- NCristianGeorge
- *
- 2 mesaje
- din 25 Mai 2017
NCristianGeorge
- Mesaje scrise: 2
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Mai 2017
- Mesaj Privat
Slt am și eu o problema la un Opel astra g 1,6 8 valve am înlocuit distribuția, pompa de apa, și termostatul sâmbãta și azi am constatat ca la drum întins apa sta pe la 60 70 grade doar în oraș urca pe la 92,93 de grade și dupã ce pleca ventilatorul scade pe la 85 grade se poate sa fi rãmas iar pe deschis?
- norbert_tm
- *
- 9 mesaje
- din 03 Nov 2013
- Astra 2000 Y20DTH
- Timis
norbert_tm
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2013
- Mesaj Privat
Spune-mi te rog frumos pe care furtun ai montat termostatul de dacie pe opel...Mulțumesc...astept raspunsul dvs.
aquagen a scris:Nu trebuie sa iti faci probleme, termostatul de dacie deschide in cateva secunde cand ajunge apa fierbinte la el, eu nu am dat gaura si pare ca isi face treaba.
Vom vedea la vara daca tine treaba dar eu zic ca va merge brici si cred ca voi auzi des ventilatorul.
As vrea sa stiu un lucru, am un buson de vas de expansiune modificat la supapa, adica e mai slabut si nu se formeaza presiune pe instalatie, poate dauna cu ceva asta ?
Vom vedea la vara daca tine treaba dar eu zic ca va merge brici si cred ca voi auzi des ventilatorul.
As vrea sa stiu un lucru, am un buson de vas de expansiune modificat la supapa, adica e mai slabut si nu se formeaza presiune pe instalatie, poate dauna cu ceva asta ?
- norbert_tm
- *
- 9 mesaje
- din 03 Nov 2013
- Astra 2000 Y20DTH
- Timis
norbert_tm
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2013
- Mesaj Privat
- norbert_tm
- *
- 9 mesaje
- din 03 Nov 2013
- Astra 2000 Y20DTH
- Timis
norbert_tm
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2013
- Mesaj Privat
Spune-mi te rog frumos termostat dacia 1300 sau logan si pe care furtun ai montat termostat dacia. quote="ovidium"]@Bzancu.
nu stiu cum este la motorul tau, dar la Z16SE trebuie data jos distributia, demontat suportul motor...abia atunci ai acces la termostat...deci este ceva de lucru.
@Deathman
Mersul la rece dauneaza motorului...gandeste-te ca nu apuca sa se incalzeasca la regimul normal.
Ca sa scap de problema asta si pentru ca este prea frig sa ma apuc sa umblu pe acolo si pentru ca oricum schimb distributia si semeringurile la anu eu mi-am pus un termostat...de Dacie Da, de Dacie, inserat pe furtunul care duce la radiator, deoarece cel original a ramas blocat pe deschis. Este DOAR o solutie temporara - pentru iarna asta.
Am mai intalnit solutia si pe forumul - sora - Astra (ma rog imi este si frica sa-i zic numele complet de cand s-a lasat cu suspendari permanente a unui user care facea ceva reclama la un alt forum )
Si pe acolo era cuineva care a aplicat aceeasi metoda.
Si vreau sa zic ca functioneaza: masina da caldura imediat - nici inainte nu intarzia, dar acum baga de nu-mi vine a crede![/quote]
nu stiu cum este la motorul tau, dar la Z16SE trebuie data jos distributia, demontat suportul motor...abia atunci ai acces la termostat...deci este ceva de lucru.
@Deathman
Mersul la rece dauneaza motorului...gandeste-te ca nu apuca sa se incalzeasca la regimul normal.
Ca sa scap de problema asta si pentru ca este prea frig sa ma apuc sa umblu pe acolo si pentru ca oricum schimb distributia si semeringurile la anu eu mi-am pus un termostat...de Dacie Da, de Dacie, inserat pe furtunul care duce la radiator, deoarece cel original a ramas blocat pe deschis. Este DOAR o solutie temporara - pentru iarna asta.
Am mai intalnit solutia si pe forumul - sora - Astra (ma rog imi este si frica sa-i zic numele complet de cand s-a lasat cu suspendari permanente a unui user care facea ceva reclama la un alt forum )
Si pe acolo era cuineva care a aplicat aceeasi metoda.
Si vreau sa zic ca functioneaza: masina da caldura imediat - nici inainte nu intarzia, dar acum baga de nu-mi vine a crede![/quote]
- bibu16v
- *******
- 6,845 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,845
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
În furtunul din dreapta marcajului se monteazã termostat de Dacia 1300-1400.
nicu_nick a scris:daca termostatul ramane blocat pe deschis - o rezolvare simpla pe care eu am facut-o la doua masini opel astra si merg si in ziua de azi fara nici o problema ar fi ca pe furtunu de apa de la termostat sa pui un termostat de dacie 1310 prins cu un colier. Garantat iti va sta apa la 92-95 grade. Pt cei care vor incerca se monteaza cu varful catre motor nu spre radiator.
- norbert_tm
- *
- 9 mesaje
- din 03 Nov 2013
- Astra 2000 Y20DTH
- Timis
norbert_tm
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2013
- Mesaj Privat
- bibu16v
- *******
- 6,845 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,845
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
- norbert_tm
- *
- 9 mesaje
- din 03 Nov 2013
- Astra 2000 Y20DTH
- Timis
norbert_tm
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2013
- Mesaj Privat
- norbert_tm
- *
- 9 mesaje
- din 03 Nov 2013
- Astra 2000 Y20DTH
- Timis
norbert_tm
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2013
- Mesaj Privat
- bibu16v
- *******
- 6,845 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,845
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
- gigatel30
- **
- 282 mesaje
- din 13 Jul 2012
- Astra 2002 Z16SE
- Vrancea
gigatel30
- Mesaje scrise: 282
- Locatie: Vrancea
- Masina: Astra 2002 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jul 2012
- Mesaj Privat
Eu am pus pe furtun si termostat romanesc, si "frantuzesc" Calorstat - Vernet dar fara rezultate bune. In final am gasit pe un forum recomandarea instalarii unui termostat pentru renault fabricat de Wahler (cel din poza) impreuna cu sfatul de a curata caloriferul prin furtunele din compartimentul motor. Am desfacut colierele de plastic de la cele doua furtune si am conectat la stuturi doua capete de furtun de plastic prin care am introdus apa sub presiune pe iesirea caloriferului. Vreau sa spun ca decand am masina am mers numai cu antigel curat dar la presiune a iesit un mal rosu si apoi o perioada apa tulbure. Am suflat apoi cu aer si am introdus otet pe care l-am tinut vreo 4 ore. Apoi iar clatit cu apa de la robinet, clatita cu apa demineralizata, suflat cu aer si apoi conectat furtune si antigel normal. Acum am caldura cum nu aveam inainte. Oricum Z16SE este un motor friguros care pe distante mici se incalzeste destul de greu.
- norbert_tm
- *
- 9 mesaje
- din 03 Nov 2013
- Astra 2000 Y20DTH
- Timis
norbert_tm
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2013
- Mesaj Privat
- bibu16v
- *******
- 6,845 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,845
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
- norbert_tm
- *
- 9 mesaje
- din 03 Nov 2013
- Astra 2000 Y20DTH
- Timis
norbert_tm
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2013
- Mesaj Privat
gigatel30 a scris:Eu am pus pe furtun si termostat romanesc, si "frantuzesc" Calorstat - Vernet dar fara rezultate bune. In final am gasit pe un forum recomandarea instalarii unui termostat pentru renault fabricat de Wahler (cel din poza) impreuna cu sfatul de a curata caloriferul prin furtunele din compartimentul motor. Am desfacut colierele de plastic de la cele doua furtune si am conectat la stuturi doua capete de furtun de plastic prin care am introdus apa sub presiune pe iesirea caloriferului. Vreau sa spun ca decand am masina am mers numai cu antigel curat dar la presiune a iesit un mal rosu si apoi o perioada apa tulbure. Am suflat apoi cu aer si am introdus otet pe care l-am tinut vreo 4 ore. Apoi iar clatit cu apa de la robinet, clatita cu apa demineralizata, suflat cu aer si apoi conectat furtune si antigel normal. Acum am caldura cum nu aveam inainte. Oricum Z16SE este un motor friguros care pe distante mici se incalzeste destul de greu.
spune-mi te rog frumos cum desfac colierele de plastic ptr a putea sa curat radiatorul de habitaclu???
- gigatel30
- **
- 282 mesaje
- din 13 Jul 2012
- Astra 2002 Z16SE
- Vrancea
gigatel30
- Mesaje scrise: 282
- Locatie: Vrancea
- Masina: Astra 2002 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jul 2012
- Mesaj Privat
Se apasa pe siguranta marcata de sageata rosie si se trage de mufa in directia sagetii verzi. Se insista daca nu merge din prima. Apoi cu atentie se roteste se furtun intr-o parte si in alta pana se desprinde de stutul caloriferului si se trage afara. Apoi procedura de spalare ca mai sus. Mie mi-au sarit sigurantele verzi dar nu le-am mai pus. La montare se unge garnitura din interiorul mufei cu o vaselina neutra sau direct cu antigel concentrat, se sterge bine stutul de teava si se unge si el dupa care se preseaza furtunul pe stut pana se simte ca trece de un "prag" pentru a da voie mufei albe sa revina la loc (in directia opusa sagetii verzi).
Referitor la temperatura acest motor are racire foarte buna, poate prea buna, asa ca temperatura urca destul de greu pe distante mici. Mie la drum intins cu termostat de 86 grade pe furtun si nu original de 92 grade in chiuloasa temperatura imi sta la 85 grade.
Referitor la temperatura acest motor are racire foarte buna, poate prea buna, asa ca temperatura urca destul de greu pe distante mici. Mie la drum intins cu termostat de 86 grade pe furtun si nu original de 92 grade in chiuloasa temperatura imi sta la 85 grade.
LSimion
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mar 2021
- Mesaj Privat
am un opel astra z16se 2002 ,am schimbat distributia...termostat...pompa de apa...calorifer interior si caldura nu baga mai deloc sau foarte putin ,iar apa cand stau pe loc ajunge si sta la 87-90 grade , iar cand merg scade spre 20...30 grade...NU II MAI DAU DE CAP....sa fie garnitura de chiuloasa ? va rog cei care ati trecut prin asa ceva sa imi dati un sfat....multumesc anticipat !