Am inceput cu studiul demontarii si a conexiunilor electrice din Tis 2000,apoi dupa ce mi-am pregatit toate componentele,m-am apucat de treaba


mai intai indepartate toate elementele auxiliare ale bordului,guri ventilatii din extreme,gura ventilatie centrala,ceasuri de bord,torpedo,airbag pasager,airbag volan,manete si coloana directie volan






se demonteaza apoi si coloana "cal" din prelungirea bordului,dupa indepartarea capacelor si desfacerea mufelor de la comenzi geamuri
plansa de bord apoi se demonteaza prin desfacerea celor 8 suruburi de fixare,4 pe fiecare perte,stanga si dreapta,trebuie urmarite spre eliberare si clemele de prindere a instalatiei electrice care este ancorata de plansa de bord,apoi se extrage plansa prin trager si ridicare




caloriferul este prins de modul cu un surub cap imbus,se demonteza clema de fixare a tubulaturilor se indeparteaza tubulaturile,desurubat surubul de prindere pe modul,apoi se extrage caloriferul spre dreapta.montarea se face in ordine inversa.atentie la introducerea tuburilor,sa aibe oringurile de etansare


in cazul meu,cum am mai spus,am schimbat tot modulul AC cu unul climatronic



Pentru trecerea de la AC la climatronic,este nevoie de modulul cu actionari solenoizi electrici,panoul de comanda,regulatorul de turatie aeroterma(substitut al celui cu rezistente),senzorul de soare(sun sensor),butonul ECO (substitut al celui de AC),schema electrica,si bineinteles ceva notiuni de electricitate/electronica.






ansamblarea bordului in ordine inversa a dezansamblarii,ancorare instalatie electrica,volan,airbaguri,etc.
Produs finit:




Multumiri lui eugen_cta pentru ajutorul acordat la procurarea componentelor!
12 ore de unul singur.
La dispozitie cu orice detaliu!salutari