CF.Pirvu
- Mesaje scrise: 71
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Astra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jan 2017
- Mesaj Privat
- deleted-110796
- **
- 147 mesaje
- din 07 Jun 2016
deleted-110796
- Mesaje scrise: 147
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jun 2016
- Mesaj Privat
- valix5
- **
- 115 mesaje
- din 16 Nov 2009
- Astra 2005 Z19DTJ
- Olt
valix5
- Mesaje scrise: 115
- Locatie: Olt
- Masina: Astra 2005 Z19DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Nov 2009
- Mesaj Privat
Salut. Ai H7 pe faza scurta si H1 pe faza lunga. Pt a schimba becul la faza scurta, desfaci acel capac din carenaj, apoi vei avea acces la capacul de cauciuc din spatele farului. Il dai jos si pe acesta, apoi pt a scoate becul, rotesti de el spre stanga (sens invers acelor de ceasornic). Sa poti lucra mai usor, ia viraj maxim spre stanga (dc vrei sa schimbi becul din stanga) sau dreapta (pt cel din dreapta) si capota deschisa ca vei avea mai multa lumina sa poti lucra. Pt a fi si mai usor, ridica putin masina pe cric, se va mari distanta intre aripa si roata si e mai comod de lucrat. Cand montezi becul la loc, ai grija sa il pui cum trebuie, exact ca in forma mufei (nu este perfect rotunda baza metalica a becului) si apoi invarti spre dreapta (sensul acelor de ceasornic) cand il pui in far. Montezi capacele la loc si ai terminat. Sper ca am reusit sa ma fac inteles.
CF.Pirvu
- Mesaje scrise: 71
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Astra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jan 2017
- Mesaj Privat
- valix5
- **
- 115 mesaje
- din 16 Nov 2009
- Astra 2005 Z19DTJ
- Olt
valix5
- Mesaje scrise: 115
- Locatie: Olt
- Masina: Astra 2005 Z19DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Nov 2009
- Mesaj Privat