- maiandrei
- OP
- 4,710 mesaje
- din 20 Dec 2004
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
maiandrei
- Mesaje scrise: 4,710
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2004
- Mesaj Privat
Propun ca in acest topic fiecare sa spuna ce modificari legate de performanta a facut sau doreste sa faca masinii sale.
Cum ati imbunatatit sau doriti sa imbunatatiti performantele? Peste nivelul stock!
Daca nu avem deja masina in semnatura, ar fi bine sa dam un link catre ea.
Incep eu:
https://www.clubopel.com/car...profile&u=423
Am facut:
- remapare, de la 101 CP si 230 Nm la 126 CP si 288 Nm
Urmeaza:
cochetez cu cateva idei:
- intercooler marit, turbina si soft nou
- alt motor.
Cum ati imbunatatit sau doriti sa imbunatatiti performantele? Peste nivelul stock!
Daca nu avem deja masina in semnatura, ar fi bine sa dam un link catre ea.
Incep eu:
https://www.clubopel.com/car...profile&u=423
Am facut:
- remapare, de la 101 CP si 230 Nm la 126 CP si 288 Nm
Urmeaza:
cochetez cu cateva idei:
- intercooler marit, turbina si soft nou
- alt motor.
- cozmino
- ***
- 992 mesaje
- din 13 Mar 2007
- Corsa 2014
- Bucuresti
cozmino
- Mesaje scrise: 992
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mar 2007
- Mesaj Privat
Motor mic, nu prea am ce scoate din el decat cu foarte multi bani (Kit Turbo de la Dbilas ce urca puterea motorului la aprox.190cp , aprox.5000 euro, de exemplu) , pe langa acest kit necesitand multe alte modificari. Not worth it , la fel ca si transplantul de motor care-mi secera mintea acum ceva vreme .
Deci, pe viitor, ceea ce as vrea sa fac ar fi sa achizitionez o Corsa B, motor C20LET, 4x4 , putin peste 300cp . Preturile sunt decente avand in vedere ca masina a fost modificata cap coada (cutie de transfer, cardan, pune spate,roller cage, suspensii, sistemul de franare, ranforsari s.a.m.d.) ., undeva pe la 10.000 .
Pe locul 2 , de fapt locul 1 ar fi asta in functie de posibilitatile materiale, ma voi multumi si cu un Opel Tigra A C20LET, stock, fwd , undeva la 4.000 . Ambele fara taxa de prima inmatriculare.
Deci, pe viitor, ceea ce as vrea sa fac ar fi sa achizitionez o Corsa B, motor C20LET, 4x4 , putin peste 300cp . Preturile sunt decente avand in vedere ca masina a fost modificata cap coada (cutie de transfer, cardan, pune spate,roller cage, suspensii, sistemul de franare, ranforsari s.a.m.d.) ., undeva pe la 10.000 .
Pe locul 2 , de fapt locul 1 ar fi asta in functie de posibilitatile materiale, ma voi multumi si cu un Opel Tigra A C20LET, stock, fwd , undeva la 4.000 . Ambele fara taxa de prima inmatriculare.
- Marius T.
- ***
- 616 mesaje
- din 28 Dec 2005
- Vectra 2001 Z 16 XE
- Bucuresti
Marius T.
- Mesaje scrise: 616
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Z 16 XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Dec 2005
- Mesaj Privat
- mihnea
- **
- 296 mesaje
- din 26 Oct 2005
- Corsa 2005 Z18XE
- Bucuresti
mihnea
- Mesaje scrise: 296
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Oct 2005
- Mesaj Privat
- GabiB77
- ****
- 2,358 mesaje
- din 05 Jul 2005
- Corsa 2011 A12XER
- Bucuresti
GabiB77
- Mesaje scrise: 2,358
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2011 A12XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jul 2005
- Mesaj Privat
mariusmd a scris:salut....sunt un user nou....
am si eu o rugaminte daca se poate....?
am un opel astra din 93 in 3 usi si as dori sa stiu ce modificari as putea face la el.
eventual si niste preturi daca nu cer prea mult.
poate sa fie si interior si exterior.
va multumesc
am si eu o rugaminte daca se poate....?
am un opel astra din 93 in 3 usi si as dori sa stiu ce modificari as putea face la el.
eventual si niste preturi daca nu cer prea mult.
poate sa fie si interior si exterior.
va multumesc
Foloseste cu incredere butonul "cautare"
mihnea a scris:Axe cu came 262 grade Dbilas
Soft Dimsport
Admisie carbon BMC
Toba finala Remus
Amortizoare Koni reglabile
Arcuri H&R
Ceasuri presiune si temperatura ulei
Discuri frana fata ATE Powerdisc si placute Ferodo FCP 2500
Soft Dimsport
Admisie carbon BMC
Toba finala Remus
Amortizoare Koni reglabile
Arcuri H&R
Ceasuri presiune si temperatura ulei
Discuri frana fata ATE Powerdisc si placute Ferodo FCP 2500
Aici e vorba de modificari de putere zi-mi si mie cati cai ai obtinut in plus punand ceasurile de presiune si temperatura ulei de exemplu?
- dorus
- **
- 125 mesaje
- din 20 Aug 2006
- Alta tara
dorus
- Mesaje scrise: 125
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Aug 2006
- Mesaj Privat
- Corsafuhrer
- ***
- 869 mesaje
- din 26 Mai 2006
- Corsa 2003 Y17DT
- Bucuresti
Corsafuhrer
- Mesaje scrise: 869
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2003 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Mai 2006
- Mesaj Privat
cristisonu- Suspendat
- 90 mesaje
- din 29 Nov 2007
- Astra 2002 Y 20 DTH
- Galati
cristisonu- Mesaje scrise: 90
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2002 Y 20 DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Nov 2007
- Mesaj Privat
sasu
- Mesaje scrise: 45
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2005 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2007
- Mesaj Privat
- deleted-5946
- ****
- 1,737 mesaje
- din 13 Mai 2007
deleted-5946
- Mesaje scrise: 1,737
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mai 2007
- Mesaj Privat
- cypsy_cypsy
- *
- 3 mesaje
- din 05 Dec 2007
- Astra 1995 1600 cmc-turbo injectie model-bertone
- Maramures
cypsy_cypsy
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Maramures
- Masina: Astra 1995 1600 cmc-turbo injectie model-bertone
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Dec 2007
- Mesaj Privat
- cypsy_cypsy
- *
- 3 mesaje
- din 05 Dec 2007
- Astra 1995 1600 cmc-turbo injectie model-bertone
- Maramures
cypsy_cypsy
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Maramures
- Masina: Astra 1995 1600 cmc-turbo injectie model-bertone
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Dec 2007
- Mesaj Privat
eu am un astra cabrio din 1995
e motor de 1600cmc bertone cu injectie turbo
merge super masinuta doar ca e cutie automata
eu as vrea sa o modific toata:interior,exterior ,motor
as vrea sa ajung cu motorul pana la vreo 200cp daca sar putea
si as putea sa schimb cutia automata cu una manuala an 6 trepte cu rapoarte scurte
motorul nu are anca nici o modificare si are cred 101cp an prezent
ce ziceti? stiu ca o sa ma cam coste dar pacat de masina sa o las asa o sa va trimit si cateva poze doar sa fac si o sa le trimit
e motor de 1600cmc bertone cu injectie turbo
merge super masinuta doar ca e cutie automata
eu as vrea sa o modific toata:interior,exterior ,motor
as vrea sa ajung cu motorul pana la vreo 200cp daca sar putea
si as putea sa schimb cutia automata cu una manuala an 6 trepte cu rapoarte scurte
motorul nu are anca nici o modificare si are cred 101cp an prezent
ce ziceti? stiu ca o sa ma cam coste dar pacat de masina sa o las asa o sa va trimit si cateva poze doar sa fac si o sa le trimit
Bursuc
- Mesaje scrise: 64
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Nov 2007
- Mesaj Privat
Salut am un opel Astra Bertone Z18XE 125 Cp
m-as bucura sa scot din el in jur de 150 160 CP in rest as creste aderenta(aici am si intreprins ceva arcuri competitie GM si amortizoare pe gaz GM) la maxim si as mai usura un picut masinuta ceea ce cred ca e destul de rezonabil si ca performante si ca pret.
P.S Parerea mea e ca pentru tractiune fata 160CP sunt mai mult decat de ajuns
m-as bucura sa scot din el in jur de 150 160 CP in rest as creste aderenta(aici am si intreprins ceva arcuri competitie GM si amortizoare pe gaz GM) la maxim si as mai usura un picut masinuta ceea ce cred ca e destul de rezonabil si ca performante si ca pret.
P.S Parerea mea e ca pentru tractiune fata 160CP sunt mai mult decat de ajuns
- ZouZou
- ***
- 715 mesaje
- din 28 Sep 2007
- Corsa 2004 Z13DT
- Bucuresti
ZouZou
- Mesaje scrise: 715
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2007
- Mesaj Privat
- Ingineru
- ****
- 1,086 mesaje
- din 24 Jun 2004
- Vectra 1998 X16XEL
- Bucuresti
Ingineru
- Mesaje scrise: 1,086
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2004
- Mesaj Privat
Am ratat topicul asta pana acum...cred ca Maiandrei a deschis cutia Pandorei cu ocazia asta; propun celor care scriu balarii (gen injectie turbo la astra cabrio din '95 sau marire putere din tester) 2 chestii:
1. Sa se informeze un pic innainte
2. Paralel cu asta sa consulte niste manuale de romana clasa a 4-a, fac minuni pt. imbunatatirea exprimarii.
1. Sa se informeze un pic innainte
2. Paralel cu asta sa consulte niste manuale de romana clasa a 4-a, fac minuni pt. imbunatatirea exprimarii.
- mctoto
- ****
- 1,839 mesaje
- din 16 Mai 2006
- Calibra 1993 C20NE
- Bucuresti
mctoto
- Mesaje scrise: 1,839
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mai 2006
- Mesaj Privat
salut
am si eu un motor de 2 litrii cu 4 injectoare turbo , si am scos din el 208 cai adica 52 pe injector.
motorul rezista doar ca a trebuit sa-i pun pistoane moi nu forjate , ca alea nu duc mai mult de 180.
a fost belea cu debitul de benzina dar am pus 4 pompe in paralel si s-a rezolvat.
Acu imi scartie rotile intre a 4-a si a5-a cand schimb la 190km/h dar am cutie scurta de dacie in 5 trepte si mai mult de 250 nu prind.
am si eu un motor de 2 litrii cu 4 injectoare turbo , si am scos din el 208 cai adica 52 pe injector.
motorul rezista doar ca a trebuit sa-i pun pistoane moi nu forjate , ca alea nu duc mai mult de 180.
a fost belea cu debitul de benzina dar am pus 4 pompe in paralel si s-a rezolvat.
Acu imi scartie rotile intre a 4-a si a5-a cand schimb la 190km/h dar am cutie scurta de dacie in 5 trepte si mai mult de 250 nu prind.
driver
- Mesaje scrise: 36
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Ascona 1986 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2005
- Mesaj Privat
pepy
- Mesaje scrise: 17
- Locatie:
- Masina: Speedster 2004 z20let
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mai 2007
- Mesaj Privat
Opel Speedster Turbo 2.0l 200hp
0-100 = 4.9 sec (masurat 5.4 sec)
402m = 13.2 sec
am modificat :
turbina kkk04 phase3 EDS-motorsport
injectoare 470cc
intercooler EDS-motorsport
bujii
debitmetru cu debit marit
admisie custom 80mm
catalizator sport EDS-motorsport
down pipe EDS-motorsport
evacuare custom 62mm( catalizator si rezonator de zgomot , restu tzeava)
power switch EDS-motorsport
SOFTWARE EDS-motorsport phase3 custom
rezultatul : 330hp
alte modificari :
cutie de viteze F28 6 trepte
Autoblocant quaife
anvelope yokohama advan A048 (slick street legal)
suporti si tampoate pt. motor si cutie custom
indicator presiune turbo
indicator amestec AFR
BOV EDS-motorsport
furtune silicon
Instalatie NX (nitous oxide)
ACUM : 0-100 < 3.7 sec
402m < 12 sec
mentionez ca masuratorile s-au facut fara NX
planuri viitor apropiat : pistoane , biele , bolturi , axe cu came , repunearea in functiune a instalatiei NX(care NU FUNCTIONEAZA datorita MASTER TUNER), update software EDS-motorsport
Ultima modificare făcută de pepy la Vin 21 Dec, 2007 2:52 pm
0-100 = 4.9 sec (masurat 5.4 sec)
402m = 13.2 sec
am modificat :
turbina kkk04 phase3 EDS-motorsport
injectoare 470cc
intercooler EDS-motorsport
bujii
debitmetru cu debit marit
admisie custom 80mm
catalizator sport EDS-motorsport
down pipe EDS-motorsport
evacuare custom 62mm( catalizator si rezonator de zgomot , restu tzeava)
power switch EDS-motorsport
SOFTWARE EDS-motorsport phase3 custom
rezultatul : 330hp
alte modificari :
cutie de viteze F28 6 trepte
Autoblocant quaife
anvelope yokohama advan A048 (slick street legal)
suporti si tampoate pt. motor si cutie custom
indicator presiune turbo
indicator amestec AFR
BOV EDS-motorsport
furtune silicon
Instalatie NX (nitous oxide)
ACUM : 0-100 < 3.7 sec
402m < 12 sec
mentionez ca masuratorile s-au facut fara NX
planuri viitor apropiat : pistoane , biele , bolturi , axe cu came , repunearea in functiune a instalatiei NX(care NU FUNCTIONEAZA datorita MASTER TUNER), update software EDS-motorsport
Ultima modificare făcută de pepy la Vin 21 Dec, 2007 2:52 pm
driver
- Mesaje scrise: 36
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Ascona 1986 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2005
- Mesaj Privat
- pytagora
- **
- 110 mesaje
- din 28 Nov 2006
- Rekord 1967 19s
- Bucuresti
pytagora
- Mesaje scrise: 110
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Rekord 1967 19s
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Nov 2006
- Mesaj Privat