Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină
  • xer
  • OP
  • 3 mesaje
  • din 11 Mar 2018
  • Vectra 2006 Z18XER
  • Suceava
  • xer

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Vectra 2006 Z18XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mar 2018

  • Mesaj Privat
Simptome: Salutare. De curand am schimbat distributia la un z18xer iar dupa prima cheie, dupa aproximativ 10min de stat la relanti, a aparut un sunet de diesel. Banuiesc ca e din cauza vvt-ului dar motorul inainte nu avea nici o problema in aceasta privinta. Credeam initial ca am pus distributia gresit dar dupa ce m-am uitat a2a oara am constatat ca nu este asa, arborele cade pe punct, camele au fost blocate in spate, cat si in fata la pinioane (punctul de pe pinionul de la admisie este cu o idee mai sus decat cel de pe pinionul de pe evacuare, asa era inainte sa o dau jos si asa am vazut ca trebuie sa fie si asa a ramas!).Ciudat este ca pinioanele nu au joc la vvt, verificat acest lucru dupa ce am dat cureaua jos. Partea interesanta este ca masina e mult mai sprintena acuma... Nu stiu de unde ar putea fi problema, are cineva vreo idee sau a mai experimentat cineva acesta simptoma?

Cod(uri) eroare:
----
Model: Vectra
An fabricatie: 2006
Cod motor: Z18XER
Skip ads

  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,492
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Vezi avansul pe tester...!
  • CCristinelIon

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2008 Z1.8XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jul 2018

  • Mesaj Privat
daca ai rezolvat problema , te rog sa imi spui si mie . multumesc
  • xer
  • OP
  • 3 mesaje
  • din 11 Mar 2018
  • Vectra 2006 Z18XER
  • Suceava
  • xer

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Vectra 2006 Z18XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mar 2018

  • Mesaj Privat
Pânã la urmã erau VVT-urile duse (pinioanele variabile) cel de pe admisie era absolut praf, iar cel de pe evacuare mai avea puțin și am ales sa le schimb pe amândouã. Pentru a ști cu siguranțã, trebuie data distribuția jos și vãzut ce este cu fiecare pinion in parte. Mai poate fi una dintre valvele vvt-ului stricatã, încearcã sã le dai jos și sã le cureți apoi sã scoți cele 4 site/filtre de pe ele. (Valvele sunt în stânga și dreapta capacului de la distribuție, ai nevoie de o tubulara torx sau sa riști cu un 8 normal) Daca va trebuii sa schimbi pinioanele, ai grija unde faci lucrarea, fara cale speciale și fãrã habar despre acest motor exista riscul sa strici piesa noua. In prima faza vei fi șocat de prețul vvt-ului 800 respectiv 600, cautã bine bine cã.o sa le gãsești undeva cu puțin sub 1000 pentru amândouã. Daca mai ai alte întrebãri, lãsa mesaj Smile
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,492
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Deci calculatorul era in imposibilitate de a controla(regla) corect avansul...!
  • xer
  • OP
  • 3 mesaje
  • din 11 Mar 2018
  • Vectra 2006 Z18XER
  • Suceava
  • xer

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Vectra 2006 Z18XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mar 2018

  • Mesaj Privat
Pinionul era distrus intern, logic cã nu avea ce sa mai controleze ECU.
  • CCristinelIon

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2008 Z1.8XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jul 2018

  • Mesaj Privat
Multumesc de informație
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR