- radualex90
- OP
- 69 mesaje
- din 28 Apr 2014
- Insignia 2016 1.6CDTI
- Bucuresti
radualex90
- Mesaje scrise: 69
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2016 1.6CDTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Apr 2014
- Mesaj Privat
Salut,
Am doua posibile probleme de cand a venit frigul si voiam sa va intreb daca poate si voi va intalniti cu ele si e ceva normal:
1- La denivelari mai mari (nu gropi) atunci cand partea fata a masinii balanseaza mult se aude in scartaiat care seamana cu cel al amortizoarelor
2- Cand temperatura exterioara este aprox. 5 grade celsius sau mai putin si vreau sa plec cu motorul rece si virez mult stanga sau dreapta la plecarea de pe loc masina tremura destul de puternic si deranjant. Dupa ce motorul se incalzeste putin nu mai apare fenomenul.
Voi patitit asa ? Am facut programare la reprezentanta iar la telefon au incercat sa ma convinga ca este normal sa faca asa...
Am doua posibile probleme de cand a venit frigul si voiam sa va intreb daca poate si voi va intalniti cu ele si e ceva normal:
1- La denivelari mai mari (nu gropi) atunci cand partea fata a masinii balanseaza mult se aude in scartaiat care seamana cu cel al amortizoarelor
2- Cand temperatura exterioara este aprox. 5 grade celsius sau mai putin si vreau sa plec cu motorul rece si virez mult stanga sau dreapta la plecarea de pe loc masina tremura destul de puternic si deranjant. Dupa ce motorul se incalzeste putin nu mai apare fenomenul.
Voi patitit asa ? Am facut programare la reprezentanta iar la telefon au incercat sa ma convinga ca este normal sa faca asa...
- radualex90
- OP
- 69 mesaje
- din 28 Apr 2014
- Insignia 2016 1.6CDTI
- Bucuresti
radualex90
- Mesaje scrise: 69
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2016 1.6CDTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Apr 2014
- Mesaj Privat
oltean00
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2017 B13DTC
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2018
- Mesaj Privat
radualex90 a scris:Salut,
Am doua posibile probleme de cand a venit frigul si voiam sa va intreb daca poate si voi va intalniti cu ele si e ceva normal:
1- La denivelari mai mari (nu gropi) atunci cand partea fata a masinii balanseaza mult se aude in scartaiat care seamana cu cel al amortizoarelor
2- Cand temperatura exterioara este aprox. 5 grade celsius sau mai putin si vreau sa plec cu motorul rece si virez mult stanga sau dreapta la plecarea de pe loc masina tremura destul de puternic si deranjant. Dupa ce motorul se incalzeste putin nu mai apare fenomenul.
Voi patitit asa ? Am facut programare la reprezentanta iar la telefon au incercat sa ma convinga ca este normal sa faca asa...
Am doua posibile probleme de cand a venit frigul si voiam sa va intreb daca poate si voi va intalniti cu ele si e ceva normal:
1- La denivelari mai mari (nu gropi) atunci cand partea fata a masinii balanseaza mult se aude in scartaiat care seamana cu cel al amortizoarelor
2- Cand temperatura exterioara este aprox. 5 grade celsius sau mai putin si vreau sa plec cu motorul rece si virez mult stanga sau dreapta la plecarea de pe loc masina tremura destul de puternic si deranjant. Dupa ce motorul se incalzeste putin nu mai apare fenomenul.
Voi patitit asa ? Am facut programare la reprezentanta iar la telefon au incercat sa ma convinga ca este normal sa faca asa...
La problema nr. 1 nu mi se pare a fi absolut nimic in neregula. La un balans mare al masinii e destul de normal sa se auda un scartait ca efect al frecarii intre anumite elemente de plastic/metal
La problema 2 e posibil sa ai lichidul de servo sub nivel. Verifica si eventual completeaza
quick
- Mesaje scrise: 39
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Dec 2018
- Mesaj Privat
@radualex
1 - nu trebuie sa se auda nimic. Ce masina e aia care scartaie din incheieturi pe drum fie el si valurit ? In afara de acel "þ" scurt scos de telescoapele care lucreaza altceva nu trebuie sa auzi nimic.
Astra mea e din 2002 si nu scoate nici un fel de zgomot la denivelari ce sa mai zic despre masina din discutie care e din 2017 !
De vazut bielete anti-ruliu sau bucsi bara stabilizatoare intr-o prima faza.
2 - pe motor rece dupa pornire acumulatorul e usor slabit (descarcare usoara pe perioada parcarii + consum curent pt pornire) si preia mult din curentul produs de alternator. In acelasi timp pompa electrica a servodirectiei (virat maxim) e solicitata maxim necesitand curent mai mult. In plus, in acest timp si uleiul servo e mai vascos punand un efort in plus pe pompa.
De preferat dupa pornire lasati motorul sa functioneze 1 minut in gol si de evitat in primele minute de drum viraje maxime stanga-dreapta.
1 - nu trebuie sa se auda nimic. Ce masina e aia care scartaie din incheieturi pe drum fie el si valurit ? In afara de acel "þ" scurt scos de telescoapele care lucreaza altceva nu trebuie sa auzi nimic.
Astra mea e din 2002 si nu scoate nici un fel de zgomot la denivelari ce sa mai zic despre masina din discutie care e din 2017 !
De vazut bielete anti-ruliu sau bucsi bara stabilizatoare intr-o prima faza.
2 - pe motor rece dupa pornire acumulatorul e usor slabit (descarcare usoara pe perioada parcarii + consum curent pt pornire) si preia mult din curentul produs de alternator. In acelasi timp pompa electrica a servodirectiei (virat maxim) e solicitata maxim necesitand curent mai mult. In plus, in acest timp si uleiul servo e mai vascos punand un efort in plus pe pompa.
De preferat dupa pornire lasati motorul sa functioneze 1 minut in gol si de evitat in primele minute de drum viraje maxime stanga-dreapta.
- radualex90
- OP
- 69 mesaje
- din 28 Apr 2014
- Insignia 2016 1.6CDTI
- Bucuresti
radualex90
- Mesaje scrise: 69
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2016 1.6CDTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Apr 2014
- Mesaj Privat
@oltean00 am vazut ca si tu ai Opel Corsa 2017, asa face si a ta la balans puternic pe partea din fata ?
La problema cu trepidatul am vazut pe mai multe forumuri ca indiferent de marca/model se poate acumula umezeala pe placa de presiune de la ambreiaj.
Iar scartaitul se aude atunci cand masina se lasa foarte mult pe partea din fata dar urmeaza sa ma duc la reprezenta pt. a vedea care poate fi cauza. Are 13000 km masina, asa facea corsa din 2001, nu mi se pare normal. Nu are batai sau alte probleme, doar la balans foarte puternic pe partea din fata.
La problema cu trepidatul am vazut pe mai multe forumuri ca indiferent de marca/model se poate acumula umezeala pe placa de presiune de la ambreiaj.
Iar scartaitul se aude atunci cand masina se lasa foarte mult pe partea din fata dar urmeaza sa ma duc la reprezenta pt. a vedea care poate fi cauza. Are 13000 km masina, asa facea corsa din 2001, nu mi se pare normal. Nu are batai sau alte probleme, doar la balans foarte puternic pe partea din fata.
oltean00
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2017 B13DTC
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2018
- Mesaj Privat
oltean00
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2017 B13DTC
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2018
- Mesaj Privat
quick a scris:@radualex
1 - nu trebuie sa se auda nimic. Ce masina e aia care scartaie din incheieturi pe drum fie el si valurit ? In afara de acel "þ" scurt scos de telescoapele care lucreaza altceva nu trebuie sa auzi nimic.
.
1 - nu trebuie sa se auda nimic. Ce masina e aia care scartaie din incheieturi pe drum fie el si valurit ? In afara de acel "þ" scurt scos de telescoapele care lucreaza altceva nu trebuie sa auzi nimic.
Omul a vorbit de balans puternic, nu de un simplu drum valurit.
quick a scris:@radualex
2 - pe motor rece dupa pornire acumulatorul e usor slabit (descarcare usoara pe perioada parcarii + consum curent pt pornire) si preia mult din curentul produs de alternator. In acelasi timp pompa electrica a servodirectiei (virat maxim) e solicitata maxim necesitand curent mai mult. In plus, in acest timp si uleiul servo e mai vascos punand un efort in plus pe pompa.
De preferat dupa pornire lasati motorul sa functioneze 1 minut in gol si de evitat in primele minute de drum viraje maxime stanga-dreapta.
.
2 - pe motor rece dupa pornire acumulatorul e usor slabit (descarcare usoara pe perioada parcarii + consum curent pt pornire) si preia mult din curentul produs de alternator. In acelasi timp pompa electrica a servodirectiei (virat maxim) e solicitata maxim necesitand curent mai mult. In plus, in acest timp si uleiul servo e mai vascos punand un efort in plus pe pompa.
De preferat dupa pornire lasati motorul sa functioneze 1 minut in gol si de evitat in primele minute de drum viraje maxime stanga-dreapta.
Sunt f de acord ca imediat dupa pornire e de evitat virajul maxim. Totusi, eu am aceeasi masina si nu se comporta ca a lui. Am incercat azi cu motor rece si viraj aproape de maxim. Eu i-am zis sa verifice nivelul uleiului de servo. Era solutia cea mai probabila si cea mai facil de remediat.
- radualex90
- OP
- 69 mesaje
- din 28 Apr 2014
- Insignia 2016 1.6CDTI
- Bucuresti
radualex90
- Mesaje scrise: 69
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2016 1.6CDTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Apr 2014
- Mesaj Privat
@oltean00, sa incerci si cand o fi ceata puternica sa faci o plecare cu motorul relativ rece (poti sa il lasi sa se incalzeasca 1-2 minute) sa vezi daca face asa. Vad ca la -8 grade nu tremura deloc, doar la ceata/umezeala mare si atunci in primele 2-3 minute sau 2-3 plecari de pe loc cu prima treapta.
- Catalin-Ionut
- **
- 205 mesaje
- din 07 Jul 2016
- Corsa 2016 B14NET
- Iasi
Catalin-Ionut
- Mesaje scrise: 205
- Locatie: Iasi
- Masina: Corsa 2016 B14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jul 2016
- Mesaj Privat
La rece si la mine se aude ceva ciudat din partea dreapta fata, tot asa din locul amortizorului, dar doar la rece. La mine se mai aude, cand ploua sau e ud pe jos, cand plec de pe loc un scartait la maneta de viteze exact cand incepe sa se miste masina. Doar in treapta 1 si a 2-a. Ceva ciudat dar nu am avut ocazia sa investighez.
quick
- Mesaje scrise: 39
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Dec 2018
- Mesaj Privat
@oltean00 - da' pe unde mergeti voi cu masinile de aveti parte de "balans puternic" ?
Intr-o noapte am uitat ca la o anume trecere de pietoni e fixata denivelarea aceea care te obliga sa incetinesti si am luat-o absolut fara reactie cu 60.
Nu va povestesc ca am crezut ca-mi vine parbrizul in brate (am si arcuri rigidizate).
Nu s-a auzit nici un zgomot de pe puntea fata si chiar m-am mirat asteptandu-ma sa-mi frece rotile in aparatorile noroi (poate norocul a fost ca eram singur in masina). Am auzit in schimb motorina din rezervor cum se zbate !
Presupun ca nu la astfel de balans va referiti !
Intr-o noapte am uitat ca la o anume trecere de pietoni e fixata denivelarea aceea care te obliga sa incetinesti si am luat-o absolut fara reactie cu 60.
Nu va povestesc ca am crezut ca-mi vine parbrizul in brate (am si arcuri rigidizate).
Nu s-a auzit nici un zgomot de pe puntea fata si chiar m-am mirat asteptandu-ma sa-mi frece rotile in aparatorile noroi (poate norocul a fost ca eram singur in masina). Am auzit in schimb motorina din rezervor cum se zbate !
Presupun ca nu la astfel de balans va referiti !
- mariuseek
- **
- 301 mesaje
- din 31 Jul 2015
- Corsa 2008 Z12XEP
- Galati
mariuseek
- Mesaje scrise: 301
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2008 Z12XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2015
- Mesaj Privat
- strutzzy
- **
- 236 mesaje
- din 19 Jul 2007
- Corsa 2008 Z14XEP
- Bucuresti
strutzzy
- Mesaje scrise: 236
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2008 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jul 2007
- Mesaj Privat
- radualex90
- OP
- 69 mesaje
- din 28 Apr 2014
- Insignia 2016 1.6CDTI
- Bucuresti
radualex90
- Mesaje scrise: 69
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2016 1.6CDTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Apr 2014
- Mesaj Privat