iulian_cozma- Suspendat
- 27 mesaje
- din 14 Feb 2017
- Astra 2001 Z16SE
- Botosani
iulian_cozma- Mesaje scrise: 27
- Locatie: Botosani
- Masina: Astra 2001 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Feb 2017
- Mesaj Privat
Acum cateva zile am avut un accident frontal din care a rezultat capota ,aripa ,bara ,parbriz tampoane rupte, radiatoare sparte, vetilatoare ,faruri,armatura,trager.Ma incadrez in 3000 lei sa o repar manopera plus piesele de la dezmembrari .Dupa reparatie masina va merge ca inainte ? nu o sa apara vibratii,mentionez ca lonjeroanele sunt indoite .nu vreau sa bag banii in ea si pe urma sa cada cate ceva si sa mearga rau
Model: Astra
An fabricatie: 2001
Cod motor: Z16SE
Model: Astra
An fabricatie: 2001
Cod motor: Z16SE
- bibu16v
- *******
- 6,845 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,845
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
iulian_cozma- Suspendat
- 27 mesaje
- din 14 Feb 2017
- Astra 2001 Z16SE
- Botosani
iulian_cozma- Mesaje scrise: 27
- Locatie: Botosani
- Masina: Astra 2001 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Feb 2017
- Mesaj Privat
- bibu16v
- *******
- 6,845 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,845
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
- jgyprime
- *******
- 9,953 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,953
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
sudeaza unii 2 jumatati de masini si fac masini de nici macar nu mai stii daca e din fabrica asa sau au fost 2 masini accidentate si crezi ca nu iese la indreptat un lonjeron?
intr-adevar, e mult de munca si uneori nu merita efortul financiar sa repari masina.
adica sa investesti 2000 de euro intr-o masina care o gasesti in toate mintile cu 1500 de euro e cam overkill.
nu zic ca aici este cazul, dar trebuie sa cantaresti foarte bine valoarea masinii dupa reparatie si cat investesti in reparatie, daca merita sa o mai repari sau o tii pe asta de piese si iti iei alta mai noua, mai buna decat ce ai acum.
intr-adevar, e mult de munca si uneori nu merita efortul financiar sa repari masina.
adica sa investesti 2000 de euro intr-o masina care o gasesti in toate mintile cu 1500 de euro e cam overkill.
nu zic ca aici este cazul, dar trebuie sa cantaresti foarte bine valoarea masinii dupa reparatie si cat investesti in reparatie, daca merita sa o mai repari sau o tii pe asta de piese si iti iei alta mai noua, mai buna decat ce ai acum.
iulian_cozma- Suspendat
- 27 mesaje
- din 14 Feb 2017
- Astra 2001 Z16SE
- Botosani
iulian_cozma- Mesaje scrise: 27
- Locatie: Botosani
- Masina: Astra 2001 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Feb 2017
- Mesaj Privat
- vpreda2003
- **
- 174 mesaje
- din 12 Aug 2007
- Vectra 2002 Z22SE
- Bucuresti
vpreda2003
- Mesaje scrise: 174
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2002 Z22SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Aug 2007
- Mesaj Privat
- bibu16v
- *******
- 6,845 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,845
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
IRosu
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 z17dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Sep 2018
- Mesaj Privat
quick
- Mesaje scrise: 39
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Dec 2018
- Mesaj Privat
Ce numesti lonjeron, cadrul/jugul de sub motor pe care vin fixate bratele rotilor ?
Ala nu se indreapta, se inlocuieste cu altul (nou sau SH) si operatiunea poti sa o faci si tu acasa cu fata masinii suspendata doar ca te vei chinui putin.
Daca te referi la "lonjeroanele" ce sustin aripile interioare si masca fata, depinde cat sunt de avariate.
Necesita "tras", uneori trebuie "descusut" pe lungime, indreptat sau in cazuri nasoale chiar taiat si repozitionat (treaba de tinichigiu)
Pretul se discuta la fata locului in functie de ce se vede.
Ala nu se indreapta, se inlocuieste cu altul (nou sau SH) si operatiunea poti sa o faci si tu acasa cu fata masinii suspendata doar ca te vei chinui putin.
Daca te referi la "lonjeroanele" ce sustin aripile interioare si masca fata, depinde cat sunt de avariate.
Necesita "tras", uneori trebuie "descusut" pe lungime, indreptat sau in cazuri nasoale chiar taiat si repozitionat (treaba de tinichigiu)
Pretul se discuta la fata locului in functie de ce se vede.
IRosu
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 z17dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Sep 2018
- Mesaj Privat
quick
- Mesaje scrise: 39
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Dec 2018
- Mesaj Privat
Faptul ca lonjeronul (cel ce sustine aripa interioara) nu e tras la "marele fix" eventual va duce la alinierea aiurea a "tablelor" adica va fi putin mai dificil de realizat "liniile" intre aripi/capota/faruri si ce mai e pe acolo.
Tehnic nu prea te afecteaza cu nimic.
Cadrul de jos de care se tin rotile, ala da, orice deplasare/indoire de chiar 2 mm va afecta geometria rotilor si pozitia de mers.
Tehnic nu prea te afecteaza cu nimic.
Cadrul de jos de care se tin rotile, ala da, orice deplasare/indoire de chiar 2 mm va afecta geometria rotilor si pozitia de mers.