CCtf
- Mesaje scrise: 6
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Nov 2018
- Mesaj Privat
Salutare, dețin un Opel astra g 1.7 diesel (isuzu) an 2001, și astãzi când am pornit-o am constatat ca nu mai trage ( asearã a mers perfect). Practic tremura puțin in treapta 1, apoi se accelereazã foarte greu, pot atinge maxim 70/80 km/h. Am fost la tester și nu apare nimic, ce poate fi ? Cineva mi a spus ca poate fi turbina însã masina nu scoate fum. Idei, pareri ?
- deleted-30842
- ****
- 1,416 mesaje
- din 06 Mar 2009
deleted-30842
- Mesaje scrise: 1,416
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mar 2009
- Mesaj Privat
Pt. inceput scoate mufa la debitmetru si vezi cum merge ,daca este debitmetrul ,ar trebui sa merga relativ normal si sa traga mai bine.
Dupa aceea filtrul de motorina cand l-ai schimbat ultima oara ....
Zici ca ai fost la un tester si ca nu a aparut nimic ....o diagnoza nu se limiteaza doar la a citi daca are coduri de eroare ,mai trebuie vazut si parametri live ,pe loc si chiar in mers,probabil meseriasul cu testerul nu prea se pricepea ,asta am inteles din spusele tale .....eu zic sa mergi la un meserias care stie cu ce se mananca o diagnoza.
Turbina......nu cred ca este ,fara turbo ar trebui sa traga ceva mai bine nu doar pana la 70...80.....se poate verifica daca in turatie se intareste sau nu furtunul care iese din turbina spre admisie ,dar trebuie 2 oameni ,unul accelereaza si celalalt verifica.
Ar mai fi si altele de verificat ,dar de obicei apar coduri de eroare si zici ca nu ai ,dar verifica ce ti-am zis si chiar o diagnoza cum trebuie nu strica si mai vorbim.Bafta.
Dupa aceea filtrul de motorina cand l-ai schimbat ultima oara ....
Zici ca ai fost la un tester si ca nu a aparut nimic ....o diagnoza nu se limiteaza doar la a citi daca are coduri de eroare ,mai trebuie vazut si parametri live ,pe loc si chiar in mers,probabil meseriasul cu testerul nu prea se pricepea ,asta am inteles din spusele tale .....eu zic sa mergi la un meserias care stie cu ce se mananca o diagnoza.
Turbina......nu cred ca este ,fara turbo ar trebui sa traga ceva mai bine nu doar pana la 70...80.....se poate verifica daca in turatie se intareste sau nu furtunul care iese din turbina spre admisie ,dar trebuie 2 oameni ,unul accelereaza si celalalt verifica.
Ar mai fi si altele de verificat ,dar de obicei apar coduri de eroare si zici ca nu ai ,dar verifica ce ti-am zis si chiar o diagnoza cum trebuie nu strica si mai vorbim.Bafta.
CCtf
- Mesaje scrise: 6
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Nov 2018
- Mesaj Privat
CCtf
- Mesaje scrise: 6
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Nov 2018
- Mesaj Privat
Salut am scos mufa de la debitmetru, merge foarte bine și trãgea perfect . Am luat un debitmetru bosch din dezmembrãri și a mers i-am dat undeva la 140 . Pe seara când am atins cu ea 120 brusc a rãmas fãrã vlagã. Dacã scot mufa de la debitmetru și o pun inapoi merge iar dar la 120/130 aceasi problema . Sa fie de la debitmetru ? Sau vreun senzor ceva ? Alte probleme nu sunt la motor am pus tester și e ok o singura eroare apare ca nu am freon .
- deleted-30842
- ****
- 1,416 mesaje
- din 06 Mar 2009
deleted-30842
- Mesaje scrise: 1,416
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mar 2009
- Mesaj Privat
Ai un senzor pe admisie ,Map ,are 2 suruburi si o mufa ,dal jos si curata-l.
Zici ca se limiteaza la 120 , asta inseamna ca iti taie turbina ,dar trebuie sa ai martor aprins in bord , se aprinde sau nu .....cand scoti mufa la debitmetru se aprinde martorul sau nu....l-ai vazut vreodata aprins?
Poate fi si din alimentare ,filtru de motorina sau chiar pompa de injectie ,ea trage motorina din rezervor ,pt.ca y17dt nu are pompa de alimentare in rezervor .
Scoate filtru de motorina ,vezi in ce stare se afla si vezi sa nu ai mizerie in carcasa filtrului ,are un buson de golire sub carcasa ,mai poate fi din conducte de alimentare infundate de la motorina proasta.
Oricum astea sunt doar presupuneri , pt.ca am ff.putine date etalate de tine ,asa ca verifica ce ti-am spus si mai vorbim.Ciudat ca nu apare martor in bord ,nu cumva este manarita.....
Edit.
Pe motor ai calculatorul motorului Ecu si are 2 mufe mari,scoatele cu grija si usor si vezi sa nu ai motorina in una dintre ele M parca si daca da ,atunci se shimba situatia .
Zici ca se limiteaza la 120 , asta inseamna ca iti taie turbina ,dar trebuie sa ai martor aprins in bord , se aprinde sau nu .....cand scoti mufa la debitmetru se aprinde martorul sau nu....l-ai vazut vreodata aprins?
Poate fi si din alimentare ,filtru de motorina sau chiar pompa de injectie ,ea trage motorina din rezervor ,pt.ca y17dt nu are pompa de alimentare in rezervor .
Scoate filtru de motorina ,vezi in ce stare se afla si vezi sa nu ai mizerie in carcasa filtrului ,are un buson de golire sub carcasa ,mai poate fi din conducte de alimentare infundate de la motorina proasta.
Oricum astea sunt doar presupuneri , pt.ca am ff.putine date etalate de tine ,asa ca verifica ce ti-am spus si mai vorbim.Ciudat ca nu apare martor in bord ,nu cumva este manarita.....
Edit.
Pe motor ai calculatorul motorului Ecu si are 2 mufe mari,scoatele cu grija si usor si vezi sa nu ai motorina in una dintre ele M parca si daca da ,atunci se shimba situatia .
CCtf
- Mesaje scrise: 6
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Nov 2018
- Mesaj Privat
Am fost la un mecanic, mi-a curãțat egr-ul și senzorul de presiune (aceata imi apãrea ca defect pe tester) și masina trãgea perfect iiar martorul cu masina și cheița dispãruse . De 2/3 zile a apãrut iar, se mai stingea și se aprindea, iar asearã când am accelerat o la 130 aceeași problema . Am curãțat senzorul dar degeaba. Mecanicul mi a spus sa cumpar alt senzor și asta am fãcut . Maine vedem dacã e vreo schimbare . Menționez ca filtrele sunt schimbate, egr ul e curatat, furtunele de vaacum verificate etc. Problema s-ar rezuma la acel senzor .
CCtf
- Mesaje scrise: 6
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Nov 2018
- Mesaj Privat
big_electro61- Suspendat
- 4,492 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,492
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
Asa se intampla atunci cand nu se foloseste in cunostinta de cauza testerul...,se inlocuiesc componente bune cu altele noi! Meseriasul trebuia sa faca o diagnoza dinamica si sa urmareasca presiunea in admisie ceruta de ECM si realizata de turbo. Daca acea presiunea realizata de turbo este in afara domeniului maxim admis fata de presiunea ceruta de ECM, atunci ECM va taia din combustibil si va limita performantele motorului.Daca in urma diagnozei se va confirma cele spuse de mine,va fi nevoie de un nou reglaj la tija turbocompresorului pentru a aduce in parametri aproximativ egali,presiunea ceruta de ECM si cea realizata de turbo. Nu imi aduc aminte acum,dar cred ca turbo la Astra G in 2001, avea geometrie fixa,ar fi bine sa se urmareasca culisarea tijei cat mai uniforma ,fara blocaje, agatari,etc...