tau e modelul PRO cel pentru masinile post 2009 si probabil ca de-aia poti opri temporar injectoarele cu el.
Treaba cu oprirea injectoarelor ma roade cel mai tare, am 4.000km de la RK chiulasa, supapele s-au mai lasat deci vreau sa desfac acolo sa intru cu lera sa refac distantele dintre axul cu came si pastilele de pe supape la 0,40. Cu aceiasi ocazie voi schimba injectorul galagios cu altul pe care mai demult l-am demontat de pe masina (inca functional as zice), dar mai vreau sa fac si un test de retur la injectoare ca mi-am luat inclusiv conductele de retur originale de pe un Astra H de 1.7.
Am multe lucruri in plan si vreau sa le implementez, sa nu mai stau cu mintea ocupata pe chestiunile astea cu masina.
Op-Com am si eu, dar banuiesc ca al tau e modelul PRO cel pentru masinile post 2009 si probabil ca de-aia poti opri temporar injectoarele cu el.
Treaba cu oprirea injectoarelor ma roade cel mai tare, am 4.000km de la RK chiulasa, supapele s-au mai lasat deci vreau sa desfac acolo sa intru cu lera sa refac distantele dintre axul cu came si pastilele de pe supape la 0,40. Cu aceiasi ocazie voi schimba injectorul galagios cu altul pe care mai demult l-am demontat de pe masina (inca functional as zice), dar mai vreau sa fac si un test de retur la injectoare ca mi-am luat inclusiv conductele de retur originale de pe un Astra H de 1.7.
Am multe lucruri in plan si vreau sa le implementez, sa nu mai stau cu mintea ocupata pe chestiunile astea cu masina.
- ahappyuser
- *******
- 6,749 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,749
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Online
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
Okay, deci mi-am tras firele la MID si l-am montat. Acum afiseaza ,,Program,, ca in poza de mai jos :
M-am dus astazi la Reprezentanta Opel sa imi fac o programare pentru activarea MID-ului, m-au programat pe mâine dimineata si noroc ca mi-a trecut prin cap cat costa activarea... Mi-au cerut doua batrâne. Am plecat foarte dezamagit, este echivalentul a doua ore tehnologice, probabil asa se cere la noi in Sibiu conform normarii din service. Pretul a fost primit ,,prin telefon,, si fara nicio explicatie aditionala.
Anyway, poate exista altcineva... in Sibiu, Geoagiu sau imprejurimi, Sighisoara sau imprejurimi, Caciulata sau imprejurimi care vrea sa-mi faca activarea la un pret decent. In perioada urmatoare o sa am un drum la Geoagiu, unul la Sighisoara si unul la Caciulata. Dau o fuga cu masina in acelasi judet unde ma aflu în momentul respectiv (pâna la persoana cu TECH2) daca pretul activarii este unul decent.
M-am dus astazi la Reprezentanta Opel sa imi fac o programare pentru activarea MID-ului, m-au programat pe mâine dimineata si noroc ca mi-a trecut prin cap cat costa activarea... Mi-au cerut doua batrâne. Am plecat foarte dezamagit, este echivalentul a doua ore tehnologice, probabil asa se cere la noi in Sibiu conform normarii din service. Pretul a fost primit ,,prin telefon,, si fara nicio explicatie aditionala.
Anyway, poate exista altcineva... in Sibiu, Geoagiu sau imprejurimi, Sighisoara sau imprejurimi, Caciulata sau imprejurimi care vrea sa-mi faca activarea la un pret decent. In perioada urmatoare o sa am un drum la Geoagiu, unul la Sighisoara si unul la Caciulata. Dau o fuga cu masina in acelasi judet unde ma aflu în momentul respectiv (pâna la persoana cu TECH2) daca pretul activarii este unul decent.
- taxi43edy
- ****
- 1,208 mesaje
- din 23 Apr 2009
- Zafira 2001 Z18XE
- Bucuresti
taxi43edy
- Mesaje scrise: 1,208
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2009
- Mesaj Privat
https://www.google.com/maps/...825000028&z=7
E colegul @blackdesire (need4speed)
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=127899
E colegul @blackdesire (need4speed)
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=127899