draku
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2003
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Aug 2016
- Mesaj Privat
Salutare
Se da masina din titlu: Corsa C 1.2 2003
Dupa un drum prin Bucuresti, mers fara probleme, o bag in garaj.
Dupa 2 zile, vreau sa plec cu ea si nu porneste.
Electromotorul invarte. Pompa de benzina nu porneste cand pun contactul.
Am verificat pompa pe direct, functioneaza. Este benzina sub presiune in rampa de injectoare.
Am verificat circuitul pompei cu OPCOM si functioneaza (porneste pompa cand apas verificare releu).
Senzorul de rotatie arbore functioneaza, verificat tot cu OPCOM.
Verificat sigurante - OK
Verificat relee mov - OK
Erori:
B1485 - Exciter Current Generator Terminal 61Low Voltage - Present
P0560 - system voltage malfunction - not present
Nu stiu daca are legatura, dar cu vreo saptamana inainte de povestea asta am observat ca indicatorul de nivel de benzina din bord nu indica bine (facusem plinul si arata 3/4). ma gandeam atunci sa verific sonda din rezervor, dar intre timp vad ca am alta problema....
Ceva idei?
Multumesc
Se da masina din titlu: Corsa C 1.2 2003
Dupa un drum prin Bucuresti, mers fara probleme, o bag in garaj.
Dupa 2 zile, vreau sa plec cu ea si nu porneste.
Electromotorul invarte. Pompa de benzina nu porneste cand pun contactul.
Am verificat pompa pe direct, functioneaza. Este benzina sub presiune in rampa de injectoare.
Am verificat circuitul pompei cu OPCOM si functioneaza (porneste pompa cand apas verificare releu).
Senzorul de rotatie arbore functioneaza, verificat tot cu OPCOM.
Verificat sigurante - OK
Verificat relee mov - OK
Erori:
B1485 - Exciter Current Generator Terminal 61Low Voltage - Present
P0560 - system voltage malfunction - not present
Nu stiu daca are legatura, dar cu vreo saptamana inainte de povestea asta am observat ca indicatorul de nivel de benzina din bord nu indica bine (facusem plinul si arata 3/4). ma gandeam atunci sa verific sonda din rezervor, dar intre timp vad ca am alta problema....
Ceva idei?
Multumesc
draku
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2003
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Aug 2016
- Mesaj Privat
Pana la urma am pornit-o.
Am verificat mufe diverse prin compartimentul motor. Toate pareau ok.
Am verificat mufa de sub bancheta spate prin care trec cablurile din interior la exterior catre rezervor. Parea ok.
S-a dovedit ca cilindrii erau inundati cu benzina si bujiile ude (probabil de la incercarile repetate de pornire).
Am uscat bujiile, am uscat cilindrii si pana la urma a pornit.
De 3 zile functioneaza fara probleme.
Nu stiu ce problema a avut.
PS
N-am avut bujii ude nici la Trabant....
Am verificat mufe diverse prin compartimentul motor. Toate pareau ok.
Am verificat mufa de sub bancheta spate prin care trec cablurile din interior la exterior catre rezervor. Parea ok.
S-a dovedit ca cilindrii erau inundati cu benzina si bujiile ude (probabil de la incercarile repetate de pornire).
Am uscat bujiile, am uscat cilindrii si pana la urma a pornit.
De 3 zile functioneaza fara probleme.
Nu stiu ce problema a avut.
PS
N-am avut bujii ude nici la Trabant....